Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Missä ovat satiaislääkemainokset? Kaipaan ruutuun itseään raapivia naisia!
Siis mulla on "hiivasieni"...
- Joo mä niinku niin tiiän...
Missä ovat satiaislääkemainokset? Kaipaan ruutuun itseään raapivia naisia!
Miksei voisi koskaan olla tarjolla voileipäkakkua, kun sitä tekisi mieli?
Kaupungilla ei saa kulkea enää rauhassa. Jos ei kerjäläinen ole kuppinsa kanssa ruikkaamassa rahaa tai feissari kauniisti hymyillen ottamassa koppia, niin eiköhän joku wannabe opetuslapsi tyrkytä jotain jesse-lappuja kouraan. En minä valita, mutta kyrsiihän se.
Jos ei kerjäläinen ole kuppinsa kanssa ruikkaamassa rahaa
Reino Castrenin suunnitelmaan Helsingin "metrosta" voi tutustua täällä.
Pisti silmään tuo "Euroopan pohjoisin miljoonakaupunki". Kyllähän Nokia on pohjoisempi, kun lasketaan Nokiaan mukaan koko Pirkanmaa sekä myös Kanta-Häme ja Satakunta.
Helsinki on suhteellisen ikävä paikka rakentaa mitään suurta, koska täällä ilmasto aiheuttaa melkoisia rajoitteita ja haasteita kaikelle. Tuskin Portossa voi olla välillä 30 astetta pakkasta. Täällä itketään jo nyt kun julkinen ei toimi kun hieman tulee lunta, tuo kevyt metroverkosto olisi aivan varmasti kusessa kun lunta tulee kunnolla.
Parin tunnin päästä on odotettavissa loistavaa matskua ainakin Vitutus-, Mille naurat juuri nyt -, Pitäisikö itkeä vai nauraa - ja Veti surulliseksi/hiljaiseksi -ketjuihin, kun eurooppalaisten pankkien uudet stressitestit julkistetaan. Joukossa lienee useita reputtajia, joista suurin osa sijaitsee jo valmiiksi talouskriisin kourissa olevissa maissa kuten Espanjassa, Portugalissa, Italiassa jne.