Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 574
  • 68 325
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nään muuten aika usein unta, et oon paskalla. Sit sitä saatana tikistää sängyssä.
Tästähän on se juttu kun isäntä näki unta että on hämähäkki. Se päätti siinä unessa sitten punoo maailman isoimman ja hianoimman hämiksenseitin. Se puristi perseellä minkä kerkis ja kaikin voimin ja johan sitä verkkoa alkoi valmistuun. Kohta se oli jo kun lähes huoneen kokonen lumihiutale, mutta isäntä halus viäkin isomman. Se ponnisti ja ponnisti, mutta ei vaan saanu enää milliäkään seittiä pihalle. Sitte se heräs siihen kun muija huutaa kurkku suarana että Reino, Reino! Mitä vittua, herää!!! Sänky on täynnä paskaa!!!

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästähän on se juttu kun isäntä näki unta että on hämähäkki. Se päätti siinä unessa sitten punoo maailman isoimman ja hianoimman hämiksenseitin. Se puristi perseellä minkä kerkis ja kaikin voimin ja johan sitä verkkoa alkoi valmistuun. Kohta se oli jo kun lähes huoneen kokonen lumihiutale, mutta isäntä halus viäkin isomman. Se ponnisti ja ponnisti, mutta ei vaan saanu enää milliäkään seittiä pihalle. Sitte se heräs siihen kun muija huutaa kurkku suarana että Reino, Reino! Mitä vittua, herää!!! Sänky on täynnä paskaa!!!
Miten se perseellä meinas punoo sitä seittiä?

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Kerros meille Punapekka, mistä tulee Hakalin legendaarinen maine antoisien naisten tyyssijana?
Vanhaan hyvään aikaan täällä oli yleinen sauna, yleisiä naisia myös ja pimeää viinaa sai Hagertin Ruusan pojilta. Mutta ne ajat on jo kaukana, kyllä täälläkin nuoriso pelaa pleikkaria ja kuuntelee älämölöä. Me aikanaan revittiin rautaa ja ryypättiin, oli ne aikoja. Päivääkään ne vaihtaisi. Ja juu, turpaan olen työväentalon tansseissa saanut, mutta myös antanut.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on ollut vähän sateista ja on tullut paukuteltua tuota pasianssia... tietokoneella. Spideria, pyramidia, three peaksia, free celliä ja tietty ihan sitä perinteistä (klondikea). On noilla varmaan suomenkieliset nimetkin mutta kun tietokoneella pelaa niin jää nuo mieleen. On kyllä koukuttavaa hommaa tuo pelaaminen... Pari tuntia meni ihan kevyesti eikä enää edes sada. Ei varmaan ole satanut pitkään aikaan...

K

Kiekkokatsoja

Tänään on ollut vähän sateista ja on tullut paukuteltua tuota pasianssia... tietokoneella. Spideria, pyramidia, three peaksia, free celliä ja tietty ihan sitä perinteistä (klondikea). On noilla varmaan suomenkieliset nimetkin mutta kun tietokoneella pelaa niin jää nuo mieleen. On kyllä koukuttavaa hommaa tuo pelaaminen... Pari tuntia meni ihan kevyesti eikä enää edes sada. Ei varmaan ole satanut pitkään aikaan...
Hassu sattuma, sillä just olin kirjoittamassa tänne kortinpeluusta, mutta luin sun tuoreen viestin ensin.
Nii itse mietin, että pelaisinko tänään korttia netissä, ja rahasta? Semmostakin pahetta omaan. Oon yhessä pelissä pitkäaikaisjuoksussa suunnilleen omillani. ja kaikissa peleissä hieman plussalla.
Menis siinä pari tuntia ainakin, jos sitä tekisin. No en tiiä, joskus antaa moisen olla.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Olenko mä ainoa kenen mielestä tällainen "Ota happea" tai "osui ja upposi" on viime aikoina yleistynyt netin keskustelupalstoilla? Minua on nyt pariinkin kertaan eri keskusteluissa neuvottu ottamaan happea ja kerrottu miten joku viesti on selvästi osunut ja uponnut, vaikka olen omasta mielestäni pyrkinyt ihan asiallisesti keskustelemaan.

Rehellisesti sanottuna vituttaa tällainen keskustelu.

npc

Jäsen
Jahas, jahas. Pitäiskö sitä kömpiä suihkuun. Jotenkin aina niin raskas toimenpide. ja kun ei ole valoakaan siellä, taskulampulla menen. Tukkakin on ku joku nahkea majavanturkki. Mutta sitten freesinä voisi ampaista vaikka ulos ja ehkä vetästä pizzan tai taskukebabin ja muutaman tserveessan tai viinilasillisen tai kaikki.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Harvassa paikassa internetissä on viimeiseen kolmeen-neljään vuoteen pystynyt mistään vakavissaan keskustelemaan, joten keskityn ihan omaan rooliin täällä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Niinhän siinä sitten kävi että pettymään joutui tänäkin lauantaina. Ei päästy nimittäin vieläkään grillaamaan ja en oikein nähnyt tuttujakaan tuolla kuntoutuskeskuksessa. Nyt grillaussuunnitelmat pilasi sateinen sää.

Kävin jo kyllä siellä ulko-oven takana eväideni kanssa mutta koska sain kielteisen vastauksen kysymykseeni grillataanko tänään niin lähdin pois. Kun ei tuolla me ulkopuoliset saada olla kuitenkaan vielä sisätiloissakaan että olisi jonkun kanssa pelannut vaikka biljardia.

No, palasin kotiin ja lämmitin eväät uunissa ja hyviähän niistä tuli uunissa paistettunakin. Minulla oli täytettyjä tomaatteja, makkaraa ja grillauspussissa piti myös perunoita grillata voin, tillin, suolan ja mustapippurin kanssa. No ne perunat olivat jo esikeittäessä kypsynyt sen verran hyvin että popsin ne sitten kotiin palattuani eikä niitä tarvinnut sen enempää keitellä enää.

Kai minä jaksan ja maltan odottaa tuota grillaamistakin? Ensi viikosta tuleekin sitten jännityksen ja odottamisen täytteinen. Silloin saan lopullisen vastauksen ja varmistuksen kysymykseen jatkuvatko työni palkallisena tuolla työkokeilupaikalla, kesälomani alkaa (ja sen kesäloman jälkeen on sitten toivottavasti edessä paluu tuonne työpaikalle takaisin eikä kortistoon) ja se grillauskin toteutunee varmaan sitten jo ensi viikonloppuna?

Siinä on kyllä niin paljon odotettavaa ja jännitettävää että mitenköhän mahtaa unikaan maistua ensi viikolla? No, ei pidä murehtia asioita liikaa etukäteen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olenko mä ainoa kenen mielestä tällainen "Ota happea" tai "osui ja upposi" on viime aikoina yleistynyt netin keskustelupalstoilla? Minua on nyt pariinkin kertaan eri keskusteluissa neuvottu ottamaan happea ja kerrottu miten joku viesti on selvästi osunut ja uponnut, vaikka olen omasta mielestäni pyrkinyt ihan asiallisesti keskustelemaan.

"Mee vattalles!"

Spontaanien heittojen ketjun innoittamana. Hieno ilmaus.

npc

Jäsen
Aina sillon alkaa sataa ku lähden kävelylenkille... No onneksi ei hirveästi kastunut.
Hyvä ettei ollut koiraa tai ferrettiä mukana, sekin olisi kastunut.

Minä tykkään kissoista, mutta luin iltapuluista että kissamiehet eivät ole naaraiden keskuudessa parasta potentiaalista parituskumppania. Onneksi olen kumminkin enemmän koiramiehiä niin ainakin uskottavuus säilyy. (Heti kun menin söpöksi kehumaan jotain kissakuvaa tällä palstalla niin miehet sanoi kurnau.)

Tosin olen ehkä kaikkiruokainen ja kissa olkapäällä toisi minun feminiiniset piirteeni ehkä parhaiten esiin.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä ettei ollut koiraa tai ferrettiä mukana, sekin olisi kastunut.

Minä tykkään kissoista, mutta luin iltapuluista että kissamiehet eivät ole naaraiden keskuudessa parasta potentiaalista parituskumppania. Onneksi olen kumminkin enemmän koiramiehiä niin ainakin uskottavuus säilyy. (Heti kun menin söpöksi kehumaan jotain kissa kuvaa tällä palstalla niin miehet sanoi kurnau.)

Tosin olen ehkä kaikkiruokainen ja kissa olkapäällä toisi minun feminiiniset piirteeni ehkä parhaiten esiin.
Joo tota se olin minä... Jostain olin päähäni saanut, että olisit nainen, niin siksi tuli tollanen viesti lähetettyä. Mää luulin et oisit sellanen härski nainen :D ja odotin saavani hyvin imartelevan vastauksen. Toi viesti tuli näköjään lähetettyä klo 3:32 yöllisissä hilpeyksissä.

Minäkin olen enemmän koiramies. Kissat ovat kyllä söpöjä. Niinku minä. Ainakin naisten mielestä. Joo-o ei mulla muutaku, että et ollukka läheisyyttä haluava nainen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllähän minä sinut muistan minulle läheisyydenkaipuunlohtua tarjoavana irstaana nimimerkkinä, jolla on jotain kivoja lelujakin sängyssä. :)
Noo se ny oli vaan tuo yks kerta en mää oikeesti nii irstas oo. Et ollutkaan sinkkunainen :(. Joku kyllä vois silittää ja rapsuttaa. *läps* ryhdistäydy saatana! Olenko minä hiiri vai mikkihiiri? Ei mulla ainakaan tietääkseni oo mitään leluja sängyssä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ajattelin tässä tsekkailla pari uusinta Jurassic Park -leffaa. Kolme ekaa olen nähnyt, mutta en näitä "Jurassic World" nimellä tullutta kahta viimeisintä. Kysymys kuuluukin, onko miten oleellista muistaa kolmen ekan leffan tapahtumia kuinka hyvin? Ekan nyt varmaan muistan ulkoa, mutta kakkonen ja kolmonen on vähän hämärän peitossa. Toisaalta ei niissä varmaan pyörää olla keksitty uudelleen, dinosaurukset on heränneet henkiin ja niitä juostaan karkuun ja lopulta selvitään.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ajattelin tässä tsekkailla pari uusinta Jurassic Park -leffaa. Kolme ekaa olen nähnyt, mutta en näitä "Jurassic World" nimellä tullutta kahta viimeisintä. Kysymys kuuluukin, onko miten oleellista muistaa kolmen ekan leffan tapahtumia kuinka hyvin? Ekan nyt varmaan muistan ulkoa, mutta kakkonen ja kolmonen on vähän hämärän peitossa. Toisaalta ei niissä varmaan pyörää olla keksitty uudelleen, dinosaurukset on heränneet henkiin ja niitä juostaan karkuun ja lopulta selvitään.
Eipä tuolla ole väliä muistatko niistä edellisistä mitään. Idean näköjään muistat, se riittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy