Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 910
  • 66 856

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No olkoonkin että toinen löydöistäni on tämä muistaakseni Forssan lounassalaatti. Mutta minä ihan aidosti tykkään tästä lounassalaatista.
Tässä täytyy nyt kompata sinua. Se Forssan lounassalaatti on hyvää. Pidän harvoin "majoneesimössösalaateista" mutta tuo lounassalaatti sattuu sopimaan makunystyröille. Enkä häpeä myöntää sitä...

Eihän dinosauruksia tarvitse kloonata, nehän asuu maan sisällä kadonneessa maailmassa.
Ja linnut on "pikkuisia dinosauruksia" joten dinot on keskuudessamme koko ajan...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eihän dinosauruksia tarvitse kloonata, nehän asuu maan sisällä kadonneessa maailmassa. Se tulivuori pitää vaan löytää mistä sinne pääsee.
Eikös ne ole Nordiksen toimistolla, ainakin joskus sinne kokoontuvat? Satunnaisia yksilöitä toki useammin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelottaaks teitäkin tuleva vappu? Mitä jos on vuosisadan bileet? Mitä jos sitä on liian julma itselle? Tai jos onkin liian armollinen. Hitto perjantaisinkin jää usein kellokortin leimaamisen jälkeen duunin nurkkaan pariksi tunniksi kun ei uskalla lähteä normiviikonloppuun.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen kuullut toisaalta hänen kertoneen miksi se minua inhoaa. Kuulemma koska olen aina ollut hyvä urheilussa, hyvä työpaikka, pidetty henkilö ja komea sekä naisten kanssa on ollut vilkasta. Ja muita vastaavia kateussyitä siis.

Kun syyt jo vuosia sitten kuulin olin ELY-keskuksessa tienaamassa 2380 e per kk. Enpä tiennytkään että moista on syytä kadehtia.

Mutta kyllä minä sen komeuskateuden ymmärrän.

Minä en oo koskaan ollut hyvä urheilussa, työpaikasta en tiiä, kai se on ihan OK. Pidetty henkilö, no enpä tiiä, tuskin oon, ehkä jossain keskiarvon alapuolella oon siinä kategoriassa, komea en ole ja naisten kanssa nyt ei ole vilkasta ollut koskaan. Aika huonot syyt olla kateellinen. Taitaa olla oman aaroeeroni kanssa jostain muusta kyse, en oikein keksi että mistä. Ehkä se on kateellinen minun kolminkertaisesta Vuoden Jatkoaikalaisuudestani ja Mensa-kerhon jäsenyydestäni. Mutta olisihan nekin nyt ihan helvetin typerät syyt olla kateellinen.

En tiiä saatana. Tylsää. Täytyy varmaan vaan olla kirjoittelematta tänne sitten, nyt kun tätä mietin. Jos täytyy valita että riskeeraanko sen että perheeni ei välttämättä ole turvassa, vai jatkanko tänne ölisemistä, niin eipähän se oikein mikään valinta ole edes.

Tylsää se kyllä on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja asiasta toiseen. Luin uutisen, jossa some kuulemma räjähti. Ihan hyvä, niin saa hetken olla erossa somesta. Varmaan menee jonkun aikaa, että saavat somen kuntoon sen räjähdyksen jälkeen.
Paitti jos laittaa japanialaiset asialle. Ne pystyttää jonkun miljoonan asukin, maan tasalle pommitetun pitäjän jaloilleen jotain viikossa. Pikkusen paranneltuna.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja
Eihän dinosauruksia tarvitse kloonata, nehän asuu maan sisällä kadonneessa maailmassa. Se tulivuori pitää vaan löytää mistä sinne pääsee.
Jatkoajassakin setäilee jokunen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näin äsken unta missä osa ihmisistä oli jo sekoamaisillaan tuolla kaduilla. Toivottasti uneni ei enteillyt tulevaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tyhmä kysymys ja kysyn tässä:

voiko yksityisviestejä raportoida ylläpidolle tai modejengille, jos nyt tulee sellaista viestiä että raportointi saattaisi olla ihan hyvä idea noin yleisestikin? Eli jos viestissä vihjataan rikokseen tai viesti jo pikkasen rikos on. Häh.

Edit. Ja heti löysin kyseisen namiskan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitähän koronapandemian kanssa tapahtuu kahden viikon päästä?
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Mitähän koronapandemian kanssa tapahtuu kahden viikon päästä?
Jännitetään miten helatorstai saa tartunnat räjähtämään käsiin. Hallitus tekee jotain tyhmää. Toisten mielestä se ei tee tarpeeksi. Asiantuntija sanoo jotain, mutta siihen ei tarvitse luottaa kun se kuitenkin haluaa kokoomuksen listoille ensi vaaleihin. Trumpin kommentti saa somen kohahtamaan. Ruotsalaiset hoitaa kriisiä suomalaisia paremmin, vaikka mummot kuolee kaduille. Ensimmäiset kyttääjät ottavat kahden metrin kepin mukaan lenkkkipolulle ja raportoi keltaiseen lehdistöön jos joku tulee liian lähelle. Jethro Rostedt, Jari Aarnio Ja Yön Sudet saadaan jotenkin sotkettua soppaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen nukkunut koko päivän ja nukun varmaan pian lisää. Jatkakaa.
Itellä jäi tänään viiteen tuntiin kun tuli nähtyä sitä outoa unta, josta heräsin jo kympin pintaan. Sitten tajusin että tv:stä tulee Heikoin lenkki -uusinta ja tässä jaksossa oli vieläpä se nätti Sanna kisaamassa niin eipä nukuttanut jostain syystä enää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tää on kyllä hankalaa tehdä duunia ilman kahta isoa näyttöä. Nyt joutuu tyytymään läppärin näyttöön ja yhteen normiin. Pääsispä konttorille. Siellä pystyis tekemään seisaaltaankin duunia. Ei tarvitsis koko aikaa istua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitenkähän pandemia on vaikuttanut kiihkohihhulien piirissä? Niillehän ei hallituksen määräykset/suosittukset merkkaa juurikaan jos se estää hihhulointia. Pitääkö ne niitä kokouksiaan ihan normaalisti? Vaikea uskoa että kukin kattelee vaan etänä lähetystä kun Isä Molesto saarnaa. Eihän siinä pääse edes fiilikseen ja jää hurmos kokematta eikä kansaa kaadukaan niin kun paikanpäällä piruntorjuntabunkkerissa. Eikä nämä varmaan mitään tautia pelkää koska Jefen tahto ja sitä rataa.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitenkähän pandemia on vaikuttanut kiihkohihhulien piirissä? Niillehän ei hallituksen määräykset/suosittukset merkkaa juurikaan jos se estää hihhulointia. Pitääkö ne niitä kokouksiaan ihan normaalisti? Vaikea uskoa että kukin kattelee vaan etänä lähetystä kun Isä Molesto saarnaa. Eihän siinä pääse edes fiilikseen ja jää hurmos kokematta eikä kansaa kaadukaan niin kun paikanpäällä piruntorjuntabunkkerissa. Eikä nämä varmaan mitään tautia pelkää koska Jefen tahto ja sitä rataa.
Jospa ehtoollisviinillä pääsisi fiilikseen?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmisellä on hyvä olla harrastuksia. Sanovat.
Tottahan toki. Mä yritän jo kolmatta kertaa. Kaksi positiivista ja tautihan on jo mun kohdalta ohi, mutta vasta-ainetesti vielä tulossa. Kunhan kutsuvat, pääsen kyllä.

Sais mielenrauhan kun esim toimitan yli 80v mutsille safkat yms. Tai no, jos mä nyt sittenkin olen vielä altis toiseen kierrokseen. No, nää on näitä. En menetä yöuniani.
 
Ja jälleen on puuta saatu pinottua reilusti päivän aikana. Nyt alkaa käymään vähiin ennen kuin loppuu, joten lisää pilkkomista on luvassa tässä lähipäivinä. Kaksi täyttä pinoa on nyt ja kolmatta hieman aloiteltu. Kuvia tulossa jälleen myöhemmin hommistani.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Huomenna ohjelmassa mahtava ja kaikin puolin ihana kolonoskopia. Juuri aloitin tyhjennysoperaation. Hyi saatana tuota tyhjennysaineen makua ja sitä herkkua onkin luvassa muutaman tunnin sisään n. 4-6 litraa.

Olin viimeksi vastaavassa operaatiossa vajaat kymmenen vuotta sitten. Pahin vaihe tässä hommassa on itselle nimenomaan tämä tyhjennys ja tuon litkun juominen. Myös tämän päivän paastoaminen (ei kiinteätä ravintoa) on perseestä (heh). Itse kolonoskopia on ohitse vajaassa puolessa tunnissa. Se on tämän hitaan valmistautumisen jälkeen suorastaan helpotus.

Onko muilla kokemuksia?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huomenna ohjelmassa mahtava ja kaikin puolin ihana kolonoskopia. Juuri aloitin tyhjennysoperaation. Hyi saatana tuota tyhjennysaineen makua ja sitä herkkua onkin luvassa muutaman tunnin sisään n. 4-6 litraa.

Olin viimeksi vastaavassa operaatiossa vajaat kymmenen vuotta sitten. Pahin vaihe tässä hommassa on itselle nimenomaan tämä tyhjennys ja tuon litkun juominen. Myös tämän päivän paastoaminen (ei kiinteätä ravintoa) on perseestä (heh). Itse kolonoskopia on ohitse vajaassa puolessa tunnissa. Se on tämän hitaan valmistautumisen jälkeen suorastaan helpotus.

Onko muilla kokemuksia?
Pari kolme kertaa ainakin olen tuon ihanan nektarin saanut kiskoa. Yhdellä kerralla en saanut millään juotua sitä loppuun asti, koska oksennusrefleksistä tuli aivan liian vahva. Kerroin tästä tutkimuksissa ja sanoivat, että ei haittaa, hyvin näkyy.

Ensimmäisellä kerralla syynä juomiseen oli juurikin tuo kolonoskopia. Olin noin 19 vuotias kloppi ja eiköhän siihen tullut ryhmän oppilaita kyttämään, kun minulla oli se putki perseessä. Saattoivat olla vielä samasta koulustakin. Silloin hävetti, nyt on ihan sama, kun käyttää j akuka ei.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna ohjelmassa mahtava ja kaikin puolin ihana kolonoskopia. Juuri aloitin tyhjennysoperaation. Hyi saatana tuota tyhjennysaineen makua ja sitä herkkua onkin luvassa muutaman tunnin sisään n. 4-6 litraa.

Olin viimeksi vastaavassa operaatiossa vajaat kymmenen vuotta sitten. Pahin vaihe tässä hommassa on itselle nimenomaan tämä tyhjennys ja tuon litkun juominen. Myös tämän päivän paastoaminen (ei kiinteätä ravintoa) on perseestä (heh). Itse kolonoskopia on ohitse vajaassa puolessa tunnissa. Se on tämän hitaan valmistautumisen jälkeen suorastaan helpotus.

Onko muilla kokemuksia?

Minä olin paksusuolen tähystyksessä just marraskuussa. Se oli kammottava kokemus ja teki kipeää. Näin minä sen oikeasti ja suoraan sanottuna koin ja tunsin.

Minä olen kyllä erikoinen persoona ja siis jopa tykkäsin siitä tyhjennyslitkusta. Vähän ne tähystäjät sitä sitten ihmettelivätkin. Kuulemma kun yleensä sitä pidetään helkkarin pahanmakuisena.

Minulle paha rasti oli niiden ruokavalio-ohjeiden noudattaminen ja osin ne jäikin huomioimatta. Siksikin kai se tähystys oli niin paha rasti minulle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eikö @vilperi ole joku kokintapainen tai ainakin ravintolassa töissä ja tykkää laittaa ruokaa ja leipoa? Tuosta kolojuomasta nauttimisesta tulee vaan mieleen että voisi olla vilperin ravintolassa tarjolla mielenkiintoisia makuja.

Olin vain rehellinen. Tai ehkä nyt en aivan juoman ylin ystäväkään ollut mutta ei se minusta niin pahaakaan todellakaan ole mitä monet siitä sanovat.

Olen tosiaan keittiöalalla hommissa. Mutta en ravintolassa vaan vanhainkotiin periaatteessa vertautuvan paikan keittiöllä. Siksi minun työt jatkuvatkin nytkin. Ja omasta ravintolastakin olen aikoinaan haaveillut ja töitäkin opiskeluaikoina sen eteen tehnyt. Mutta omassa ravintolassa pitäisi tietenkin laittaa niitä makuja joista asiakkaat tykkää.

Koko tämän päivän työvuoron jälkeen olenkin puuhannut omassa keittiössä kotona. Tein esivalmistelut vappuaaton hamppareita varten. Paistelin hampurilaissämpylät, tein nyt sitten kuitenkin itse majoneesin, tein marinoidut punasipulit ja paistoin pihvit.

En malttanut kyllä vain odottaa vappuaattoa vaan pari hampparia maistoin jo nyt. Olivat tosi hyviä ja vappuna annos täydentyy vielä jääsalaatilla, tomaateilla, pekonilla sekä tavallisella sipulilla. Ja lisukesalaatilla ja ranuilla. Kyllä tulee olemaan minulla herkut vappuna.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä olin paksusuolen tähystyksessä just marraskuussa. Se oli kammottava kokemus ja teki kipeää. Näin minä sen oikeasti ja suoraan sanottuna koin ja tunsin.

Minä olen kyllä erikoinen persoona ja siis jopa tykkäsin siitä tyhjennyslitkusta.
Vähän ne tähystäjät sitä sitten ihmettelivätkin. Kuulemma kun yleensä sitä pidetään helkkarin pahanmakuisena.

Minulle paha rasti oli niiden ruokavalio-ohjeiden noudattaminen ja osin ne jäikin huomioimatta. Siksikin kai se tähystys oli niin paha rasti minulle.

Itse en vois sietää tätä litkua. Kolme litraa juotu yökkäillen ja näyttää, että ainakin litran joutuu vielä nielemään.

Viimeksi omalla kohdalla itse letku perseessä -homma sujui lähes kivuttomasti ja alle puoleen tuntiin. Olihan se toisaalta ihan mielenkiintoista katsella ruudusta omaa annelia sisäpuolelta. Eikä tullut edes juna vataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös