Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 386
  • 66 850
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olenko mä ainoa kenen mielestä tällainen "Ota happea" tai "osui ja upposi" on viime aikoina yleistynyt netin keskustelupalstoilla? Minua on nyt pariinkin kertaan eri keskusteluissa neuvottu ottamaan happea ja kerrottu miten joku viesti on selvästi osunut ja uponnut, vaikka olen omasta mielestäni pyrkinyt ihan asiallisesti keskustelemaan.

Rehellisesti sanottuna vituttaa tällainen keskustelu.
"Mee vattalles!"

Spontaanien heittojen ketjun innoittamana. Hieno ilmaus.
 

redpecka

Jäsen
Aina sillon alkaa sataa ku lähden kävelylenkille... No onneksi ei hirveästi kastunut.
Hyvä ettei ollut koiraa tai ferrettiä mukana, sekin olisi kastunut.

Minä tykkään kissoista, mutta luin iltapuluista että kissamiehet eivät ole naaraiden keskuudessa parasta potentiaalista parituskumppania. Onneksi olen kumminkin enemmän koiramiehiä niin ainakin uskottavuus säilyy. (Heti kun menin söpöksi kehumaan jotain kissakuvaa tällä palstalla niin miehet sanoi kurnau.)

Tosin olen ehkä kaikkiruokainen ja kissa olkapäällä toisi minun feminiiniset piirteeni ehkä parhaiten esiin.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Hyvä ettei ollut koiraa tai ferrettiä mukana, sekin olisi kastunut.

Minä tykkään kissoista, mutta luin iltapuluista että kissamiehet eivät ole naaraiden keskuudessa parasta potentiaalista parituskumppania. Onneksi olen kumminkin enemmän koiramiehiä niin ainakin uskottavuus säilyy. (Heti kun menin söpöksi kehumaan jotain kissa kuvaa tällä palstalla niin miehet sanoi kurnau.)

Tosin olen ehkä kaikkiruokainen ja kissa olkapäällä toisi minun feminiiniset piirteeni ehkä parhaiten esiin.
Joo tota se olin minä... Jostain olin päähäni saanut, että olisit nainen, niin siksi tuli tollanen viesti lähetettyä. Mää luulin et oisit sellanen härski nainen :D ja odotin saavani hyvin imartelevan vastauksen. Toi viesti tuli näköjään lähetettyä klo 3:32 yöllisissä hilpeyksissä.

Minäkin olen enemmän koiramies. Kissat ovat kyllä söpöjä. Niinku minä. Ainakin naisten mielestä. Joo-o ei mulla muutaku, että et ollukka läheisyyttä haluava nainen.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Kyllähän minä sinut muistan minulle läheisyydenkaipuunlohtua tarjoavana irstaana nimimerkkinä, jolla on jotain kivoja lelujakin sängyssä. :)
Noo se ny oli vaan tuo yks kerta en mää oikeesti nii irstas oo. Et ollutkaan sinkkunainen :(. Joku kyllä vois silittää ja rapsuttaa. *läps* ryhdistäydy saatana! Olenko minä hiiri vai mikkihiiri? Ei mulla ainakaan tietääkseni oo mitään leluja sängyssä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ajattelin tässä tsekkailla pari uusinta Jurassic Park -leffaa. Kolme ekaa olen nähnyt, mutta en näitä "Jurassic World" nimellä tullutta kahta viimeisintä. Kysymys kuuluukin, onko miten oleellista muistaa kolmen ekan leffan tapahtumia kuinka hyvin? Ekan nyt varmaan muistan ulkoa, mutta kakkonen ja kolmonen on vähän hämärän peitossa. Toisaalta ei niissä varmaan pyörää olla keksitty uudelleen, dinosaurukset on heränneet henkiin ja niitä juostaan karkuun ja lopulta selvitään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ajattelin tässä tsekkailla pari uusinta Jurassic Park -leffaa. Kolme ekaa olen nähnyt, mutta en näitä "Jurassic World" nimellä tullutta kahta viimeisintä. Kysymys kuuluukin, onko miten oleellista muistaa kolmen ekan leffan tapahtumia kuinka hyvin? Ekan nyt varmaan muistan ulkoa, mutta kakkonen ja kolmonen on vähän hämärän peitossa. Toisaalta ei niissä varmaan pyörää olla keksitty uudelleen, dinosaurukset on heränneet henkiin ja niitä juostaan karkuun ja lopulta selvitään.
Eipä tuolla ole väliä muistatko niistä edellisistä mitään. Idean näköjään muistat, se riittää.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Lähinnä nauruketjun asiaa, mutta kun nauran tämän ketjun perustajalle niin pistetään tämä tänne. @banaaninviljelijä päässyt vihdoin kotiinsa kolmen risteilyn jälkeen. Hukannut kännykkänsä (soitti videopuhelun kotona olleesta varakännykästään messengerin kautta, kun sim kortti on tietenkin hävinneessä). Ja hukannut lasinsa ettei pysty tännekään kirjoittamaan kun ei näe mitään. Mutta enpä muista noin krapulaista ihmistä nähneeni livenä tai videopuhelun kautta nuoruuden festareiden jälkeen.

Mutta toisaalta, kännykkä (löytynyt, mutta seilaa laivassa jossain Baltiassa ja palautuu Suomeen aikanaan) ja lasit on pieni hinta siitä, että saanut ihan älyttömän hyvännäköiseltä 27v naiselta. Vaihtaisin kyllä osia jos olisi mahdollista.
Noniin selvishän se, että saitteko. Banskulta kysyin torstaina ja vastasi vain että pitää päätellä yöllisistä viesteistä, mutta enhän minä tälläisenä kloppina osannut siitä mitään arvata. On vissii niin hurjat leikit ollu, että lasit lentänyt hytin ikkunasta mereen ja puhelin vahingossa annettu naisen matkaan puhelinnumeron sijaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei meidän risteilyllä Riikaan ollut mitään tuollaista, mutta bansku kävi kotona kääntymässä, bongasi jostain faceryhmästä jonkun hyvännäköisen naisen ja teki putkeen vielä kaksi 22h risteilyä Tallinnaan.

Itsellä ei kunto riitä moiseen ja kun tänään katseli kaverin sohvalla makaavaa naamaa kun ei kyennyt edes istumaan niin hyvä vaan.
Hitto, vaikea se ois painaa moisin, ehkä junnut jaksais??
Mitä ootte syöttäny banskulle?
 
K

Kiekkokatsoja

Oli vetänyt ainakin viiskymppistä minttua koko pullon. Jäi vähän epäselväksi milloin, mutta luultavasti ennen tätä eilen alkanutta risteilyä, kun ei olisi muuten kyennyt.
OOKei, kettu me nousussa tehään kai mitä vaan, ja jotain osattaisinkiin. Mutta moinen vaatisi urheilijan kuntoa.
Kuhan pumppu kestää. Itellä oirehtii, mutta oonkin kuollut käpy.
 
Jätätteks te kans kaikki kentälle, mitä tulee dokaamiseen.

Ukko vetää taas täböö! Ihme ukko. Mites huomenna, meinaatko herätä jostain oudosta kämpästä vaiko rappukäytävästä? ;) Ensimmäisessä tapauksessa herättäjä saattaa olla joku kaunis akka ja toisessa tapauksessa joku hikinen duunari-talkkari... Vai tekeekö kauniit akat tuota talkkarin duunia? Epäilen. Mein kylällä on talkkarina yks äkäinen ukko joka antoi miulle porttikiellon "mestoille".
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onneksi en mennytkään tänään baariin. Tuli lopulta tälle illalle tärkeämpiäkin asioita kuin joku juominen. Tunteet on pinnassa tavalla jolla niiden ei toivoisi olevan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hieno kesä. Paras varmaan ikinä.
...miinus koronavirus. Muuten on ollut kyllä tosiaan todella hieno kesä, tai no tämä männä ilta ei ole ollut tietenkään sieltä mukavimmasta päästä. Mutta yleisellä tasolla, luonto on siunannut meitä auringonsäteillään tavallistakin useammin ja kiitos tämän trooppisen sään ulkona on kiva käydä, yötkin ovat melko lämpöisiä. Kodin mittari näyttää tälläkin hetkellä karvan alla 16 celsiusta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sateinen ja tuulinen, huonoin mahdollinen keli tuohon hommaan. Tänään sunnuntaina tiedossa samanlaista. Maanantaina voinee taas pilkkoa, mut aika näyttää mikä on keli silloin. Viimeksi näytti hyvältä kun katsoin ennusteen.

Joo ei ole sadesään hommaa se. Toivottavasti paranee ilmat. Klapihommat ovat mukavia! Mukavaa ulkohommaa, ja saa ajatuksia muualle.
 
Liittyykö Kuningas Danny asiaan? Danny D:n todistajat lähtevät levittämään sanaa?

Heh, ei liity. Käsitit väärin :) Sen kuninkaan nimeä en halua nyt toistaiseksi mainita viesteissäni, poistin jo suosikkijoukkueen kohdaltakin.. :D Olen muutenkin jo ajat sitten huomannut, että aikuisviihteen katselu ei edes kiinnosta, vaan kait siinä on pakkomiellettä/tekemisen puutetta enemmän mukana, kuin sitä aitoa innostusta. Ehkä vain kerran-kaksi kertaa kuukaudessa mukana on sitä oikeaa poltetta. Sitä pitää olla, jos ei ole niin sit ihan turhaa hehkuttamista tuo on. Pitää laittaa kampoihin näille jutuille.

Tarkoitin klapihommia. Se vasta mukavaa onkin, homma on kuin luotu minulle. Kyl mie vaan nautin siitä että nämä hommat tiedän pystyväni hoitamaan. Sitä odotan myöskin jo kovasti että pääsen aloittamaan puiden kuskaamisen ulkoa tuonne sisävarastoon/puuvajaan.. Sekin alkaa jo tässä heinäkuun aikana sitten :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös