Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Hitto näitä Liigan yleisömääriä. Jotain tars tehdä.Ehkä sut on laskettu mukaan HIFK:n yleisömäärään, kun liigan sivujen mukaan matsissa yleisöä on ollut 1 katsoja.
Hitto näitä Liigan yleisömääriä. Jotain tars tehdä.Ehkä sut on laskettu mukaan HIFK:n yleisömäärään, kun liigan sivujen mukaan matsissa yleisöä on ollut 1 katsoja.
Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka veli venäläinen intoutuu joukkoineen tulemaan rajan yli kun kaksi kolmannesta suomalaisista kärvistelee koronan runtelemana karanteenissa, yhteiskunta uhkaa sortua ja puolustuskyky on täysin kyseenalainen. Ja seuraa uusi sota, jossa vähät suomalaisjoukot pyrkivät sissitaktiikalla hidastamaan venäläisten etenemistä.Talvisodan päättymisestä 80vuotta.
Pitkä aika siis. Ja pian panikoidaan koronasodassa. Tai ainakin tuntuu, että osalla tämäkin on poikkeusoloa. Toki ymmärrettävää sikäli, että pitkäaikaissairaat ja vanhukset voivat kaatua tähän.
Ei tänne kukaan ole tulossa. Toki pitää olla kohtuullinen maanpuolustus olemassa, varmuuden vuoksi.Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka veli venäläinen intoutuu joukkoineen tulemaan rajan yli kun kaksi kolmannesta suomalaisista kärvistelee koronan runtelemana karanteenissa, yhteiskunta uhkaa sortua ja puolustuskyky on täysin kyseenalainen. Ja seuraa uusi sota, jossa vähät suomalaisjoukot pyrkivät sissitaktiikalla hidastamaan venäläisten etenemistä.
Ei paha. Pitkä loma olisikin mukava, jos nyt mahdollista.Otin kuukauden loman ja lähen eri puolelle Suomea karkuun. Ei hermot kestä tätä hysteriaa. Lapissa muutama viikko kuunnellen pöllön huhuilua tasoittaa mielen.
Pakko ostaa sitä mitä irti saa...Älä unohda paskapaperia! Osta sitä minkä mainoksessa on se sympaattinen karvakamu.
Olin itse kanssa kaupassa aamulla n.9.30 aikoihin ja jo kauppaan mennessä kohtasin masentavan näyn. Tuohon aikaan oli neljä kassaa käytössä ja jokaisessa jonot käytäville asti. Aivan uskomatonta. En enää yhtään ihmettele, miksi hallituksemme on ottanut "vähättelevän" (=reagoitu myöhään ja pienin askelin) linjan koronaan. Tämä kansa luo itse itsensä hysteriaan heti kun on vähänkin aihetta.Pakko ostaa sitä mitä irti saa...
No oikeasti en ostanut vessapaperia ja sitä oli kyllä hyllyt täynnä ja kaikkea muutakin löytyi kyllä. Makaronihyllyt näytti sisältävän pieniä aukkoja ja kuivahiiva oli lähes loppy. Mutta kassoilla oli valtavat jonot ja lähestulkoon kaikilla oli kärryt täynnä tavaraa... Vessapaperia unohtamatta. "Paras esitys" oli yhdellä miehellä jolla oli kärry vuorattu kerroksella vissyjä ja limsoja ja näiden päällä oli sitten kerros vessapaperisäkkejä. No tuollahan selviää pitkälle...
Tai sitten asia on toisinpäin. Jos heti alussa olisi puhuttu enemmän varautumisesta koronaan, tai yleisesti kotivarautumiseen.. kun tilanne olisi ollut vielä hyvä.. olisivat ihmiset pikkuhiljaa hamstranneet tavaroita.Olin itse kanssa kaupassa aamulla n.9.30 aikoihin ja jo kauppaan mennessä kohtasin masentavan näyn. Tuohon aikaan oli neljä kassaa käytössä ja jokaisessa jonot käytäville asti. Aivan uskomatonta. En enää yhtään ihmettele, miksi hallituksemme on ottanut "vähättelevän" (=reagoitu myöhään ja pienin askelin) linjan koronaan. Tämä kansa luo itse itsensä hysteriaan heti kun on vähänkin aihetta.
Itseasiassa se on varmaan juuri noinpäin kuin sinä sen esitit.Tai sitten asia on toisinpäin. Jos heti alussa olisi puhuttu enemmän varautumisesta koronaan, tai yleisesti kotivarautumiseen.. kun tilanne olisi ollut vielä hyvä.. olisivat ihmiset pikkuhiljaa hamstranneet tavaroita.
Pikapaniikki olisi vältetty.
Ainakin mun kaupassa oli tavaroita vielä runsaasti tänään.
Ei. Lähisiwassasi on enää kolme reissumiespakettia ja yksi paketti eldoradon kissanhiekkaa. Sekin täyttää turvotessaan vatsaa yllättävän hyvin joten suosittelisin juoksemaan.
On muuten käynyt mielessä, että pitäisikö avata seurantaketju tartunnan saaneille. Menisi kuitenkin hassutteluksi, joten ei kannata nähdä vaivaa. En usko tuohon etteikö korona tarttuisi netin välityksellä. Alkuunhan sen piti olla täysin vaaraton flunssa ja nyt on puoli maailmaa kiinni. Joten en usko mitään mitä siitä sanotaan. Se on näkymätön tappaja, jolta ei voi suojautua. Onnea muuten tuosta viestimäärästä, muutama asiallinenkin viesti on tullut sinulta luettua.Onkos Jatkoajassa koronaviruksen saaneita? Sehän ei tartu netitse, tiedoksi yllättävän usealle.
PS. Tämä oli viestini numero 15 000 tälle palstalle. En juhli. Enkä matkusta.
Harmittelut altistumisesta. Se ei tosin liene yllättänyt meitä kumpaakaan, kun tiedossa on, että matkustat työsi puolesta jonninkin verran. Mutta ethän sä nyt kauppaan voi lähteä altistuneena altistamaan muita. Edes yöllä.Nonni. Altistuneena sitten himassa. No, en käynyt vessapaprua hamstraamassa. Enkä muutenkaan.
Olin jo valmiiksi etänä, joten tämäkin päivä menee normisetillä.
Jossain vaiheessa täytyy käydä kaupassa (muutaman päivän päästä). Jos kävisi yöllä.
No en mä tästä mihinkään lähde. Katsotaan kun safka loppuu. Mutsi toki lupas jo tuoda oven taakse.Harmittelut altistumisesta. Se ei tosin liene yllättänyt meitä kumpaakaan, kun tiedossa on, että matkustat työsi puolesta jonninkin verran. Mutta ethän sä nyt kauppaan voi lähteä altistuneena altistamaan muita. Edes yöllä.
Pittääpi ruveta sinunkin seuraamaan esportsia.Ei saatana, että on tyhjä olo. Urheilun seuraaminen vie melkein puolet elämästä ja nyt se on kaikki seis. Pitääkö tässä hommata oikea elämä?
Seuraan mä sitä, että on tässä toki vielä jotain ilonaiheita jäljellä kaljan kittaamisen lisäksi.Pittääpi ruveta sinunkin seuraamaan esportsia.