Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 360
  • 66 548
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Onko retardimpaa ideaa kuin ummistaa silmänsä puoli kymmenen maissa illalla, kun edellisenä yönä nukkumaanmenoaika on ollut siinä kello neljän pintaan aamulla? Lopputulemana nukuin noin kaksi tuntia ja valvoin sitten vaihteeksi koko loppuyön ja keitin kahvit tossa ennen aamukuutta etten enää nukahtaisi vahingossa, näin myöhään kun ei sovi oikein nukahtaa. Sekoaisi rytmit vaan entistä pahemmin ja ens viikolla mulla on sentään sekä työkkärin tapaaminen että mielenkiintoinen työhaastis tulossa että joku roti nyt sentään. Koitetaan nyt sitten kärvistellä kahen tunnin mittaisella "iltalevolla" ainakin seuraavaan iltaan asti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuin myös. Toki käy varmaan aiempien aikojen tapaan siten, että nyt sängyllä maatessa on kamala nälkä, mutta heräämisen jälkeen mitään nälän tunnetta ei olekaan. Toivon mukaan tällä kertaa olisi ja maha vallan huutaisi napa punaisena murua rinnan alle.

Tässä kävi juuri näin. Aurinkokin tuolla on. Aamupala ei ole päivän tärkein ateria. Pakko se on silti tänään jotain syödä, mutta akuuttivaihe on ohi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kohta, muttei vielä, joku urheilutoimittaja keksii, että yleisurheilun MM-kisat ovat vasta syksyllä, joten kunto kannattaa ajoittaa, niin, syksylle ja ehkä vähän tehdä perustreeniäkin tässä välissä. Kristiina Mäkelä tullaan mainitsemaan tuossa artikkelissa, joka kenties on kolumni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kysyin äidiltä missä hän oli silloin 50 vuotta sitten. Televisiota ei ollut, mutta radio oli ja hoivattiin Yrjö-setää (nimi ei muutettu).

Sama setä mitä en koskaan päässyt tapaamaan. Valokuvia toki on. Tai siis vauvana pääsin syliin tai jouduin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Wohoo. Nyt on nikki vaihdettu. Tämä sointuu paremmin, kun ne kauheat numerot, jotka tuli laitettua hetken mielijohteesta hakemukseen.

Olen uudestisyntynyt.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Wohoo. Nyt on nikki vaihdettu. Tämä sointuu paremmin, kun ne kauheat numerot, jotka tuli laitettua hetken mielijohteesta hakemukseen.

Olen uudestisyntynyt.
Niin mutta, kaikki varmasti haluaa tietää tässä vaiheessa, että meinaatko jatkaa kirjoittelua vai oletko jäämässä tauolle?

Ja totean myöskin nimimerkkisi olevan nyt entistä ehompi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin mutta, kaikki varmasti haluaa tietää tässä vaiheessa, että meinaatko jatkaa kirjoittelua vai oletko jäämässä tauolle?

Tässä vaiheessa jatkan kirjoittelua, koska jääkiekkokausi on ovella, mutta jos saattaisin jäädä parin päivän tauolle, niin tottakai tekisin sitten ketjun tauosta ja toinen ketju paluusta. Pidätelkää henkeänne.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jälkikiristättekö renkaiden pultit 100-500km ajon jälkeen? En ole koskaan kiristänyt eikä nuo ole tippunut vielä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs tämä nyt on? Ensin Ruuhkis vaihtoi nimimerkkiään ja nyt sämpylä89. Periaatteessa voisin vaihtaa myös, mutta ei maksa nähdä vaivaa. Punamustana aloitin, Punamustana olen puhunut ja Punamustana mut tunnetaan. Pysyköön tämä nimi ikuisesti.
Olen halunnut vaihtaa alusta asti. Miksi sitten olin alunperin sämpylä89? Noh, sämpylä oli varattu ja laitoin vaan numerot perään, että pääsisin sisään palstalle, miettimättä sen enempää muita nimimerkkejä. Luulin, että sitä nimimerkkiä voi vaihtaa asetuksista.

Modet sanoi, että kerran voi vaihtaa, joten nyt ollaan (t)Sämppäreitä koko elämän, ihan jokainen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli eilen otettua viisasten juomaa pitkän kaavan kautta. Tänään olenkin odotellut sitten jo viikatemiestä kylään. Ei herranjumala mitä sitä itseään nämä olotilat on.

Syypää löytyy silti itsestään, joten ei auta kuin kärsiä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
@Via Dolorosa Voisitko tarkentaa hiukan olotilaasi? Itselläni homma menee niin, että fyysisesti suht ok olo, vaikka olisi juonut aamuviiteen asti omat ja naapurin viinat hajonneen liesituulettimen alla, mutta psyyke saatanan kovilla seuraavat noin kolme päivää..Kaupassa jos näkee sotaveteraanin, niin rupeaa suunnilleen itkettämään.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Mä en oo koskaan tajunnu että miks pitäis kärsiä krapulasta, jos olotilan parantaminen olis mahdollista korjata pienellä, kevyellä tissuttelulla. Se on taitolaji.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Porukka tuntuu vaihtavan nimimerkkiään. Alkuun hämmästelin, mutta ymmärrän. Vaihdetaanhan nykyään sukupuoltakin. Jostainhan se on hyvä aloittaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Via Dolorosa Voisitko tarkentaa hiukan olotilaasi? Itselläni homma menee niin, että fyysisesti suht ok olo, vaikka olisi juonut aamuviiteen asti omat ja naapurin viinat hajonneen liesituulettimen alla, mutta psyyke saatanan kovilla seuraavat noin kolme päivää..Kaupassa jos näkee sotaveteraanin, niin rupeaa suunnilleen itkettämään.

Pää on kuin vasaralla hakattu, vatsa suorittaa omaa linkousta ja kaikki paikat ovat jumalattoman kipeitä. Tämä aina itselläni krapulassa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Teikäläisen nimimerkki on muuten yksi niistä, joista mä pidän. Jollakin tapaa kiva. Plus katselin muutama vuosi sitten telkkarista paljon Spartacusta, kun jäin teininä koukkuun siihen sarjaan.
Sieltähän se on esikuvasta tosielämään väännetty. Halut on mitä on, mutta todellisuudessa häntäluukin kasvanut syvälle väliin koipien. Ehkä sen joskus päivitän, jos tilanne korjautuu.

Taikka suattaapihan tuolla nimikkeellä olla toisenkinlainen tarinansa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen toiveryhmässä oli marjojen poimintaa pihan puskista. Poimimme omiin kippoihin ja omaan käyttöön marjoja. Minä poimin täyteen punaherukoita tuollaisen kahden litran kipon. Minä olen hidas marjojen poimija ja koska tuo ei todellakaan kuulu lempipuuhiini niin minulla meni noin tunti siihen että sain tuon kahden litran kipon täyteen punaherukoita. Noista poimimistani punaherukoista olen nyt sitten osan käyttänyt jo ja osan pistänyt pakkaseen.

Tänään ajattelin poimia uudelleen tuon kahden litran kipon täyteen noita punaherukoita sillä niitä herukoita noissa puskissa tuntuu vielä riittävän. Eilen tein 4 desilitrasta punaherukoita lempipiirastani eli mamman marjapiirasta. Mamman marjapiiras on siis piirakka johon tulee marjoja, yleensä punaherukoita mutta siihen voi pistää myös mustikoita tai vadelmiakin ja tuo piirakka on aivan taivaallisen hyvää.

Ja niin oli hyvää myös tämä eilen leipomani piirakkakin. Ja tein sen verran pienen piirakan että olen sen kyllä ehtinyt jo syömäänkin. Äsken vedin mahaani viimeisen palan piiraasta.

Äsken oli tuossa puhetta kesästä ja siitä että sitä pitäisi hyödyntää paljon enemmän. Kaunista ulkoilmaa, lähiympäristöjä ja luontoa. Pitäisi keksiä tapoja millä hyödyntäisi noita kaikkia ilmaiseksi. Pitäisi kai tehdä ainakin uintireissuja, sillä uimassa en ole vielä käynyt tänä suvena kertaakaan. Sitten voisi pyöräilläkin nähtyä enemmän. Rahaa minulla ei ole pistää kesästä nauttimiseen juuri yhtään, joten matkailu on tänä suvena sittenkin sillä listalla mitä ei voi toteuttaa. Vaikka halua olisikin.

No tämän viikon keskiviikkona teimme täältä kuntoutuskeskuksesta pienellä ryhmällä kivan päiväreissun Aulangolle. Onkohan kenellekään täällä tuttu mesta? Kävimme siellä vähän luonnosta nauttimassa ja sattui olemaan silloinkin myös kaunis päivä viettää ulkosalla.

Ja nyt ensi viikon keskiviikkona teemme reissun taas sinne samalla mökille missä olimme viime kesänäkin. Varsinkin saunomaan ja uimaan. Se on yksi lempiyhdistelmiäni, rantasauna ja uiminen. Odotankin tuota päivää suurella innolla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Wohoo. Nyt on nikki vaihdettu. Tämä sointuu paremmin, kun ne kauheat numerot, jotka tuli laitettua hetken mielijohteesta hakemukseen.

Olen uudestisyntynyt.

Millainen viesti sieltä tulee. Tiedän vain sellaisen missä kerrotaan viikon pakollisesta tauosta.

Mä en oo koskaan tajunnu että miks pitäis kärsiä krapulasta, jos olotilan parantaminen olis mahdollista korjata pienellä, kevyellä tissuttelulla. Se on taitolaji.

Totta, mutta onko tänään tiistai vai keskiviikko. Pitäisi niitä töitäkin tehdä palkanmaksun varmistamiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös