Oli. En tosin maistanut, koska inhoan pekonia. En @Bacon :ia, vaan pekonia.Oliko pekonia?
Oli. En tosin maistanut, koska inhoan pekonia. En @Bacon :ia, vaan pekonia.Oliko pekonia?
Jaa, no vittu. Mites munavoi?Oli. En tosin maistanut, koska inhoan pekonia. En @Bacon :ia, vaan pekonia.
Vitun marjat.Jaa, no vittu. Mites munavoi?
En ymmärrä.Vitun marjat.
Se on kyllä ihmeellistä että Tampereella annetaan mustaa makkaraa aamupalalla. Mitähän kauhistelet seuraavaksi? Kuopion torilla myytävää kalakukkoa?Hotelli Ilvekselle jättimäinen lampaanperse aamupalasta.
A) Ei lihapullia
B) Pääruokalajina on mustaa makkaraa!!
C) Munakas maistuu kuselle
Plussat:
Piirakat on syötäviä
Pitääkö tässä alkaa Sukulan manttelinperijäksi ja laittaa hotellit kuntoon.
Heko heko. Se on ihmeellistä, että se on pääruokana.Se on kyllä ihmeellistä että Tampereella annetaan mustaa makkaraa aamupalalla. Mitähän kauhistelet seuraavaksi? Kuopion torilla myytävää kalakukkoa?
Minä olen pitänyt sinua ihan miehenä joskus, mutta kai nyt jokainen mies tykkää pekonista.Oli. En tosin maistanut, koska inhoan pekonia. En @Bacon :ia, vaan pekonia.
Minä olen pitänyt sinua ihan miehenä joskus, mutta kai nyt jokainen mies tykkää pekonista.
Ei kai enää nykyaikana. Kyllä huonoks on mennyt ja ennen kaikki oli paremmin... Missäköhän sitä nyt oltaisiin, jos tuollaiset vegenistit olisivat olleet rintamalla. Saakelin nykynuoret.Minä olen pitänyt sinua ihan miehenä joskus, mutta kai nyt jokainen mies tykkää pekonista.
Jos laite ei ollut viime aikoina kalibroitu niin voi antaa vääriä tuloksia...en tiedä kuinka paljon. Käsimittareiden tuloshan ei ole juridisesti pätevä vaan aina tarvitaan joko verikoe tai tarkkuusalkometrin tulos. Ja ehkä poliisin ajatuksissa oli se että jos pitää tulla puhaltelemaan mittariin selvittääkseen onko nollat niin on tullut otettua sen verran että vaikka alkoholi olisi poistunut niin ajokunto ei ole ihan priimaa... että pistää vähän miettimään että lähteekö ajelemaan. Mistä noita tietää, kunhan juttua heittävät...Nollat tuli, mutta Posliini sanoi, että näihin ei kannata sokeasti luottaa. Mitä vittua? Mihin sitten? Enkö voi ajaa ikinä, jos mihinkään ei voi luottaa.
Tervetuloa takaisin :) Epäseurasin (onpas muuten typerän kuuloinen käännös) sut äsken vahingossa kun oon sen verran taitava näppäilemään kännykällä, mutta korjasin tietysti vahinkoni lähes saman tien. Yritin siis klikata sun profiiliin mutta olen melko taitava painamaan ohi.Hyvät naiset ja herrat, Kiekkotuokion väki...
I'm back.
Hyvät naiset ja herrat, Kiekkotuokion väki...
I'm back.
Kukas sä olet ja missä sä olit? Ja miksi pitää kaikille palstalaisille kertoa että olet takaisin?
Morjesta vaan ja tervetuloa. Muut porilaiset ovat pitäneet hyvää meteliä sinun ollessasi poissa.Tulet takaisin Jatkoaikaan, luet lähtösi jälkeen laitettuja viestejä, näet FASlapsen kirjoituksen.
On hyvä olla taas täällä.
I'm back.
I'm back.
Ei ole juolahtanutkaan mieleen pitää taukoa kirjoittamisesta. Silloin tällöin harvemmin on ollut hetki, jolloin on tullut koitettua pysyä pieni pätkä poissa palstalta, mutta kertaakaan en ole harkinnut pidempiä taukoja. Ja toisaalta, miksi olisinkaan harkinnut sellaisia... viihdyn täällä erittäin hyvin, nautin tänne kirjoittamisesta ja vietän täällä paljon aikaa joka vuorokausi. Rakkaus palstaan on kiveäkin kovempi ja valtamerta syvempi. Todennäköisesti en poistu palstalta koskaan. Olen täällä jauhamassa niitä näitä, linkittämässä biisejä sekä vastailemassa äänestyksiin siihen pisteeseen asti, kunnes sivusto jostakin syystä kaatuu tai lakkautetaan lopullisesti. Tätä en luonnollisesti toivo tapahtuvan koskaan, ainakaan seuraavaan 30 vuoteen.
Mitä täällä tapahtuu?
Eikö se ole aika normaalia olla joskus pidempiä aikoja, joskus jopa viikkoja kirjoittelematta? En ymmärrä. Jengi on istunut puolen vuoden kakkujakin ilman sen suurempia kohinoita, ja nyt lyhyistä kesätauoistakin tehdään jotain paluujulistuksia.
Enkä tarkoita tätä viestiä edes vittuiluna, vaikka siltä se saattaa vaikuttaa. Pikemminkin aitona ihmettelynä. Mä olen selvästi tulossa vanhaksi, jos tämä on joku sukupolvikysymys.
Mitä täällä tapahtuu?
Eikö se ole aika normaalia olla joskus pidempiä aikoja, joskus jopa viikkoja kirjoittelematta? En ymmärrä. Jengi on istunut puolen vuoden kakkujakin ilman sen suurempia kohinoita, ja nyt lyhyistä kesätauoistakin tehdään jotain paluujulistuksia.
Enkä tarkoita tätä viestiä edes vittuiluna, vaikka siltä se saattaa vaikuttaa. Pikemminkin aitona ihmettelynä. Mä olen selvästi tulossa vanhaksi, jos tämä on joku sukupolvikysymys.
Ollaanpas hereillä siellä! Tai loppu on jäänyt näemmä pimentoon. Tapaus sai onnellisen lopun, kuten pari tuntia myöhemmin siihen ketjuun päivittelin.Oot tulossa, korjaan, olet vanha. Käppyrä ei handlaa tätä uutta aaltoa ja siksi oot kävelykeppis kanssa outside. Vieläkö olet muuten kiukutellut naapuriin muuttaneen yksinhuoltajaäidin lasten liikkumisesta millin verran sun puolella tonttia vai onko sopu löytynyt? Vanhat miehet, kiukuttelee kaikesta ja kaikille.
Ollaanpas hereillä siellä! Tai loppu on jäänyt näemmä pimentoon. Tapaus sai onnellisen lopun, kuten pari tuntia myöhemmin siihen ketjuun päivittelin.
Pari koiraa tosin tarvitsee vielä myrkyttää, niin on rauha maassa.