Noni. Kuuluuko itsensä hyväily samaan aikaan näihin oikeuksiin?Kyllä jokamiehenoikeudet sallii kaiken.
Noni. Kuuluuko itsensä hyväily samaan aikaan näihin oikeuksiin?Kyllä jokamiehenoikeudet sallii kaiken.
Noni. Kuuluuko itsensä hyväily samaan aikaan näihin oikeuksiin?
No mitäs jos, hyväilisit välillä itseäsi. Mun paikat alkaa olemaan jo hellänä.Se on tervettä eikä sairasta.
Käytin taannoin puhuessani lapsilleni termiä ”sellainen puhelinluettelon paksuinen”. Nää katto minua että häh.Miettikää, nykyajan kakarat ei muista eikä tule koskaan tietämään puhelinluetteloa. Sitä, joka ennen jaettiin kotiin, myöhemmällä iällä haettiin jakopisteista, jos halusi itselleen tämän. Nykyjonnet luulee puhelinluetteloksi OnePlussansa yhteystieto-osiota.
Köyhänä opiskelijana ei ollut varaa hankkia puhelinliittymää, mutta koska puhelinluettelossa oli mm. karttasivut ja muutakin hyödyllistä tietoa, kävin HPY:ltä kyselemässä saisinko sieltä puhelinluettelon. No, olisi saanut kun olisi maksanut muutaman satasen (mk). Jäi hankkimatta.Miettikää, nykyajan kakarat ei muista eikä tule koskaan tietämään puhelinluetteloa. Sitä, joka ennen jaettiin kotiin, myöhemmällä iällä haettiin jakopisteista, jos halusi itselleen tämän. Nykyjonnet luulee puhelinluetteloksi OnePlussansa yhteystieto-osiota.
Kerron sulta terveisiä, kun seuraavan kerran näen. On nääs noita sukulaismiehen naapureita.
Köyhänä opiskelijana ei ollut varaa hankkia puhelinliittymää, mutta koska puhelinluettelossa oli mm. karttasivut ja muutakin hyödyllistä tietoa, kävin HPY:ltä kyselemässä saisinko sieltä puhelinluettelon. No, olisi saanut kun olisi maksanut muutaman satasen (mk). Jäi hankkimatta.
Joitakin vuosia tämän jälkeen, noita puhelinluetteloita tungettiin väkisin postiluukusta kahden eri firman toimesta.
Joo, jonnet ei muista.
Aina kun kuulen Queenin Radio Ga Ga.n, niin muistuu kun poljin Helkamallani kylille pussikaljoille, ja juuri tuo soi korvalappustereoistani, kun samalla polkiessani alotin sätkän käärimisen Aroma topasta, kohdalla puhelinkioskin.Eivätkä saa nauttia lankapuhelimista eivätkä puhelinkopeista.
Jos ei tarvi luistella kovaa, ei lämätä (en osaa), mua ei saa taklata, eikä multa saa viedä kiekkoa pois, niin sitten.Perustetaanko puulaaki-joukkue Lärvän Kytinät?
Noni. Laitetaan sulle siis balettiasu päälle, nii kaikki erottaa missä bansku kulkee.Jos ei tarvi luistella kovaa, ei lämätä (en osaa), mua ei saa taklata, eikä multa saa viedä kiekkoa pois, niin sitten.
Semmoinen Chiquita naisen puku olisi enemmän minun mieleeni.Noni. Laitetaan sulle siis balettiasu päälle, nii kaikki erottaa missä bansku kulkee.
Oih miten ihana olisitkaan keltaisissa.Semmoinen Chiquita naisen puku olisi enemmän minun mieleeni.
Uimaseuran nimeksi kävisi Kyröskosken Pärske. Lyhennetään vähän samaan tyyliin kuin Kalevan Pallo.Perustetaanko puulaaki-joukkue Lärvän Kytinät?
Toinen uimaseura löytyy Keski-Pohjanmaalta. Vetelin Kuivat.Uimaseuran nimeksi kävisi Kyröskosken Pärske. Lyhennetään vähän samaan tyyliin kuin Kalevan Pallo.
Käyn torstaisin tuossa lähiravintolassa Baaripähkinässä (meidän joukkue johtaa tietysti ylivoimaisesti), niin yhden koukkueen nimi on tuo mainitsemasi Kyröskosken Pärske. Toinen ravintola jossa kävin samaisessa visassa on Ruoholahden kanaalin vieressä ja yhden joukkueen nimi on sopivasti Kanaalin Arvoitus.Uimaseuran nimeksi kävisi Kyröskosken Pärske. Lyhennetään vähän samaan tyyliin kuin Kalevan Pallo.
Käsipalloseura toi on.Toinen uimaseura löytyy Keski-Pohjanmaalta. Vetelin Kuivat.
Kyrössalmen Pärske on sentään ollut voimissaan.Uimaseuran nimeksi kävisi Kyröskosken Pärske. Lyhennetään vähän samaan tyyliin kuin Kalevan Pallo.
Käytin taannoin puhuessani lapsilleni termiä ”sellainen puhelinluettelon paksuinen”. Nää katto minua että häh.
Kel-kel-kel Keltaiset sivut!Niin ja puhelinluettelon keltaiset sivut. Niin paljon katoaa ja unohtuu. Käykö siinä aina niin, että asioiden arvoa ei ymmärrä ennen kuin ne katoavat.
Kyllä tämä vaan on aina yhtä mukava tunne. Saunassa käyty ja sängyssä puhtaat lakanat. ❤
Kuinka kauan ne on puhtaat? Ehditkö kenties jopa nukkumaan niissä?Kyllä tämä vaan on aina yhtä mukava tunne. Saunassa käyty ja sängyssä puhtaat lakanat. ❤