Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Kun youtubessa tuli tämä vastaan...



niin pitihän sitä kaivaa jatkoajan finaalipäivän otteluseurantaketjuki esille:


Näiden parissa sitte pari seuraavaa tuntia.

Viihdyttävää settiä ainakin siinä kohtaa kun Kanada meni johtoon. Ei ihan psyyke kestänyt kasassa kaikilla jatkoaikalaisilla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kun youtubessa tuli tämä vastaan...



niin pitihän sitä kaivaa jatkoajan finaalipäivän otteluseurantaketjuki esille:


Näiden parissa sitte pari seuraavaa tuntia.

Laitoin tonne maajoukkueosioon ketjun, missä on kaikki viime vuoden mm kisojen ottelut. No melkein kaikki, muutamaan ei löytynyt kun koosteet. Tärkeimmät kuitenkin kokonaisina.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kuha se on paras kala, kyä näim o.

Mutta päivettä päivää vaan tosiaan tännekin. Mulla on ollu vähän kiirusta tässä kun oli vappua, muuttoa ja kouluun liittyvä työharjoittelukin alkoi vast ikään. En siis liiemmin ole palstalla joutanut pööpöilemään. Hämmästykseni oli keskiverrohko, mutta jämäkkä kun lueskelin ketjuja läpi ja luuppailin tarkemmin jäähyjä ja niihin johtaneita seikkoja. Jännän äärellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tota propagandaa. Kaikkihan on nauranut kun lehdissä ne jotkut julkkikset muka pitää turvaväliä. Ja netissä jossain niissä mainosvideoissa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ei hitto tota propagandaa. Kaikkihan on nauranut kun lehdissä ne jotkut julkkikset muka pitää turvaväliä. Ja netissä jossain niissä mainosvideoissa.

Jos korona ei ole tarpeeksi hyvä syy pitää turvaväliä, niin mitäs jos sieltä edestä sattuu kääntymään joku huumehörhö ja pistää jollain käytetyllä piikillä? Tähänkin asiaan turvaväli on hyvä asia. Näin sivuhuomiona mainitsen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos korona ei ole tarpeeksi hyvä syy pitää turvaväliä, niin mitäs jos sieltä edestä sattuu kääntymään joku huumehörhö ja pistää jollain käytetyllä piikillä? Tähänkin asiaan turvaväli on hyvä asia. Näin sivuhuomiona mainitsen.
Ei kait frendit nyt niin tekis.

Tai no okei joskus hakkaa porttikongissa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Simpsonit oli joskus hauska sarja ja vähän semmonen rajoja rikkova jopa. Toihan on nykyään ihan nynnyilyä ja vässyköintiä kun vertaa tän päivän muihin saman tyylin animaatiohin.
Jokos Apukin poistettiin sarjasta liian rasistisena? Ainakin jossain vaiheessa siitä oli jotain juttua, että porukka vetänyt hernettä nokkaan tämän vuoksi. Huonohan tuo sarja on suorastaan ollut jo monta vuotta.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jokos Apukin poistettiin sarjasta liian rasistisena? Ainakin jossain vaiheessa siitä oli jotain juttua, että porukka vetänyt hernettä nokkaan tämän vuoksi. Huonohan tuo sarja on suorastaan ollut jo monta vuotta.

Eikös tuota Simpsoneita ole tehtykkin joku 30 tuotantokautta? Alkaa hiukan vitsit olemaan vähissä käsikirjoittajille. Enemmänkin vituttaa kun sub työntää tuota joka päivä 20 jaksoa. Niilläkin ilmeisesti vitsit vähissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei kai ny yli kilonen kuha ole kellekkään pikku sintti.
Kyllä sellainen kuha, joka ei ole alamittainen, on ollut harvinainen nähtävyys minun elämässäni. Ja reilu kiloinen kuha oli niiden yleensä saatujen sinttien (pienten kuhien) verrattuna kyllä "jättiläinen".
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on tietty biisi jonka pistän aina ensimmäiseksi kuullokkeissani soimaan kun pääsen töistä viikonlopun viettoon. En edes tiedä miksi biisiksi on valikoitunut just tämä biisi mutta tämän biisin soidessa tietää että nyt on taas viikonloppu!

No kyllähän laulussa lauletaan ainakin yhdessä kohdassa, että kun saapuu viikonloppu! Ja onhan biisi sellainen hyvän mielen kappale eli sopii kyllä hyvin tunnelmaan.

Tämä biisi on se Esson baariin. Tämän biisin olen aina ensin soittanut kun olen päässyt töistä viikonlopun viettoon. Tänäänkin.
 

444

Jäsen
Minulla on tietty biisi jonka pistän aina ensimmäiseksi kuullokkeissani soimaan kun pääsen töistä viikonlopun viettoon. En edes tiedä miksi biisiksi on valikoitunut just tämä biisi mutta tämän biisin soidessa tietää että nyt on taas viikonloppu!

No kyllähän laulussa lauletaan ainakin yhdessä kohdassa, että kun saapuu viikonloppu! Ja onhan biisi sellainen hyvän mielen kappale eli sopii kyllä hyvin tunnelmaan.

Tämä biisi on se Esson baariin. Tämän biisin olen aina ensin soittanut kun olen päässyt töistä viikonlopun viettoon. Tänäänkin.
Itse luukutin aikanaan joka maanantai istahtaessani bussiin klo 5.11 Apulannan Maanantaita koko matkan. On kyllä yhä edelleen ko. orkesterin hienoin kappale, vaikka noita heräämisiä en lämmöllä muistelekaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt tuli uusi pesukone. Ja olen sanani mittainen mies. Toki itse pyykkiä ei vielä ole koneessa kun pitää tyhjänä ensin pyörittää.
Komia paita!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt tuli uusi pesukone. Ja olen sanani mittainen mies. Toki itse pyykkiä ei vielä ole koneessa kun pitää tyhjänä ensin pyörittää.
Sehän pyörii kuin hallitsevan Suomen mestarin ylivoimapeli. Eiku.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Aika komee määrä viestejä kierrätyskeskuksen puolella.

Tässähän olis hyvä sauma vedonlyöjille. Kekä kirjoittaa miljoonan arvoisen viestin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja nyt kuului ihan outo ääni äsken kun olin nuoremmalle tyttärelleni juttelemassa ja ihmettelin että mikä tuo ääni on. Hän sanoi että olikohan se pesukone nyt valmis. Joo oli. Ei minulla ole ikinä ennen ollut ääntelevää pesukonetta. Onneksi lapset opettaa setämiestäkin joissain asioissa.
Eikä minulla ääntelevää naista,
Eikä ole vieläkään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös