On molempia.No nyt tuli oikein jymyuutinen, kun laivareissu parin viikon päähän varmistui. Onks laivalla niinkun noi alkoholijuomat kuinka kalliita/halpoja?
On molempia.No nyt tuli oikein jymyuutinen, kun laivareissu parin viikon päähän varmistui. Onks laivalla niinkun noi alkoholijuomat kuinka kalliita/halpoja?
Varmasti, mutta onko hintataso laivan baarissa kovinkin erilainen, kuin ihan normaalissa?On molempia.
Varmasti, mutta onko hintataso laivan baarissa kovinkin erilainen, kuin ihan normaalissa?
Okei. Ei sen sillä väliä oikeastaan onko muutaman euron kalliimpaa vaiko halvempaa. Kännissä tulen joka tapauksessa olemaan. Toivottavati pysyn täältä silloin poissa.Ihan täällä maissakin baarien hintataso on tietysti hyvin kirjava, mutta ehkä hieman halvempaa on laivalla keskimäärin noi perusjuomat. Tai ainakin joskus viime vuonna näin oli.
Olen kuullut mauritiuksendodosta eli drontista (Raphus cucullatus) Valitettavasti laji on jo kuollut sukupuuttoon.
Siinähän menevät. Ei mulle keikat yleensä avaudu, mutta ei ne multa pois ole. Pari kaveria kävi Metallicaa katsomassa hotelleineen päivineen. En ikinä olisi maksanut, mutta siinähän menivät.Sheeranin valtava suosio ei avaudu minullekaan täysin, mutta mikäpä siinä sitten, jos ihmiset kerran pitävät hänestä.
Varmasti, mutta onko hintataso laivan baarissa kovinkin erilainen, kuin ihan normaalissa?
Tuossa on 3h välissä. Mitä ne sitten tekevät, laittavat "myöhässä" tulevat kiertämään jonkun labyrintin josta hyvässä lykyssä voi päästä alle 4h ulos? Vai vaihtuuko juuri kello 18.00 lipuntarkastajiksi jokin Malmin Marttakerho, ja Tyyne ja Aune ovat kaiken lisäksi unohtaneet silmälasit kotiin?
Mä tässä testasin kanssa Spotifyn kautta vielä uudestaan tätä herraa ja on ihan oikeasti pakko ihmetellä miten tämä on kerännyt miljardeja kuuntelukertoja. Ilmeisesti äijä myös tienasi viime vuonna enemmän kuin kukaan artisti on kertaakaan tienannut yhden vuoden aikana. Uskomatonta.Kuulostaa muuten samalle kuin mikä tahansa tusinapändi. Saahan tästä halutessaan tykätä, oliko sata euroa liput Malmille.
No tämä on kyllä ihan totta. Joku JVG saa nuorison ihan pähkinöiksi ja onhan se nyt järisyttävää tavaraa. Negatiivisesti.Parempaahan tämä Sheeran on, kun 95% ainakin nuoremman väen keskiverto-musiikkimausta.
No ei nyt sentään. Toki olen huono arvostelemaan, mutta onhan valtavirran rocksuosikeissa paljon hyvääkin kamaa. Ja sitten jos poppia miettii niin onhan esim. Michael Jacksonin musiikki erinomaista, vaikka se on ihan viimeisen päälle valtavirran musiikkia.Valtavirta on aina kuunnellut paskaa musiikkia
Joo sama. Voidaan taputella toisiamme selkään.Onneksi olen parempi ihminen ja musiikkimakuni on täydellinen.
Joo, tämä on itseasiassa totta, olin liian hätäinen. Asiaa heti tarkemmin ajateltuna päätinkin lisätä sanan "lähes" mutta en näköjään ollut tarpeeksi nopea. Hyvääkin kamaa toki on jonkun verran.No ei nyt sentään. Toki olen huono arvostelemaan, mutta onhan valtavirran rocksuosikeissa paljon hyvääkin kamaa. Ja sitten jos poppia miettii niin onhan esim. Michael Jacksonin musiikki erinomaista, vaikka se on ihan viimeisen päälle valtavirran musiikkia.
Tässä on muuten aika täydellinen kuvaus. Siis joo suosittuja artisteja on ollut aina, mutta onhan tuo oikeasti aika älytöntä että tuollainen kaveri kuin Ed Sheeran on tyyliin maailman suosituin muusikko tällä hetkellä. Sheeranilla kun ei ole edes mitään poikkeuksellisen komeaa ulkonäköä apunaan. Ihan käsittämätön äijä. Ja siis hyvällä sanottuna.Joo mun ymmärrys ei myös riitä aivan tämän mittaluokan suosiolle. Siis äkkiä laskettua n. 6 miljardia spotify- toistoa!
Arvostan toki menestyjiä, mutta täytyy olla jumalauta täydellinen ajoitus päästäkseen hissi- ja vaateliike- musiikilla noin korkealle. Täähän on just sellasta pimputusta kun ihmiset samaan aikaan hypistelee henkkamaukassa niitä tuhansia mitäänsanomattomia artikkeleja, ja tällainen on ikäänkuin sisääntulo- biisi niille ihmisille, jotka tyhjä katse silmissään vaeltavat läpi kymmenet samanlaiset vaateliikeet kuin H&M.
Tässä on muuten aika täydellinen kuvaus. Siis joo suosittuja artisteja on ollut aina, mutta onhan tuo oikeasti aika älytöntä että tuollainen kaveri kuin Ed Sheeran on tyyliin maailman suosituin muusikko tällä hetkellä. Sheeranilla kun ei ole edes mitään poikkeuksellisen komeaa ulkonäköä apunaan. Ihan käsittämätön äijä. Ja siis hyvällä sanottuna.
Adele on hyvä vertaus. Olen muuten aika hyvin onnistunut hänenkin musiikkiaan välttelemään vaikka suosittu onkin. Skyfall toki on soittolistalla.Semihyvä laulutaito brändätty singersongwriter-kuplaan. Erona muihin pyrkyreihin tuo erottuva tapa tehdä biisejä. Mies-Adele tietyllä tavalla tai itseasiassa suora vastine.
Toinen niistä Sheeranin keikoista ei ole läheskään loppuunmyyty. Toki yhteensä yli 100 000 lippua on kuitenkin myyty niihin kahteen konserttiin.Ja sen lisäks vielä 2 loppuunmyytyä keikkaa Suomessakin.
Joo, taisi olla yhteensä joku 100-110k lippua mennyt. Käsittääkseni tuohon ensiksi ilmoitettuun keikkaan (joka on siis huomenna) on myyty 60 000 lippua eli nopealla matikalla tänään paikalla on 40-50 000 ihmistä. Kohtalaisen paljon on siis vielä lippuja saatavilla jos vaan tekee mieli mennä.Toinen niistä Sheeranin keikoista ei ole läheskään loppuunmyyty. Toki yhteensä yli 100 000 lippua on kuitenkin myyty niihin kahteen konserttiin.
Joo, taisi olla yhteensä joku 100-110k lippua mennyt. Käsittääkseni tuohon ensiksi ilmoitettuun keikkaan (joka on siis huomenna) on myyty 60 000 lippua eli nopealla matikalla tänään paikalla on 40-50 000 ihmistä. Kohtalaisen paljon on siis vielä lippuja saatavilla jos vaan tekee mieli mennä.