Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 362 648
  • 66 900

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Liitteet

  • Screenshot_20210111-165903.png
    Screenshot_20210111-165903.png
    58 KB · kertaa luettu: 116
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Epäilen että tuo HPK komeilee tuolla ketjun pääperkeleen ansiosta, vaikkei se mitään tiätty myännä. On se semmonen sattanan shemeikka.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Yritin muokata noita tunnisteita. Sanoi, notta mahdoton tehtävä. Uusia olisin saanut toki laittaa, mutta noita kahta en saanut poistaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
On tullut ketjuun kun joku toinen ketju on tähän liitetty.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En muutakaan osannut aloituslauseeksi nimittäin viime kerrasta on yli 10 vuotta kun tällä foorumilla kirjoittelin. Silloin olikin kirjallista tuotosta jokaiselle viikolle talvikaudella, koska olin läsnä HC Salamoiden jokaisessa kotipelissä aina valmentajien haastetteluja myöden.
Noiden päivien ja tämän päivään väliin on mahtunut muutamia tuhansia sanoja tekstiä kaikkialle muualle kuin tänne, mutta tavoitteena olisi tulevan kauden aikana aktivoitua kirjoittelemaan jääkiekosta, ainakin jollakin tavalla.

Etä HPK fanina ja seuran pienosakkaana luonnollisesti oma joukkue on aina HPK ja viime kausi oli aivan fantastinen seurata vaikka meninkin alkukaudesta vipuun ja kirjoitin HPK:n Facebook sivulle, että en laittanut roposiani HPK:n menestykselle..... tein sen kuitenkin playoff ja finaali vaiheessa ja kiitos äijille, oma pelitili näytti HPK:n pelien kohdalla hyvältä, vaikka kaikki rahathan menevät samaa tietä kuin tulevatkin.

Anyway, katsellaan mitä saadaan tällä kaudella aikaiseksi.
Oma oikea duuni on myös kirjoittamista, kylläkin tällaisen paikallislehden päätoimittajana: www.ykkoslohja.fi

Ja jääkiekon ohessa sitten kirjoitellaan poikien kanssa eSports aiheesta ja kaikesta muustakin. Ikääkin on jo ehtinyt sen verran kertyä, että nykyään sitä vain kirjoittelee, kun sentään ennen vielä tuli tehtyäkin asioita :)
Reilu vuosihan
Toisessa ketjussa oltiin huolissaan, että mitä mahtaa kuulua henkilöille joillekkin. Olin itse huolissani mitä duunaa @Kari Oksanen

Otin härkää sarvista ja puhelimen käteen. Soitin. Karilla on ollut kovin kiireinen syksy ja sittemmin hän on ymmärrettävästi unhohtanut, että palstalle tällekkin pitäisi kirjoitella, kun tavoitteenakin on ollut aktivoitua. Alkuun kysyin, että liikenisikö häneltä hetki aikaa muutamalle kysymykselle ja kerroin soittavani jatkoajan keskustelupalstalta. Ja aikaahan löytyi hörähdysten kera. Sillä olihan kiireinen mies unohtanut aktivoitumisensa palstalla. Kysymykseni siitä, että onko hän tietoinen siitä, että hänestä on muodostunut jo melkoinen palstalegenda sai hänet sekä hämmentyneeksi että iloiseksikin ollen kuitenkin otettu kunniasta. Tai ainakin sen mielikuvan sain. Eihän Kari tosin suosiostaan voinut tietää, kun on kiirusta pukannut, joten hämmästyneisyys on hyvin ymmärrettävissä.

Hallitsevan mestarinkin kuluvaa kautta toki kävimme lävitse, sillä pitäähän moisesta kysyä, kun omistajatahon kanssa jutuille pääsee. Resursseihin ja valmennukseen tyytyväisyyttä löytyy, kuten pääosin pelaajistoonkin. Ulkolaisosastolta petrattavaa kuitenkin löytyisi ja parjattuunkin maalivahtiosioon ollaan linjassa, että mistäs sitä noin vaan löydettäisiin kovaa tekijää ja näinhän se tosiaan on.

www.ykkoslohja.fi n levikkiin hän ei ole huomannut palstajulkisuuden vaikuttaneen.



Käymämme keskustelun perusteella siis raapustin tekstin tälläisen, jota tarpeen niin vaatiessa voi journaliikan ammattilainen itse oikaista tilanteen niin vaatiessa. Ja lupa julkaisuun on olemassa.

Kaikenkaikkiaan jäi erittäin miellyttävä kuva henkilöstä @Kari Oksanen , jolla olisi varmastikkin palstalle annettavaa sikäli kun kiireet sen sallisivat. Ja Karihan lupasi mahdollisesti illalla palata palstalle kertomaan itse kuulumisiaan.

Iltaa odotellessa. Vai pitäisikö sanoa comebakkiä.
Eipä oo kyllä käyttäjästä @Kari Oksanen kuulunut juuri. Kaivattu hän/olisit kuitenkin.

Pistähhän Kari elonmerkki.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jokseenkin innostunut fiilis. Tuossa äsken pyörittelin oman talouteni arvioita ja ennustuksia paperilla ja näyttäisi siltä että pääsisin veloista ulosotossa eroon jo ensi kuun puolivälissä! No tämä edellyttäisi tämän nykytahdin jatkumista ja eritoten töiden jatkumista. Että varovaisen optimistinen tässä saa olla vielä, ei tule pahoja pettymyksiäkään.

Ajattelin helmikuussa loput veloista eli noin 300-500 euroa maksaa säästöistäni. Pääseepähän nopeammin veloista kokonaan eroon.

Tässä on nyt muutama asia mikä vaikuttaa tähän yhtälöön ja asia mihin toteuva yhtälö saattaa vaikuttaa. Eli olen nyt ollut 6 kuukautta palkkatyön avulla töissä, onko minun mahdollisuus saada uusi pesti samassa työpaikassa yhä palkkatuen avulla? Tämä tietenkin myötävaikuttaisi palkkaamiseeni. Ja sitten kun velat ulosotossa vihdoin tulee kuitatuksi niin sillä on varmaan paljon enemmänkin vaikutuksia elämään kuin voisi kuvitella? Esimerkiksi niin iso asia kuin uuden asunnon löytäminen saattaa helpottua kun ulosottovelat on kuitattu?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelikieltoketjun kautta päädyin viestiin, jossa kirjoiteltiin rämehomoista. Aina tulee kyllä lämmin mieli kun miettii kavereita, jotka paukuttelevat tuonkaltaisia viestejä näppäimistöltään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Löylyissä on näköjään uusimpana persukeskustelua. Varmaan todella huikeeta menoa. Tai en minä tiedä mutten mene katsomaan. Se Halla-aho oli uutisissa ja olisin vaihtanut kanavaa mutta kapula oli kaukana. Kuuntelin sitten taas sitä paskaa. Tämmöstä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Löylyissä on näköjään uusimpana persukeskustelua. Varmaan todella huikeeta menoa. Tai en minä tiedä mutten mene katsomaan. Se Halla-aho oli uutisissa ja olisin vaihtanut kanavaa mutta kapula oli kaukana. Kuuntelin sitten taas sitä paskaa. Tämmöstä.

On muuten paskaakin paskempi huone.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fawlty Towers. Aijjjumalauta miten hyvä sarja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneksi etäpäivä. Ei tekis mieli, eikä tarvitse, laittaa nokkaansa ulos.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kolmeen kilometriin jäi, koska aika ei riittänyt pidempään. Oli mukavan pirtsakka ilma, niin kauemminkin olisin ulkona viihtynyt, mutta velvollisuudet kutsuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös