ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hei kaikki jatkoaikalaiset, halusin vaan kertoa että jatkan tänne kirjoittamista.
Kehä III:lla Lahdenväylältä itään ei ollut ruuhkaa tänään klo 6.00-6.15.
Halusin vaan kertoa tärkeän liikennetiedotteen.
Hei kaikki jatkoaikalaiset, halusin vaan kertoa että jatkan tänne kirjoittamista.
Kehä III:lla Lahdenväylältä itään ei ollut ruuhkaa tänään klo 6.00-6.15.
Halusin vaan kertoa tärkeän liikennetiedotteen.
Enemmän kiinnostaa mihin olit menossa ja miksi.
Itään.
Ja miksi ei?
Olet siis juuri tälläinen luonnonpilaaja because I can.
Niin mutta, kaikki varmasti haluaa tietää tässä vaiheessa, että meinaatko jatkaa kirjoittelua vai oletko jäämässä tauolle?Wohoo. Nyt on nikki vaihdettu. Tämä sointuu paremmin, kun ne kauheat numerot, jotka tuli laitettua hetken mielijohteesta hakemukseen.
Olen uudestisyntynyt.
Niin mutta, kaikki varmasti haluaa tietää tässä vaiheessa, että meinaatko jatkaa kirjoittelua vai oletko jäämässä tauolle?
Olen halunnut vaihtaa alusta asti. Miksi sitten olin alunperin sämpylä89? Noh, sämpylä oli varattu ja laitoin vaan numerot perään, että pääsisin sisään palstalle, miettimättä sen enempää muita nimimerkkejä. Luulin, että sitä nimimerkkiä voi vaihtaa asetuksista.Mitäs tämä nyt on? Ensin Ruuhkis vaihtoi nimimerkkiään ja nyt sämpylä89. Periaatteessa voisin vaihtaa myös, mutta ei maksa nähdä vaivaa. Punamustana aloitin, Punamustana olen puhunut ja Punamustana mut tunnetaan. Pysyköön tämä nimi ikuisesti.
@Via Dolorosa Voisitko tarkentaa hiukan olotilaasi? Itselläni homma menee niin, että fyysisesti suht ok olo, vaikka olisi juonut aamuviiteen asti omat ja naapurin viinat hajonneen liesituulettimen alla, mutta psyyke saatanan kovilla seuraavat noin kolme päivää..Kaupassa jos näkee sotaveteraanin, niin rupeaa suunnilleen itkettämään.
Sieltähän se on esikuvasta tosielämään väännetty. Halut on mitä on, mutta todellisuudessa häntäluukin kasvanut syvälle väliin koipien. Ehkä sen joskus päivitän, jos tilanne korjautuu.Teikäläisen nimimerkki on muuten yksi niistä, joista mä pidän. Jollakin tapaa kiva. Plus katselin muutama vuosi sitten telkkarista paljon Spartacusta, kun jäin teininä koukkuun siihen sarjaan.
Wohoo. Nyt on nikki vaihdettu. Tämä sointuu paremmin, kun ne kauheat numerot, jotka tuli laitettua hetken mielijohteesta hakemukseen.
Olen uudestisyntynyt.
Mä en oo koskaan tajunnu että miks pitäis kärsiä krapulasta, jos olotilan parantaminen olis mahdollista korjata pienellä, kevyellä tissuttelulla. Se on taitolaji.
Ed Sheeranin keikoille on merkityt liput. Trokareita varmasti vituttaa tämä. Mitä mieltä @pernaveikko ja kumppanit on tämmöisestä?
Ed Sheeranin keikoille on merkityt liput. Trokareita varmasti vituttaa tämä. Mitä mieltä @pernaveikko ja kumppanit on tämmöisestä?