banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kannattaa. Siinä on vain voitettavaa. Sitten jos haluut viedä itä-helsinkiläisyytesi normaalille tasolle, alat kannattamaan Jokereita. Luotan sinuun.En tiiä mikä Itä-Helsingin promoaminen täällä on oikein viime aikoina menossa, mutta se toimii. Haluan entistä enemmän muuttaa Itä-Helsinkiin.
Voin sen paljastaa, että oon aina ollu enemmän Jokereiden ku HIFK:n miehiä, jos kahesta stadin isosta täytys toinen valita. Ongelmaksi koitui se, että synnyin HIFK-faijan pojaksi, hän kuskasi mua pentuna Nordikselle kun mua, pienestä pitäen omapäistä kaveria kiinnosti ihan muut jengit ja logot. Olin ystävällinen faijaa kohtaa, hieno mies kun muuten on ja otin puolueettoman kannan stadin paikallisjengeihin ja aloin esikoulussa fanittamaan Pelsuja, enkä ikinä oppinut fanittamaan mitään muuta jengiä Liigassa.Kannattaa. Siinä on vain voitettavaa. Sitten jos haluut viedä itä-helsinkiläisyytesi normaalille tasolle, alat kannattamaan Jokereita. Luotan sinuun.
Odotin perseitä. Petyin.Itä-Helsingistä näkymää ikkunasta. Alkaa olla taas maisemat kohtiillla. Kesäisin on.
Odotin perseitä. Petyin.
Kaveri muutti Vuosaareen ja kyllä sekin on kehumut paikkaa. On se pyytänyt kyläänkin, mutta toistaiseksi on jäänyt käymättä. Kai se pitää käydä tutustumassa kun jatkoajassakin kehutaan. Tuskin kuitenkaan muutan Helsinkiin.En tiiä mikä Itä-Helsingin promoaminen täällä on oikein viime aikoina menossa, mutta se toimii. Haluan entistä enemmän muuttaa Itä-Helsinkiin.
Ei muuten taida ihan lähellä asua somaleita. Enemmän täällä on ryssiä ja virolaisia.Oli sen näköistä viidakkoa että alueen somalit tuntevat olonsa kotoisaksi.
JOO JOO USKOTAAN, ITÄ-HELSINKI ON ASUINALUEENA TÄYSIN YLIVERTAINEN...Kaveri muutti Vuosaareen ja kyllä sekin on kehumut paikkaa. On se pyytänyt kyläänkin, mutta toistaiseksi on jäänyt käymättä. Kai se pitää käydä tutustumassa kun jatkoajassakin kehutaan. Tuskin kuitenkaan muutan Helsinkiin.
Joku raja nyt. Oli muuten hienoa aikaa 90-luku, peruskoulu, Itä-Helsinki ja IFK-fanius. Juuri koskaan ei kuullut mitään kuittailua. Onneksi heti 1998 helpotti.Kannattaa. Siinä on vain voitettavaa. Sitten jos haluut viedä itä-helsinkiläisyytesi normaalille tasolle, alat kannattamaan Jokereita. Luotan sinuun.
Ja heti perään 2011...Joku raja nyt. Oli muuten hienoa aikaa 90-luku, peruskoulu, Itä-Helsinki ja IFK-fanius. Juuri koskaan ei kuullut mitään kuittailua. Onneksi heti 1998 helpotti.
Näin se on. Oma ikä on lähempänä 70:ää kuin syntymää, mutta silti olen saanut todistaa jo kahta mestaruutta. Se vaatii noilla resursseilla jo yrittämistä.Ja heti perään 2011...
Ohhoh. Mä oon todistanut viittä teidän mestaruutta. -74 ei muistikuvia, mut muut muistan, kirkkaimpana tietysti 83. Jokereiden mestaruuksia on olut samoin 5, ekasta ei siitäkään mielikuvaa. Mutsin tissi kiinnosti enemmän.Näin se on. Oma ikä on lähempänä 70:ää kuin syntymää, mutta silti olen saanut todistaa jo kahta mestaruutta. Se vaatii noilla resursseilla jo yrittämistä.
Älä lähre sinne. Tulee penaltia.Ääh harmittaa, kun missasin edellisviikon jatkisdraamat vapun huumassa. Siis mitä täällä oikein tapahtu?
Voisko joku tiivistää koko keissin, kun on niin sekaavaa että en millään tajua koko tilannetta.
Pyydät tässä nyt veljiä kamikaze-missionille.Ääh harmittaa, kun missasin edellisviikon jatkisdraamat vapun huumassa. Siis mitä täällä oikein tapahtu?
Voisko joku tiivistää koko keissin, kun on niin sekaavaa että en millään tajua koko tilannetta.
Tiivistys: toiset ottavat Jatkoajan kovin vakavissaan.Ääh harmittaa, kun missasin edellisviikon jatkisdraamat vapun huumassa. Siis mitä täällä oikein tapahtu?
Joo sen tosta itsekin sain selville. Taitaa olla parempi, että en tähän soppaan puutu.Tiivistys: toiset ottavat Jatkoajan kovin vakavissaan.
Joo, ei kannata. Tästä modejen viimesestä viestistä saa sellasen kuvan, että oisit pelaamassa Windowsin miinaharavaa puhuessasi tästä aiheesta.Joo sen tosta itsekin sain selville. Taitaa olla parempi, että en tähän soppaan puutu.
Olemme muokanneet edelläolevan viestin ja se sai luvan olla viimeinen viesti tästä aiheesta. Meitä ei kiinnosta lukea moisia vuodatuksia teidän keskinäisistä väännöistä enää yhtään enempää. Tätä asiaa ei siis enää palstalla tarvitse käsitellä, viimeisin viesti on viety kurinpitokäsittelyyn ja mikäli jatkossa joku asianosainen pui tätä asiaa palstalla julkisesti, lupaamme rangaistuksia kovalla kädellä.
Jos taustalla on oikeasti jotain isompia kaunoja, suosittelemme aiheesta vielä puimaan tahtovia käyvän jatkossa keskustelua vaikka viranomaisten välityksellä Jatkoajan palstan tai sosiaalisen median sijaan. Meillä ei ole kapasiteettia, kykyjä eikä edes halua toimia tuomarina teidän keskinäisissä sotkuissa.
En ole ihan satavarma onko ainut kriteeri, mutta on vaikuttanut vahvasti siltä, että kiekonriistotilaston ykkönen, hyökkääjistä tietenkin, voittaa tuon.Tietääkö kukaan millä logiikalla peleissä tuo palkinto menee?
Joo tällaista löysin kun vähän googletin ja omat mielikuvat tukee tätä, mutta toisaalta huomasin että joku oli vanhemmista versioista tehnyt havainnon miten Datsjuk voitti palkinnon siihen saakka kunnes lopetti :D ja tämä riippumatta siitä oliko paras noissa tilastoissa.En ole ihan satavarma onko ainut kriteeri, mutta on vaikuttanut vahvasti siltä, että kiekonriistotilaston ykkönen, hyökkääjistä tietenkin, voittaa tuon.
Paras kohta tässä ehkä oli tuo uhkaus "jengiläiset pistää sut kylmäks". Mitkähän jengiläiset? MC Banaaninsuojelijat? Voin silmin nähdä, miten joku Bandidos lähtee laittamaan perheenäitiä kylmäksi banaanien takia.Yli puolentoista vuoden piina alkoi Mynthon-rasiasta ja väärinkäsityksestä – koko S-Marketin henkilökunta haki lähestymiskieltoa yhtä miestä vastaan
Pohjois-Karjalan käräjäoikeudessa tehtiin toissaviikolla poikkeuksellinen ratkaisu poikkeuksellisessa tapauksessa. Mies määrättiin lähestymiskieltoon kokonaisen ruokakaupan henkilökunnan suojelemiseksi.www.mtvuutiset.fi
Kyllä maalla on pienet murheet. Enkä siis tarkoita kaupan henkilökuntaa, vaan tätä vainoajasankaria. Pitää elämässä olla kyllä asiat hyvin, jos pilaantuneet banaanit saa noin kilahtamaan.