Parempi näin.Pakkohan tänne on kirjoittaa, vaikka uhosin.
Parempi näin.Pakkohan tänne on kirjoittaa, vaikka uhosin.
Voin @vilperi lyödä vetoa, et jos joku kirja jää palauttamatta, varsinkin myöhässä, ei sinua siitä rangaista. Lienee suurin ongelma ettei uutta saa. Sinä kun olet tykännyt urheilua katsoa, ota Netflix tilalle.
Saattoi tulla. Mutta jos tylsää tulee ja ei urheilua näe, Netflix auttaa. Olen huomannut vknloppuna.Nyt taisi tulla väärä nimimerkki linkattua tuohon kirjasto-kohtaan. Jos tällä on jotain merkitystä? Minä olen viimeksi kesällä lainannut kirjoja kirjastosta ja nekin on hyvän aikaa sitten jo palautettu.
No Netflixin saatan vielä ottaakin.
Ei auta kun ottaa musta surma kaapinpohjalta ja laittaa tienoo raikamaan.En sitten Tanskaan pääse. Olisin mielelläni miehen kanssa huhtikuun siellä viettänyt. Töissä sielläkin, mut siellä ois ollu hän.
Ei hän tännekään pääse.Ei auta kun ottaa musta surma kaapinpohjalta ja laittaa tienoo raikamaan.
Tjaaaa. Mä oon sitten kuningatar.T:käteenvetäjä ja puhelinseksin kuningas
Mä olen todistetusti kerran saanut. Siis oikeesti saanut. Siinä on tekemistä.Tjaaaa. Mä oon sitten kuningatar.
Luulin joskus oikeasti, että puhelinseksi on sitä itseään. Ei siitä sen enempää....
Sulla on kyllä mun luonto. Heti otti eteen, kun vain sun uutta suosikkijoukkuetta ajatteli tositoimissa. ❤️Marinin käskyt tekivät niin suuren vaikutuksen, että vaihdoin suosikkijoukkuettani
Marinin käskyt tekivät niin suuren vaikutuksen, että vaihdoin suosikkijoukkuettani
Kyllä. Oon mäkin joskus myöhässä, mut osaan silti dominoida kiihottavasti.Vaikka hän on aina myöhässä?
Sehän on vaan hemmetin seksikästä jos nainen tuppaa olemaan myöhässä! Olen itse kilpailuhenkinen ihminen ja harva pystyy mua päihittämään absurdeissa myöhästymisissä.Vaikka hän on aina myöhässä?
Oo hiliaa ja anna kaliaa.Koronoviruksen ja siitä johtuvien muutosten vuoksi tässä on nyt varmaan meidän kaikkien elämä hieman muuttunut, tavalla tai toisella. Meillä on poikkeusolot tässä maassa. Haluan valaa tällä viestilläni uskoa, voimaa ja rohkeutta meille kaikille. Kun kerran vanhempi sukupolvi selvisi sodasta, niin kyllä mekin selviämme siitä, että pitää pysyä kotona. Veljet ja siskot, yhdessä me selviämme tästä!