Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Pekka Routalempi?sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Mietin että jos siivoaisin vähän, ja kävisin lenkillä. Kaupassakin pitää käydä.
Oho. Väärä ketju.
Pekka Routalempi?sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Muakin vituttaa tällaiset aivan turhat viestit. Ei tuo mitään lisäystä tälle palstalle.Joskus on vaikea ymmärtää toisen viestin sisältöä. Niinkuin tässä. Tulkkaatkos hieman?
Kiitos kysymästä toveri.Sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Rinkiin joskus seiskan jälkeen. Ykköskaljaa piti eka vetää. Nyt saa normaalia.Sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
No mua ei onneksi ketuta moiset viestit, lähinnä ne on arvoituksia.Muakin vituttaa tällaiset aivan turhat viestit. Ei tuo mitään lisäystä tälle palstalle.
Kiitos vastauksesta toveri. Vaikka ei sisältänytkään vastausta kysymykseen.Kiitos kysymästä toveri.
No mielummin rinkiin, kuin junaan..Rinkiin joskus seiskan jälkeen. Ykköskaljaa piti eka vetää. Nyt saa normaalia.
Vastaan nyt toveri. Tällä hetkellä olen kuntosalilla silmät liimautuneena edessä olevaan mehukkaaseen perseeseen. Tämän jälkeen menen kotiin syömään kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn sohvalle loppupäiväksi katsomaan televisiota.Kiitos vastauksesta toveri. Vaikka ei sisältänytkään vastausta kysymykseen.
Mielikuva ringistä, seitsemän vapisevaa miestä vetää ykköskaljaa pusikossa ja jokainen tuijottaa kännykkäänsä somettaen samalla.Rinkiin joskus seiskan jälkeen. Ykköskaljaa piti eka vetää. Nyt saa normaalia.
Ei toisia saa tuijottaa, se on epäkohteliasta. Sattumoisin mun jääkaapissa samaa ruokaa. Sohva ja tv, sitäkin harrastan, mutta en koko päivää. Oletko sittenkin minä, kun on samanlaisuutta? Ja oot mun kaksisuuntaisen mielialahäiriön, toinen osapuoli?Vastaan nyt toveri. Tällä hetkellä olen kuntosalilla silmät liimautuneena edessä olevaan mehukkaaseen perseeseen. Tämän jälkeen menen kotiin syömään kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn sohvalle loppupäiväksi katsomaan televisiota.
Hänen perse ei näe minua, joten saa tuijottaa, koska se tapahtuu salassa.Ei toisia saa tuijottaa, se on epäkohteliast
Eikös heidän pitäisi olla toistensa vastakohtia?Ja oot mun kaksisuuntaisen mielialahäiriön, toinen osapuoli?
Ööö, ehkä. Mutta oon erinlainen siinäkin.Eikös heidän pitäisi olla toistensa vastakohtia?
Toivottavasti tämä ei johdu traumaattisista lapsuuden muistoista.Ööö, ehkä. Mutta oon erinlainen siinäkin.
No mahdollisuuksia ongelmaan on niin useita, että en ala analysoimaan syytä.Toivottavasti tämä ei johdu traumaattisista lapsuuden muistoista.
Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa, et sä saa....No mahdollisuuksia ongelmaan on niin useita, että en ala analysoimaan syytä.
Tää tekstisi oli nyt kyllä öö.. ihan pöhkö, ja epäsopiva. Tuohan on "rakkauslaulu".Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa, et sä saa....
Metsään se on mentävä ulkoiluttaan muijjaa ja koiria. Mustikoita mutustelemaan ja mahtollisia sienisoossi aineksia katselemaan. Kiva kun kelit viilentynyt niin viihtyy paremmin ulkosalla.Sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Ei paha suunnitelma. Vielä kun muijja eksyisi. Mut se koira löytää kuitenkin..Metsään se on mentävä ulkoiluttaan muijjaa ja koiria. Mustikoita mutustelemaan ja mahtollisia sienisoossi aineksia katselemaan. Kiva kun kelit viilentynyt niin viihtyy paremmin ulkosalla.
Jostain syystä ollu niin kivana viimepäivinä, ettei syytä antaa eksyä. Joskus tosin ois paikallaan vaikka ihan eksyttääkkin.Ei paha suunnitelma. Vielä kun muijja eksyisi. Mut se koira löytää kuitenkin..
Ookei. Hyvä että kivanakin. Mutta jospa välillä eksytät muutamaksi päiväksi metsään, niin pysyykin kivana? Niinkuu ennakoit kivana pysymisen siten.Jostain syystä ollu niin kivana viimepäivinä, ettei syytä antaa eksyä. Joskus tosin ois paikallaan vaikka ihan eksyttääkkin.
Ajattelin käväistä kaupasta hakemassa ruokatarvikkeita ja sitten ajella tuonne maaseudun rauhaan vielä yhdeksi yöksi ennen kuin koulu jatkuu. Huomiseksi siirtyi viikonlopulle suunniteltu käynti itänaapurissa. Onkohan Viipuri kiva paikka viettää viimeistä lomapäivää?Sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Ei täällä ole muita sellaisia asiakeskustelijoita kuin sinä, kaikki muut ovat skitsofreeniautistisia pellejä, ynnä muita mainitsemiasi. Ikävä tilanne sinulle.Näyttäkää mulle, että täällä on aikuisiakin ihmisiä ja yllättäkää minut, näyttäkää minun olevan väärässä, että suomalainen mies ei olekaan aikuinen pikkulapsi, hauskasti kimpoileva pehmoinen karitsa, palstamuslimi, pumpulipoika ja skitsofreenisautistinen pelle, vaan kypsä ja asiallinen ihminen