Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 403 446
  • 67 078
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh noh. Lajihan on hyvä. Pelaajat, valmentajat, rahoittajat, mainostajat ja katsojat tekevät siitä hiukkasen epäilyttävän.

Jäljelle jää siis, että tuomarit ovat hyviä? Kuulostaa hivenen kieroutuneelle, mutta kaipa työ alan miehet ja naiset tiiätte paremmin.

Tylsäähän se on kummiskin, ei siitä mihinkään pääse.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Englantilainen jalkapallohan on kaikkineen suuri vitsi. 1966 oli vahinko, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään.
Totta. Mutta minne sitä rakkauttaan saisi purettua? ManU ja JJK ovat mulle sellasia henkireikiä kesällä. Kivahan se olis kannattaa esim. Espanjaa ja HJK:ta, mutta sydän vaan ei sano niin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
E&F teurastivat juuri lapsenomaisen uskoni kuin weshiläisen lampaan joten voin vain hukuttaa tuskani tuohon nautintojen jaloon juomaan jaloviinaan ja toivoa parempaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pelaatko shakkia?

En. En pelaa myöskään jalkapalloa. Enkä istu katsomossa seuraamassa shakinpeluuta sen enempää kuin jalkapalloakaan. Molempien seuraaminen on yhtä kiintoisaa, mikä onkin ainoa yhtäläisyys niiden välillä.

Puhe jalkapallosta "vihreän veran shakkina" on silkkaa humpuukia. Sen verran olen minäkin joutunut fysiikkaa ja Newtonin liikelakeja aikanani opiskelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sitäpaitsi sitä vihreää verkaa käytetään biljardipöydissä. Ei niitä ruohosta ole tehty. Eikä jalkapallokenttiäkään verkakankaasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En. En pelaa myöskään jalkapalloa. Enkä istu katsomossa seuraamassa shakinpeluuta sen enempää kuin jalkapalloakaan. Molempien seuraaminen on yhtä kiintoisaa, mikä onkin ainoa yhtäläisyys niiden välillä.

Puhe jalkapallosta "vihreän veran shakkina" on silkkaa humpuukia. Sen verran olen minäkin joutunut fysiikkaa ja Newtonin liikelakeja aikanani opiskelemaan.
En minäkään. Vihaan shakkia. Se on sellainen menneen maailman paskapeli. Pajatso ja hedelmäpeli on paljon parempia. Jalkapallosta tykkään silti.

Mitä se kertoo? En tiedä. Pitäisikö sen kertoa mitään?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No joo, no. Käsi ylös, joka ei ole purkanut rakkauttaan yksin. Ehkä tämä voisi olla jo Kalsariketjun kamaa. Itsemoderaattorina siis näin sanon.
Kyllä meidän pitäisi nostaa mälläriketju ylös. Kuka jaksaa käydä hakemassa? Jormakin pullottaa sopivasti kalsareissa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Säälittävää katsottavaa, kun kaveri munaa itsensä eikä osaa päästää naisesta irti vaikka ero on jo varma. Eikä herra tietenkää ota neuvoja vastaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikähän urheilulaji tässä on kyseessä? sähly?


linkki vie iltalehden sivuille
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011092414450819_uu.shtml

Ihan arviona voisi heittää koripallon. Forssassa sitä on heitelty paljon, joten siksi tämä arvaus.

Edit:
Pitänee tähän väliin kertoa, että kahdeksannen luokan Terveet Ympyrät koripalloturnauksessa luokkamme voitti Hämeenlinnan mestaruuden ja pääsimme Forssaan jatkoturnaukseen. Hävisimme forssalaisille 138-25. Aika nöyryyttävää, kun ei päästy edes oman korin alta pois. Tosin oma heittoprosentti oli 100. Yksi heitto, yksi kori.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
"Taidot ei riitä siinä. Peliäly on joillain kavereilla välillä nolla, ne ei niinkun osaa edes lähtee kiekon perään, siinä kestää kaks sekuntia ennen kun ne huomaa että perkele toi on mun äijä tai että oisko mun pitäny mennä tohon kiekkoon, ja yleensä sillon se on myöhäistä" - Tuukka Mäntylä 23.9.11
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oodi Tuomas Kyrölle

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun katsoin Urheiluruutua.

Aina sunnuntaisin katson puoli yhdeksän uutiset - jossa valitettavasti ei enää ole Arvi Lind kertomassa meille missä päin maailmaa on kunakin päivänä sodittu - ja sen jälkeen ennen maaten menoa ruukaan katsoa Urheiluruudun. Arkisin en Urheiluruutua katso, koska ei arkena pitäisi olla aikaa ja voimia urheilla, eikä varsinkaan pidä olla aikaa katsoa toisten urheiluja. Arjeksi lasken tietenkin myös lauantait. Pelloilla ja metsässä ihmisen kuuluu arkisin töissä olla eikä turhan päiten hikoilemassa ja pomppimassa.

Urheiluruudussa on nykyisin niin outoja lajeja, että eihän niitä enää tunnista urheiluksi. Siellä heittelivät jotakin läpyskää koreihin. Siis sellaisia, joita lapseni aikoinaan heittelivät kesällä toisilleen. Rispii, vai mikä se on. Aikuiset ihmiset heittelevät lasten leluja! Ja meille vielä kehtaavat tuommoista näyttää! Valtion omistaman laitoksen lupamaksuilla katetulla televisiokanavalla! Kyllä ei ollut aikoinaan Urheiluruudussa muuta kuin hiihtoa, jalkapalloa, mäkihyppyä, pesäpalloa, yleisurheilua ja vähän jääkiekkoa eikä näitä nykyajan lasten humpuukilajeja, joissa heitellään läpysköjä, lasketaan jossakin kourussa lökäpöksyt jalassa ja pyöritään ilmassa kuin mikäkin väkkärä.

Ja sitten ne lajit joissa hymyillään kesken kilpailun. Hymyillään! Mitä urheilua se semmoinen on, jossa hymyillään! Jos on niin helppoa, että voi maailmanmestaruuskilpailujen suorituksen aikana hymyillä, niin ei sellaisessa lajissa pitäisi kilpailla ollenkaan! Se mikä se joku Tuulikin pomppi iloisen ruskeana siellä lavalla kuin olisi Kalevi Keihäsen matkalla Kanarialla menossa auringonottoon. Iho oli niin ruskettunut, niin kovana peltonaisena pitäisin, ellen tietäisi, että eihän se ole kuin jotakin voidetta tai sitten on krillannut itseään jossakin paahtimessa, josta saa syövänkin. Ja jos sitten maitohapot jylläävätkin ja hymyilee silti, niin valehteluahan se semmoinen on! Luulevatko ne, ettemme me muka tiedä, että ei sitä oikeasti hymyilytä. Irvistäisi vaan, räkä poskilla hyppelisi, jos kerran hypittävä on, eikä valehtelisi päin naamaa!

Kaiken huippu oli se, kun joskus Urheiluruudussa näytettiin jotakin kortinpeluuta. Jos korttia rahasta pelataan, niin ei sitä kerrota edes omalle vaimolle, saati sitten, että mennään televisioon siitä kertomaan. Korttia pelataan rahasta metsässä tukkikämpillä, ja niin piilossa, ettei varmasti kukaan näe, ei vaimo eikä vallesmanni.

Sitten ne pilaavat yleisurheilu-uutisetkin. Ennen heiteltiin keihästä tai haastateltiin keihään heittänyttä. Entäpä nykyisin. Siellä televisiossa joku heitti sitä keihästä ja sitten professorit, dosentit ja mitkä lie insinöörit antoivat lausuntoja siitä mitä ne anturit ja inturit kertovat keihään asennosta ja lähtökulmista. Dosentit! Kyllä ei ennen ollut moisilla asiaa Urheiluruutuun vaan keihäänheittojutuissa puheenvuoron saivat joko urheilijat tai valmentajat, tai molemmat. Ennen se keihäs suomalaisilla lensikin, mitenpä on nyt, ei lennä keihäs, eikä juttu. Paitsi vähän sillä yhdellä Ruuskasella. Vaan kysytäänpä antureilta, nehän varmasti pian kertovat tulopoliittisten kokonaisratkaisujenkin tulokset. Ja sen, onko maito juotavaa! Ennen katsottiin itse, että voiko maitoa juoda, pian se maito itse kertoo, että voiko sitä juoda. Pian se keihäs varmaan ihan itse kertoo, että missä asennossa se lensi ja sitä keihästä sitten haastatellaan.

Hulluuteen tämä maailma on menossa.

PS. Mielipidettäni autoilu- ja mopediuutisista Urheiluruudussa en viitsi edes mainita.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Oodi Tuomas Kyrölle
Tässäpä muuten yksi kaikkien aikojen kirjoituksista Jatkoajassa, vaikka idea onkin muualta. Ja vaikka en välttämättä ole edes samaa mieltä. Mutta silti..

Anteeksi, olen humalassa sunnuntaina.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Meillä on paljon perunoita ja perunoissa on paljon hiilareita. Hiilarit lihottaa. Sikakatsomo.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Peliä pojat. Tänään alkaa kausi muissakin harrastuksissa, jihuu.
 

Ralph

Jäsen
Katos vaan, siellä tulee HV71:n peli VeikkausTV:stä. Olisi vain perkele pitänyt tajuta ajoissa, nyt odottelen kolmannen erän alkua.
 

Clubber"s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Ketjun otsikon pakottamana siis totean, että olen havainnut että myös TV on helvetin kova jätkä. Joka ainoa ilta joku tuijottaa sitä neljä tai kahdeksan tuntia herkeämättä, hetkenkään rauhaa antamatta,joskus kokonainen perhe ainakin 10 vuotta ehkä jopa 20 vuotta ennenkuin pääset kuvaputkitaivaaseen. Ole siinä kaikkien tuijotettavana ja tuijota ainoalla 28 tai 42 tuuman silmälläsi takaisin vain sanoen mitä kaiuttimeesi idiootti teeveeasemalta lähettää ajankohtaisohjelmassa jossa puhutaan harmittomista asioista ja kutsutaan harmittomia julkkiksia jotka eivät ärsytä vallanpitäjiä. Näytä kuvaputkellasi kaikenlaista paskaa C-luokan erotiikasta Ö-luokan poliisijännäreihin joista arvaa 1/2 tuntia ennen loppua että murhaaja oli mummon eno.Tottele mulkkua kaukosäädintä joka vaihtaa kanavaasi koko ajan.Yritä saada ohjelmat talteen vanhalle valittavalle VHS-nauhurille ja pode skitsfreniaa 60 ohjelmaa kerralla tallentavan digiboksin kanssa.Paijaa ja halaa kaikenmaailman kakkasatellittikanavien ohjelmakortteja joissa pellepainijat pomppii toistensa munille ja kansa hurraa jurrissa burritot kravatissa levällään. Koeta kääntää tekstitys nepalin TV:n uutisista ja muuttaa sen saatana Bluurein puhekieli hollanniksi.

En haluaisi olla päivääkään televisiona, joksi voi syntyä jos on ollut elokuvateattereille uskoton edellisessä elämässä. Jossa siis oli pulliaisen tuurilla Beta-kamera, se joka vietiin kirpparille,sinne samaan missä minidiscit lepäävät kasoittain nykyisin kotistereoista irtirevittyjen kalliiden ensimmäisen polven soittimien kanssa.Koska Sonyn tehtailla suunnittelupuolella avattiin sakepullo eräänä perjantai-päivänä liian aikaisin Hiron synttärien takia, sattui markkinointiennustevirhe.
Kritiikistä huolimatta olen taas kauhean onnellinen etten syntynyt telkkariksi, vaikka se onkin tosikova jätkä. Enkä koskaan valita että minulla on vaikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös