Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 448
  • 66 797
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koin välikuoleman. Nyt maksalle hommia. Perse onkin laulanut koko päivä. Erityistä plussaa päivään tuo se fakta, että teinipoika I valmisti tänään ruuan ja hyvää oli. Olikohan toinen kerta ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En sitten löydä sitä ketjua, jossa kysellään viisujen perään, joten tänne siis.
Viisu varmaan 60-70- luvulta, iloinen rallatus jossa ei välttämättä paljoa edes lauleta, luulin Mungo Jerryksi, mutta ei ollut ainakaan summer time.
Tytydy tyydy tydy tydy tydyy..... Ja tuosta se on sitten ihan järjettömän helppo ratkaista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En sitten löydä sitä ketjua, jossa kysellään viisujen perään, joten tänne siis.
Viisu varmaan 60-70- luvulta, iloinen rallatus jossa ei välttämättä paljoa edes lauleta, luulin Mungo Jerryksi, mutta ei ollut ainakaan summer time.
Tytydy tyydy tydy tydy tydyy..... Ja tuosta se on sitten ihan järjettömän helppo ratkaista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En sitten löydä sitä ketjua, jossa kysellään viisujen perään, joten tänne siis.
Viisu varmaan 60-70- luvulta, iloinen rallatus jossa ei välttämättä paljoa edes lauleta, luulin Mungo Jerryksi, mutta ei ollut ainakaan summer time.
Tytydy tyydy tydy tydy tydyy..... Ja tuosta se on sitten ihan järjettömän helppo ratkaista.
Vuonna 1984 oli tällaista. Mutta kyllä kai tämän olisit muistanut?



 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vuonna 1984 oli tällaista. Mutta kyllä kai tämän olisit muistanut?



Joo, olisin muistanut. Voittivat euroviisut tuolla viisulla. Tuo Summer time on aika lähellä, mitä haen, mutta ei ole kuitenkaan tuo viisu.

Muistuttaa myös hieman sitä ranskalaisen syntikkamiehen musaa, mutta ei voi olla Jarrea, koska isälle soitin ja kysyin ja hän tiedosti viisun, mutta ei muistanut kuka ja mikä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä en esiinny kun alasti. Sen tonttulakin laitan kyllä.

Siä näämmä näkyy NHL hokia ihan laillisia kanavia pitkin neloselta. Nemo ja Pirnes studiossa. Ei muuten uskos että Pirnes ja Tomi Kallio on samaa vuosimallia. On meinaan Tompalla ollu vissiin vähän karkeemmat öljyt käytössä koneessa...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Käyttäjänimetön @Sämppäri @Johnny B. Goode minä voi esiintyä oikeastaan ihan missä asussa tai asutta, kunhan ei tuota yhtä paitaa tarvi käyttää. Pitäkää kiirettä, seitsemän olutta jäljellä enää ja Siwasta ei saa ulos ostettua olutta enää ysin jälkeen. On se edelleen Siwa mulle. Ja jouluaatto on kohta, joten kova kiire sen pikkujoulun kanssa.
Jos teistä joku tuntee Soljun nuoremman laulajattaren niin hän saa tulla paikalle myös. Tykkään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei tarvi ite maksaa lippua, niin oon messissä. Alasti, punainen paita päällä.
Tää @Käyttäjänimetön on semmonen manitseri et eiköhän se ottais meiltä staroiltakin lippujen hinnat liiviin ja soittelis vuoden päästä Hawaijilta Asa Akira kainalossa kun me esiinnytään jossain vitun kulmakuppilassa ilmasen bissen toivossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En mä ainakaan. Seuraan vain taidetta, eli Jokereiden pelejä.
Kävin katsomassa Sibir pelin ja olin Sibirin puolella. Mukana kaunis nainen Novosibirskistä. En siltikään saanut pesää, vaikka Sibir voitti. No ostin jokeripipo ja käytän sitä päivittäin. Älä saatana kerro muille.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sen siitä saa kun olit Sibirin puolella. Jos olisit ollu Jokerien puolella, niin tämä Svetlana olisi antanut säälipesää tappiosta johtuen.



Kaikesta päätellen olette hieno herrasmies!
Ei niillä enää ole tuommoisia hienoja nimiä kuin Svetlana tai Ludmila. Panis in jo nimen takia.
Onneksi pipo on täys musta ja takana saumassa pieni narrilogo. Siksi kehtaan.
Alina muutti tosiaan Siperiasta Pietariin, että näkee metallibändien keikkoja. Kaunis nainen, vielä parempi perse. Tykkää jääkiekosta ja oluesta. Kuka tulee lopettamaan mut? Tommosii täällä ravaa, vaan pesää ei kovinkaan usein heiltä heru. Ukrainalaisey on helpompia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös