Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 734
  • 66 747

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ed Sheeranin keikoille on merkityt liput. Trokareita varmasti vituttaa tämä. Mitä mieltä @pernaveikko ja kumppanit on tämmöisestä?

Huomasin uutisoinnin. Se kiinnostaa enemmän tarkistavatko oikeasti ja aivan kaikilta. Jäämme odottelemaan raportteja. Täysin naurettavaa kuinka virtanen pääsee sisään ja sitten joku ministeri Sanna Marin ei, kun sattuu olemaan harvinaisempi sukunimi. Omalla sukunimellä pääsisi hyvin, vaikka jonkun verran joutuisi ehkä etsiä. Kannattaa mennä muutama tunti etukäteen.

Eilen ei olisi ollut mitään mahdollisuutta päästä jalkapallo-otteluun ilman papereita.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaahas. Sitä tuli lupauduttua tänään Mummotunneliin. Mitäköhän tästä taas tulee...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuka on Ed Sheeran ja miksi hänen lipuistaan on noussut niin iso kohu?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitäs tämä nyt on? Ensin Ruuhkis vaihtoi nimimerkkiään ja nyt sämpylä89. Periaatteessa voisin vaihtaa myös, mutta ei maksa nähdä vaivaa. Punamustana aloitin, Punamustana olen puhunut ja Punamustana mut tunnetaan. Pysyköön tämä nimi ikuisesti.
Mä mietin kanssa että voisin olla jatkossa James Bond, mutta toisaalta näin Rookerinakin minua kutsutaan usein Bondiksi. Lisäksi voin olla myös Pyhimys.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täysin naurettavaa kuinka virtanen pääsee sisään ja sitten joku ministeri Sanna Marin ei, kun sattuu olemaan harvinaisempi sukunimi. Omalla sukunimellä pääsisi hyvin, vaikka jonkun verran joutuisi ehkä etsiä.
Mä en pääsisi. Oma sukunimi on sen verran harvinainen, meitä on Suomessa alle 10, nekin sukulaisia. Veljen lapsia ehkä kiinnostaisi, mutta hekin ovat tuolloin muualla kuin Suomessa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ollaan ja suomea puhuva pariskunta tuossa. En tiedä itsekään kumpaan suuntaan kannattaisi mennä.

Menen mihin tahansa pubiin, tunneli olisi helpompi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En aio pitää taukoa.

Kuka ensin vittuuntuu näihin taukojuttuihin ja käyttää termiä hakamussuttelu? Äänestys pystyyn.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olvin litran pullolta näyttävä Vichy on tilavuudeltaan 0,95 litraa. Mikä vitun koko tuollainen on?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on panttijuttu. Litran pullosta pantti 0,4e, pienemmästä 0,2.
Sain siis 0,05 litraa vähemmän Vichyä ja tulen saamaan 0,2 senttiä vähemmän panttipalautuksia ja suuri savolainen korporaatio senkun rikastuu. Tämä on totta tämän päivän Suomessa. Näin pientä ihmistä kusetetaan. Karpolla on asiaa.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kävin vaa'alla, en muista oliko kylpytakki päällä: 86,5 kg
Kävin paskalla.
Kävin uudestaan vaa'alla varmasti ilman kylpytakkia: 85,5 kg.
Join vettä.
Kävin vaa'alla: 86,0 kg
Kävin vaa'alla kylpytakki päällä: 87,5 kg

Kävin siis kilon paskalla jos ensimmäisellä punnituskerralla ei ollut kylpytakki päällä. Jos oli, silloin painoni nousi paskalla käydessä 0,5 kg. Kylpytakki siis tuskin oli päällä. Tästä seuraa se, että tosiaan paskoin kilon paskaa. Myös se, että join 500 grammaa vettä, mikä kuulostaa aika paljolta. Tosin juon usein varsin paljon vettä, oli siinäkin nyt varmaan kolme lasia. Kylpytakkini painaa 1,5 kg. Tai sitten vaakani näyttää väärin.

Sellasta matematiikkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tai sitten vaakani näyttää väärin.

Sellasta matematiikkaa.

Tutkin asiaa vuosia sitten, kun sattui digitaalivaaka olemaan. Se näytti aivan mitä sattuu, vaikka en käynyt edes paskalla välissä.

Silmille hyppäsi eri luvut riippuen miten siihen astui. Sitä en tiedä onkohan tekniikka jo kehittynyt.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuodenvaihteessa tuli ajatus, että haluaisin lahjoittaa kuukauden palkkani jollekkin vähävaraiselle lapsiperheelle. Nyt on rahaa sen verran jemmassa, että saan vihdoin toteutettua tuon. Heinäkuun palkka lähtee lyhentämättömänä yhdelle perheelle, jossa lapsi sairastaa syöpää ja vanhemmat ovat pienituloisia. Toivottavasti tämä toisi edes hieman valoa heille vaikean arjen keskelle :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaahas. Sitä tuli lupauduttua tänään Mummotunneliin. Mitäköhän tästä taas tulee...
No, en mä päässyt kun ovesta sisään niin eka ”mummo” oli iskemässä. Tulihan oma markkina-arvo testattua tänäkin kesänä. Kelpaan siis.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No, en mä päässyt kun ovesta sisään niin eka ”mummo” oli iskemässä. Tulihan oma markkina-arvo testattua tänäkin kesänä. Kelpaan siis.

Onko tuo oikeasti totta. En käy siellä koskaan ja olen vain isojen poikien juttujen varassa.

Jos se on, niin hyvä tietää, jos joku ero saapuu. Kuulema jopa ilmaiseksi on mahdollista saada.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko tuo oikeasti totta. En käy siellä koskaan ja olen vain isojen poikien juttujen varassa.

Jos se on, niin hyvä tietää, jos joku ero saapuu. Kuulema jopa ilmaiseksi on mahdollista saada.
No, kait se on ihmisestä kiinni, sekä ”mummosta” että sinusta. Muutamana vuonna olen mennyt taustatueksi ystävänä ja kertaakaan ei olisi yksin tarvinnut himaan - tai muualle - lähteä. Aina olen kuitenkin yksin himaan mennyt. Ja hyvä niin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
No, kait se on ihmisestä kiinni, sekä ”mummosta” että sinusta. Muutamana vuonna olen mennyt taustatueksi ystävänä ja kertaakaan ei olisi yksin tarvinnut himaan - tai muualle - lähteä. Aina olen kuitenkin yksin himaan mennyt. Ja hyvä niin.
Pitääkö kaupunkihuhu paikkansa - maksoiko portsari taksisi?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitääkö kaupunkihuhu paikkansa - maksoiko portsari taksisi?
Mä en käytä taksia himaan mennessä. Tai no, HeVa on poikkeus, sen maksaa työnantaja. Stadista himaan pääsee muutenkin. Halvemmalla ja läpi yön, noin käytännössä. Ja ihan itse maksan. Huhuista en mitään tiedä. Käyn sen kerran kesässä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mä en käytä taksia himaan mennessä. Tai no, HeVa on poikkeus, sen maksaa työnantaja. Stadista himaan pääsee muutenkin. Halvemmalla ja läpi yön, noin käytännössä. Ja ihan itse maksan. Huhuista en mitään tiedä. Käyn sen kerran kesässä.
Huhu ei siis liittynyt mitenkään sinuun, vaan kaupunkilegendaan, jonka mukaan portsari maksaa taksin, jos mummotunnelista poistuu (joutuu poistumaan) yksin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huhu ei siis liittynyt mitenkään sinuun, vaan kaupunkilegendaan, jonka mukaan portsari maksaa taksin, jos mummotunnelista poistuu (joutuu poistumaan) yksin.
Ai. No ei ole maksanut. Takseja oli jonossa odottamassa kun lähdin. Eivät maksaneet. Seuraavan paikkaan oli lyhyt matka, en taksia olisi edes huolinut vaikka ilmaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös