Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 405 001
  • 67 089

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Lähetään reppukaljalle Arboretumiin. Pitää varmaan öljytä niska mopilaatilla kun veikkaan että kesäpyllyä puskee joka ilmansuunnalta maisemaan...
Oih, Arboretumiin.. Maatiaskämmekkä (Mulcus Clitorius) kukkii juuri parahulttaisesti, älkääkö sulkeko silmiänne myöskään Geishanpalloilta. Se kukka on alkukesän todellinen valloittaja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oih, Arboretumiin.. Maatiaskämmekkä (Mulcus Clitorius) kukkii juuri parahulttaisesti, älkääkö sulkeko silmiänne myöskään Geishanpalloilta. Se kukka on alkukesän todellinen valloittaja.
Kulmunius Bozingwuis sekä Tinzeus Pebadenttous ovat suosikkejani.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kävelin viime yönä Helsingissä Evelinan keikan jälkeen Kalasatamasta Töölönlahdelle. Tunnelma oli sanoinkuvaamattoman hieno. Esim. Kumpulan puutarhassa linnut lauloivat ja purot solisivat keskellä yötä.



 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ryhdyn tässä ihan just tekemään juhannussimaa. Siis juhan nussimaa, ei kun menikö tuo välilyönti oikeaan paikkaan? Ja vielä teemukissa!

No, oikeasti kaikki härskit ajatukset voi samantien unohtaa. Teen kohta ihan tavallista kotitekoista simaa. Kyllähän siihenkin alkoholia jonkin verran kehittyy mutta en koe sitä määrää riskiksi tai vaaraksi. Olen puhunutkin lääkäristä alkaen monelle aikeistani tehdä simaa juhannukseksi eikä kukaan ole vielä siihen mitenkään negatiivisesti kommentoinut.

Lääkäri antoi myös luvan simaa juhannuksena juoda vaikka sitä melatoniinia käytänkin. Muuten alkoholia ei saa oikeastaan juoda.

Minä en olekaan a) koskaan tehnyt itse simaa ja b) juonut kotitekoista simaa moniin, moniin vuosiin. Varmaan viimeksi silloin kun äiti vielä eli ja jaksoi simaa tehdä.

Sima on kyllä ollut lapsesta lähtien suurta herkkuani. Ja siksi on mukavaa voida sitä nyt tehdä.

Ja jotenkin jännittävää ja siksi mukavaa aikaa elelen tässä. On paljon asioita mitä odotan. Juhannusta, työkuvioiden ratkeamista, kesälomaani... Juhannustakin odotan sen takia että silloin teen taas jo oikeastaan monivuotista perinneherkkuani eli ahvenanmaalaista pannukakkua. Kermavaahdon, mansikkahillon ja tuoreiden mansikoiden kanssa se on vaan niin hyvää. Ja siihen juomaksi kylkeen simaa niin voiko paremmin asiat enää ollakaan?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olin pettynyt arboretumin kesäpyllytarjontaan. Ostin kotiin kuohuvaa ja vitun kalliita mansikkeja. Itse syön omatekosta hodaria ja juon vähän kaliaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Monta tuntia paahteessa. En oo ikinä tykänny olla helteessä ja nyt monta tuntia ja alkoholia vähällä vedellä. Ei saatana mikä olo... vaimo rakas koittaa hoitaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon Kouvolassa puistossa olutta. @nummenkallio olisi kateellinen.

Missä puistossa? Kateellinen olen silti. Pakko hinuttaa täällä Stadissa.

Mene juomaan olutta Kenkäkukkulalle. Se on Kouvolan siistein paikka juoda olutta.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon Kouvolassa puistossa olutta. @nummenkallio olisi kateellinen.
Asun Kouvolassa ja silti olen kateellinen. Itse juon terassilla. Omalla. No ei omalla. Kaverin. Musiikkia kuuntelen ja katselen komeata jenkkiautoa. El Camino kyseessä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aijai. Mökillä istuksimassa ilta-auringossa. Tyyni järvi, sauna lämmin ja kalja kylmää. Pian vielä nuotiokin tulille. Ei stressiä, ei kiirettä mihinkään. Täydellistä. Ja Kouvolassa toki minäkin, mitenkäs muutenkaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä jossain kaupungintalon ja ton laatikkokirkon vieressä.

Kirkon puistolta haiskahtaa. Menkää sinne DDR-hallille, niin siellä näette kauniin puiston ja kauniin kukkulan. Siellä on kiva juoda olutta.

Toki Kouvolassa on missä tahansa kiva juoda olutta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei saatana, päätä särkee ja oksettaa... Sainkohan jonkun aurinkonpistoksen... Tai sit mua rankastaan pyllyjen tsiigailusta...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirkon puistolta haiskahtaa. Menkää sinne DDR-hallille, niin siellä näette kauniin puiston ja kauniin kukkulan. Siellä on kiva juoda olutta.

Toki Kouvolassa on missä tahansa kiva juoda olutta.
Voiko siellä mitään muuta tehdä pysyäkseen järjissään?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tai sit mua rankastaan pyllyjen tsiigailusta...
Johnny, Johnny, Johnny. Kyllähän tiedät itsekin, ettei Jumala tällaisessa tilanteessa tee muuta, kuin vinkkaa silmää. Eiköhän syy löydy jostain muualta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voiko siellä mitään muuta tehdä pysyäkseen järjissään?

Täytyy henkilökohtaisesti sanoa, että minun on ollut aina helpompi pysyä järjissäni Kouvolassa kuin Helsingissä. Kouvolassa on hyvä olla, Kouvolassa ei mikään ahdista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös