Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 570 963
  • 68 099
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minusta olisi paljon reilumpaa, jos ihmisiä mitattaisiin ja vertailtaisiin tilavuuden perusteella, eikä painon ja pituuden. Samalla voitaisiin heittää hiiteen kaikenmaailman painoindeksit ja kasvukäyrät.

Kyllä kai nykytekniikalla voidaan jollain 3D-skannauksella saada kalsareisillaan pyörivällä alustalla seisovan ihmisen tilavuus määritettyä ihan suitsait sukkelasti rutiininomaisena toimituksena.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minusta olisi paljon reilumpaa, jos ihmisiä mitattaisiin ja vertailtaisiin tilavuuden perusteella, eikä painon ja pituuden. Samalla voitaisiin heittää hiiteen kaikenmaailman painoindeksit ja kasvukäyrät.

Kyllä kai nykytekniikalla voidaan jollain 3D-skannauksella saada kalsareisillaan pyörivällä alustalla seisovan ihmisen tilavuus määritettyä ihan suitsait sukkelasti rutiininomaisena toimituksena.

Sangen monen varsinkin tähän ketjuun kirjoitettavien mittayksikkönä toimisi todennäköisesti, oluttynnyri(litramäärä), viinitynnyri(em lm), viskinassakka, ja niin edespäin joten en aivan varma ole olisiko tuo tilavuusmäärä aivan oikea mittayksikön määre.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minusta olisi paljon reilumpaa, jos ihmisiä mitattaisiin ja vertailtaisiin tilavuuden perusteella, eikä painon ja pituuden. Samalla voitaisiin heittää hiiteen kaikenmaailman painoindeksit ja kasvukäyrät.
Tässä just kokeillaankin montako kuutiodesimetriä olutta miesvartalo vetää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itseasiassa kun sanoit niin en itsekkään ole aivan selvillä mitä oikeastaan tarkoitin, mutta olen varma kannassani että tarkoitin mitä sanoin mutta en välttämättä kuitenkaan sanonut mitä tarkoitin.
Poliitikkoainesta. Joko olet liittynyt Kepuun?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toveri R-rakki lienee friikahtanut tuohon Fysiikan lait uusiksi -ketjuun.

Ettei tässä fysiikan lakien uusimisessa ole vaan käynyt niin, että Luoja (kenenkäs koira se muuten oli? Romppasen? Oliko se edes koira? En muista enää) onkin päättänyt ikäänkuin vaihtaa Yleisohjelman puolelta Rinnakkaisohjelmalle kesken kaiken.

Mulla on tästä aiheesta yksi hyvä kirja, jonka ostin Münchenistä Deutsche Museumista (ei, en nähnyt schollia siellä), nimittäin Michio Kakun "Parallel Worlds". Helevetin raskassoutuinen luettava, mutta rinnakkaisten maailmankaikkeuksien ja rinnakkaisten fysiikan lakien teorian siitä saattaa jollakin tasolla jopa ymmärtää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaakohan eräiden enää juoda itseään viisaammiksi, kun lätisevät jo nyt älykköä.

Neljä tuntia nyrkkeilyn katsomista takana. Tuon ajan olisi voinut käyttää toki vaikka siihen viisastumiseen.

Aamulla joutuu Tampereelle, ja nyt joutaa unille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on tästä aiheesta yksi hyvä kirja, jonka ostin Münchenistä Deutsche Museumista (ei, en nähnyt schollia siellä), nimittäin Michio Kakun "Parallel Worlds". Helevetin raskassoutuinen luettava, mutta rinnakkaisten maailmankaikkeuksien ja rinnakkaisten fysiikan lakien teorian siitä saattaa jollakin tasolla jopa ymmärtää.
Onko siinä kuvia alastomista naisista? Jos ei, niin jätän väliin.

Kannattaakohan eräiden enää juoda itseään viisaammiksi, kun lätisevät jo nyt älykköä.
Jos nyt vaimon joisi kauniiksi ja teidät mukaviksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Fantasiaa ja jossain määrin scifiä lukevana tuo rinnaikkais tai paralleeli universiumien teoria ei ole mitenkään vieras mutta onhan tuossa vielä hiukkasen kaikille fyysikoille todistettavaa vielä tarjolla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siinä meillä on kansankynttilä. Ja sitten vielä ihmetellään, miksei nykynuoriso tajua suunnilleen mistään mitään.
Mulla on pää liian täynnä tietoa jo nyt. Kirjastot on luettu läpi, eikä elämän tarkoitus ole selkiintynyt. Päinvastoin. Mitä tieteellisempi teksti, sen hämmentyneemmäksi se jättää ja kysymyksiä herättää aina vain lisää. Jos ei tajuntaansa välillä lepuuta alastomissa naisissa, menee ihan umpisolmuun.

Ja onhan ne ihan nättejäkin, jotkut ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mulla on pää liian täynnä tietoa jo nyt. Kirjastot on luettu läpi, eikä elämän tarkoitus ole selkiintynyt. Päinvastoin. Mitä tieteellisempi teksti, sen hämmentyneemmäksi se jättää ja kysymyksiä herättää aina vain lisää. Jos ei tajuntaansa välillä lepuuta alastomissa naisissa, menee ihan umpisolmuun.

Ja onhan ne ihan nättejäkin, jotkut ainakin.

Tajuaahan ne tärkeimpien asioiden päälle. Pillua ja viinaa, miten niitä saadaan muita mysteereitä ne saavat räkänokat itsepäätellä.

No tässähän tämä onkin ihan pähkinänkuoressa. Ei se vika olekaan nuorisossa, kyllä oppi näyttää menevän perille niinkuin ennenkin. Aihe vaan on vaihtunut näköjään. Olen sen verran ajastani jäljessä, etten tunne nykyistä opetussuunnitelmaa, montako viikkotuntia siellä on "viinaa" ja "pillua" merkitty lukujärjestykseen.

Kehitys kehittyy. Minun aikanani oli vaan "veistoa" sun muuta tylsää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Freddie, veikkoseni. Mie pidän työasiat ja yksityisasiat ihan visusti erillään. Oppilaideni silmissä olen hyveellinen munkki, sädekehä vaan killuu pään päällä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tullut jälleen aiheelliseksi esittää metafyysinen kysymys: "Miksi minä olen täällä?" Nimittäin tässä ketjussa.

Taidan kuitenkin vaihtaa tuonne rinnakkaistodellisuuteen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Freddie, veikkoseni. Mie pidän työasiat ja yksityisasiat ihan visusti erillään. Oppilaideni silmissä olen hyveellinen munkki, sädekehä vaan killuu pään päällä.

Harmi vain että me muut taidamme nähdä sen Rasputinin paistavan sieltä sädekehän läpi.

Freddie eiväthän nämä mainitsemani asiat virallisessa opetussuunnitelmassa ole mutta toissijaisesti nuo taidot ovat joko yksinään tai yhdessä(sekä mikä kaikki kummankin aiheen saamiseen liittyy) niitä tärkeimpiä mitä koulussa opitaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Freddie eiväthän nämä mainitsemani asiat virallisessa opetussuunnitelmassa ole mutta toissijaisesti nuo taidot ovat joko yksinään tai yhdessä(sekä mikä kaikki kummankin aiheen saamiseen liittyy) niitä tärkeimpiä mitä koulussa opitaan.

No eipä ei, mutta pakkohan oli piikitellä isänmaamme toivoja ammatikseen sivistävää veljeämme siitä, ettei kiinnosta kuin alastomien naisten kuvat, jos tietoakin olisi tarjolla.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No eipä ei, mutta pakkohan oli piikitellä isänmaamme toivoja ammatikseen sivistävää veljeämme siitä, ettei kiinnosta kuin alastomien naisten kuvat, jos tietoakin olisi tarjolla.

Ehkäpä hän on Neo valittu, mies joka näkee läpi matrixin, harmi vain että näkee ne mainitsemasi alastomat naiset. Mutta modern day Budhha anyway.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös