Onpas kiva saada
@Punamusta takaisin palstalle. Eihän hän ehtinyt kuin reilun kuukauden poissa olemaan ja sekin kuukausi meni taas yhdessä hujauksessa. Mutta kiva kun Punamusta tosiaan tulit joka tapauksessa takaisin!
Niin kuin olenkin jo todennut ja varmaan joku on saattanut huomatakin niin myös oma kirjoittamiseni palstalle on tässä kesän aikana myös selkeästikin vähentynyt. Palstaa olen silti aktiivisesti lukenut ja en osaisi täältä totaalitaukoa pitääkään mutta kirjoittamiseni on ollut kesän aikana vähäisempää. Ei vain ole ollut asiaa mistä kirjoittaa ja eikä ole tehnyt niin kovasti mieli tänne kirjoittaakaan.
Kesällä en ole tehnyt mitään ihmeellistä. Sitä asuntoa olen pyrkinyt etsimään itselleni. Vuokranantajat vastasivat hyvin ja nopeasti silloin viesteihin kun pisti menemään vain viestin missä ilmaisi kiinnostuksensa vuokrattavana olevasta asunnosta mutta sitten kun kirjoittaa viestiin lisää stooria ja taustaa itsestään sekä tietoa merkinnöistä luottotiedoissa niin ei kukaan vastaa.
No koen silti järkeväksi pelata mahdollisimman avoimilla korteilla ja kertoa itsestäni tietoja sillä sitten ei ainakaan hukkaa omaa aikaansakin sellaisiin kohteisiin joihin ei kuitenkaan ole mahdollista päästä asumaan.
Olen muuten ensimmäisiä kertoja tässä tämän kuun aikana tilannut ruokaa sellaisista nettikaupoista kuin Fiksuruoka ja Matsmart. Minun mielestäni kun tilaa järkevästi ja suunnitellusti niin noista kaupoista tilaamalla ruokaa voi säästää. Onkohan kukaan muu täällä tilannut ruokaa kyseisistä kaupoista?
Paljonhan noissa kaupoissa on myynnissä sellaista puolivalmista ruokaa. Ainoastaan vesi pitää korkeintaan lisätä ja ruoka lämmittää niin ruoka on valmista. Yllättävän hyviä tuotteita silti ja onhan ruoanvalmistus nyt nopeaa ja helppoa. Sekä kaupassa ei tarvitse käydä ihan niin usein ja ostaa kaupoista niin paljoa kun tilaa noista kaupoista kerralla enemmän ja raahaa tilaukset sitten Postista kotiin.
Ensimmäiset kokemukset noista Fiksuruoasta ja Matsmartista on kyllä positiivisia. Mutta mieluusti luen muidenkin kokemuksia ja ajatuksia näistä firmoista.