Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 546 950
  • 67 947

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No eipä ei, mutta pakkohan oli piikitellä isänmaamme toivoja ammatikseen sivistävää veljeämme siitä, ettei kiinnosta kuin alastomien naisten kuvat, jos tietoakin olisi tarjolla.
En koskaan sanonut, että vain alastomat naiset kiinnostaa. Minua kiinnostaa kaikki, mutta perjantai-iltana kännissä tissit kiinnostaa pikkuisen enemmän kuin rinnakkaistodellisuudet.

Syötkö sinäkin arsenikkia?
En, enkä tule ammutuksi ja puukotetuksi enkä viskatuksi köysissä Nevaan.

Tämän taidan jättää auki toistaiseksi.

Ehkäpä hän on Neo valittu, mies joka näkee läpi matrixin, harmi vain että näkee ne mainitsemasi alastomat naiset. Mutta modern day Budhha anyway.
Lawrence of Suburbia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Mulla on pää liian täynnä tietoa jo nyt. Kirjastot on luettu läpi, eikä elämän tarkoitus ole selkiintynyt...Jos ei tajuntaansa välillä lepuuta alastomissa naisissa, menee ihan umpisolmuun.

Ehkäpä hän on Neo valittu, mies joka näkee läpi matrixin, harmi vain että näkee ne mainitsemasi alastomat naiset. Mutta modern day Budhha anyway.

Entäs jos. Hän näkeekin elämän tarkoituksen, muttei tunnista sitä itsekään.

Alastomat naiset. Siinä se on.

Nonniin. Attn. kaikki maailman ihmiset! Voitte lopettaa kaikki vuosituhantiset uskonnolliset ja filosofiset rakennelmanne kautta maailman tarpeettomina. Homma on ratkaistu.

No need to thank me. I'm working "pro bono".
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Entäs jos. Hän näkeekin elämän tarkoituksen, muttei tunnista sitä itsekään.

Alastomat naiset. Siinä se on.

Nonniin. Attn. kaikki maailman ihmiset! Voitte lopettaa kaikki vuosituhantiset uskonnolliset ja filosofiset rakennelmanne kautta maailman tarpeettomina. Homma on ratkaistu.

No need to thank me. I'm working "pro bono".

Se sun ratkaisu kaikkiin ongelmiin jäi vielä puuttumaan. Ei mulla muuta. Ei alastomat naiset ole ratkaisu, ne ovat yleensä se syy ongelmiin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kaikki tälle sivulle tähän mennessä kirjoittaneet ovat juoppoja. Hävetkää saatana! Ajatelkaa lapsianne. Ja äitiänne! Ei oo heleppoo kelläänsäkkää...

Nii ja potkut Tuokkolalle!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikki tälle sivulle tähän mennessä kirjoittaneet ovat juoppoja. Hävetkää saatana! Ajatelkaa lapsianne. Ja äitiänne! Ei oo heleppoo kelläänsäkkää...

Nii ja potkut Tuokkolalle!
Joo, hävetään. Äitikin on juoppo, tai ainakin viiniä tissuttava maailmanparantaja. Lapset ei vielä, mutta kyllä mie niille esittelen kiljut ja EriKeeperit ja hassisenkoneet. Kunhan tissien katselulta nyt ehdin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kaikki tälle sivulle tähän mennessä kirjoittaneet ovat juoppoja. Hävetkää saatana! Ajatelkaa lapsianne. Ja äitiänne! Ei oo heleppoo kelläänsäkkää...

Nii ja potkut Tuokkolalle!

Ei ole lapsia joten ajattele vuohiasi. Elä ajattele meitä, ihmisiä joiden tunteita juuri julmasti loukkasit, elä ajattele elä, sillä kukaan ei tiedä mihin joudumme sinun paheksuntasi myötä..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tilaa taksi! Pasille muuten tulee kutonen eikä mikään kasi. Saatana.

Kai sulle kelpaa miekkataksi? Se vie sut mukanaan sellaiseen mestaan missä saat bailaa samanmielisten vesseleitten kanssa ja tiedä vaikka loisit karnaalisen suhteen illan mittaan. Ja mikäli liiallista möykkää pidät niin tottahan naapurit huolenpitävät siitä että saat muistutuksen samointien ja ihan pampunmitalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noilla on kyllä joku oma salakieli. Kohdatessaan tunnistavat toisensa pystyssä tököttävästä pikkurillistä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hmm? Puhuitsä Hifk faneista vai mistä?
No sie olit siinä mukana käsittämättömyyksiä höpöttämässä eli tuskin. Vai haluatko tulla kaapista?

Tässä on yhtä oululaista houkuteltu jo hyvät tovit pois valheellisesta elämästä, kun se tunnusti että Närppien lisäksi sydämensä sykkii hitusen HIFKille. On maaniteltu, uhkailtu, lahjottu. Kääntyy se vielä kun näkee valon ja hyväksyy totuuden. Joten liity mukaan sinäkin. Jätä epäjumalat ja ota vastaan autuus.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No sie olit siinä mukana käsittämättömyyksiä höpöttämässä eli tuskin. Vai haluatko tulla kaapista?

Tässä on yhtä oululaista houkuteltu jo hyvät tovit pois valheellisesta elämästä, kun se tunnusti että Närppien lisäksi sydämensä sykkii hitusen HIFKille. On maaniteltu, uhkailtu, lahjottu. Kääntyy se vielä kun näkee valon ja hyväksyy totuuden. Joten liity mukaan sinäkin. Jätä epäjumalat ja ota vastaan autuus.

Kyllä, Kyllääh Kyllllääääh, minä näen valon ja minä jonkun ottamassa minua vastaan, ja tekotukkainen ladi kehottaa minua ylistämään glory glory man united , glory glory man united. Hallelujah nyt sen näen Sir Alex Ferguson on kaikkivaltias vapahtaja joka meidät pahasta päästää.

Tätäkö tarkoitit Evil vai oliko sulla kenties muita vääriä jumalia joiden nimeen vannoa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä, Kyllääh Kyllllääääh, minä näen valon ja minä jonkun ottamassa minua vastaan, ja tekotukkainen ladi kehottaa minua ylistämään glory glory man united , glory glory man united. Hallelujah nyt sen näen Sir Alex Ferguson on kaikkivaltias vapahtaja joka meidät pahasta päästää.

Tätäkö tarkoitit Evil vai oliko sulla kenties muita vääriä jumalia joiden nimeen vannoa?
Kyllähän siinä HIFK mainittiin jo. It takes a Joker fan to ignore it.

Englantilaisesta jalkapallosta on yleensäkään vaikea löytää mitään hyvää.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tätä menen ensi viikonloppuna kuuntelemaan Old Traffordille. Which is nice.

Jos olet vanha perseraiskattava puudeli joka ei välitä siitä kuka raiskaa ja missä järjestyksessä. Toivottavasti Sir Alexin viskinhajuiset reumatismiset kädet syvällä suolistossasi auttavat näkemään järjen valon sillä luovutin toivon suhteesi juuri nyt.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jos olet vanha perseraiskattava puudeli joka ei välitä siitä kuka raiskaa ja missä järjestyksessä. Toivottavasti Sir Alexin viskinhajuiset reumatismiset kädet syvällä suolistossasi auttavat näkemään järjen valon sillä luovutin toivon suhteesi juuri nyt.
Tämä viesti loukkaa minua! Onko tämä sitä vihapuhetta?

Ps. Giggsy ei ulostaisikaan sinne päin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Englantilainen jalkapallohan on kaikkineen suuri vitsi. 1966 oli vahinko, ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Mitä nyt ovet avattiin ulkomaalaisille, ja nykyisin Valioliigassa pelaa 20 joukkuetta ja 9 englantilaista pelaajaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh noh. Lajihan on hyvä. Pelaajat, valmentajat, rahoittajat, mainostajat ja katsojat tekevät siitä hiukkasen epäilyttävän.

Jäljelle jää siis, että tuomarit ovat hyviä? Kuulostaa hivenen kieroutuneelle, mutta kaipa työ alan miehet ja naiset tiiätte paremmin.

Tylsäähän se on kummiskin, ei siitä mihinkään pääse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös