Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 499
  • 66 549

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
husu on kaikkien kaveri. Varsinki Pekka Rinteen. Toisten perseitä nuolevat kilpaa. Oikein kateeksi käy kun sitä miettii. Iranissa ois nostettu orteen molemmat asap.

Piti ihan googlata että minkä joukkueen kanssa Predatorsilla on isoimmat rivalryt. Mutta nyt siis selvisi että Iran täytyy olla täynnä Blackhawks-faneja, ja aika intohimoisia, täytyy myöntää. Ja onko siellä Iranissa mennyt tuo Husu ja P.K Subban sekaisin tms.?

Vai onko siellä mennyt paikallisilla HIFK-faneilla herneet nenään jos Pekka on jossain vaiheessa laulanut liian kovaa POHJOINEEEEN!!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Piti ihan googlata että minkä joukkueen kanssa Predatorsilla on isoimmat rivalryt. Mutta nyt siis selvisi että Iran täytyy olla täynnä Blackhawks-faneja, ja aika intohimoisia, täytyy myöntää. Ja onko siellä Iranissa mennyt tuo Husu ja P.K Subban sekaisin tms.?

Vai onko siellä mennyt paikallisilla HIFK-faneilla herneet nenään jos Pekka on jossain vaiheessa laulanut liian kovaa POHJOINEEEEN!!

Eipä aleta tönimään siellä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lähdin hakemaan kisakaljaa huoltoasemalta ja palasin niiden kanssa, mutta myös kilo mustikoita katukauppiaalta. Näiden maassa punnitaan, ei litroja.

Nyt minulla on kilo mustikoita ja hyviä ovat. Tuntuisi aika kaukaiselta lähteä johonkin metsään rymyämään niitä, vaikka siellähän ne olisi ilmaisia.
 

Glove

Jäsen
MIkähän siinä muuten on että marjoja pitää myydä litroittain, eikä kiloina? Litrat sopii vaikka viinin mittaamiseen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Lähdin hakemaan kisakaljaa huoltoasemalta ja palasin niiden kanssa, mutta myös kilo mustikoita katukauppiaalta. Näiden maassa punnitaan, ei litroja.

Nyt minulla on kilo mustikoita ja hyviä ovat. Tuntuisi aika kaukaiselta lähteä johonkin metsään rymyämään niitä, vaikka siellähän ne olisi ilmaisia.
Meillä rouva haluaa vähintään 10litraa mustikoita pakkaseen talven varalle. Katselin, että lappeen torilla ämpärillinen maksaa n. 50€. Sen verran pihi olen, että käyn mustikat itse keräämässä, vaikkei tuo ihan himohommaanikaan ole. Bensaan menee toki joitakin euroja, että marjapaikoille pääsee. Loput säästyneet rahat voi sitten laittaa hyvällä omallatunnolla kaljaan ja sikareihin. Kuntoakin on sitten metsässä nostateltu sen verran, että voi hyvällä omallatunnolla tissutella ja pössytellä marjastusreissun jälkeen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miks kukaan ei oo tänään laittanu omaa pärstäänsä tänne näytille? Hannarit.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa mahtava päivä. Puolet siitä tuli vietettyä Yyterissä rannalla maaten. Nyt rinta on punainen kuin Ässien kotipaita ja käsivarret melkein kuin afrikkalaisella. Mutta musiikin, lämmön, ulkoilman, viestittelyn ja kauniin hiekkarannan sekoitus on maukas kuin erinomaisesti valmistettu keitto. Kannatti odotella tätä torstaita viime tammikuussa.
Joo, iltapäivälehdestä luinkin päivä tai pari sitten noista Yyterin juna yms. touhuista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei nyt joka päivä tarvitse olla näytillä. Katsele vaikka edellisten vuorokausien kuvia, jos kiinnostaa. Samanlainen mä olen yhä, täysin muuttumaton.

En usko. Laita tänne joka päivä kuva naamastasi jotta tiedän ettet ole muuttunut. Vielä parempi jos laitat joka tunti.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tänne ei muistaakseni pysty suoraan postaamaan kännykällä otettua kuvaa, kun ne ovat liian isoja. Joutuu kikkailemaan. Yritin sennumiitistä pistää, mutta eipä onnistunut (onneksi, koska eräs paikallaolija ei sitten halunnutkaan naamaansa näkyviin).
Laita omas. Kikkaile vähän. Puoli palstaa odottaa. Laittaisin oman. Ei oo kameraa vaan 2110. Ruiskulla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Loman tokat känät/mykkyrät. Piti vain yksiin jäädä, mutta ei näköjään pääse pantteri pilkuistaan. Käyks teille usein näin, häh?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Musta on muuten ihan silleen salaa ja vahingossa tullut hiukan puhemusiikin sietäjä. Saimaan ja Pyhimyksen levy, voi jumalauta, että on hyvä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ron Jeremy on mun frendi somessa. Sille ei vittuile kukaan ison kullin omistava. Ei edes hasu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös