Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Katsoin tuossa aamukahvin yhteydessä telkkarista Iskelmä-Suomi -ohjelmaa ja siinä käsiteltiin Irwin Goodmania. Olihan tuo aika jäätävässä kondiksessa 80-luvulla kun tuli niitä uran loppupään hittejä kuten Härmäläinen perusjuntti ja vähän myöhemmin Rentun ruusu. Ikää oli sellaiset 40-45 noiden juttujen aikaan, mutta valehtelematta mies näytti 65-70-vuotiaalta. Noh, kyllähän siihen jamaan tehtiin aika kovaa ja kosteaa työtä ja eipä Irwin kai olisi ollut Irwin sitä elämäntapaansa.
Jännä ajatella että Irwin ei olisi kuin "vasta" syksyllä 77-vuotias jos eläisi. On ollut kuitenkin kuolleena käytännössä koko elinaikani (olin 10kk kun Irwin kuoli) ja tosiaan kun aikalaiskuvia katsoo niin kyllähän tuo aika helvetisti vanhemmalta näytti kuin 47-vuotiaalta kuollessaan.
Vähän hankala aina ajoittain sisäistää sitäkin että Vexi Salmi on itse asiassa vielä vuoden vanhempi mitä Irwin. Ei se Vexikään tainnut varsinaisesti lasiin sylkeä, mutta joku tolkku sillä taisi touhussaan olla ja ilmeisesti ihan hyvävointinen on edelleenkin.
Jännä ajatella että Irwin ei olisi kuin "vasta" syksyllä 77-vuotias jos eläisi. On ollut kuitenkin kuolleena käytännössä koko elinaikani (olin 10kk kun Irwin kuoli) ja tosiaan kun aikalaiskuvia katsoo niin kyllähän tuo aika helvetisti vanhemmalta näytti kuin 47-vuotiaalta kuollessaan.
Vähän hankala aina ajoittain sisäistää sitäkin että Vexi Salmi on itse asiassa vielä vuoden vanhempi mitä Irwin. Ei se Vexikään tainnut varsinaisesti lasiin sylkeä, mutta joku tolkku sillä taisi touhussaan olla ja ilmeisesti ihan hyvävointinen on edelleenkin.