Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 062
  • 68 312

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ylen urheilutoimittaja Maija Kautolla näyttäisi olevan aika hyvät tissit.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jokseenkin helpottunut olo nyt. Kaksi päivää tämän kuntoutuskeskuksen petankkiturnausta takana ja melkein kaikki välieriin pääsevät kilpailijat selvillä. Yksi välierä jäi pelattavaksi vielä huomisaamuun.

Ja onhan niiden välieriin yltäneiden kilpailijoiden joukossa jälleen kerran myös Vilperi. Täällä kuntoutuskeskuksessa on sinä aikana kun minä olen täällä asunut niin järjestetty kolme isompaa turnausta ja minä olen aina selvinnyt joka turnauksessa vähintään välieriin eli neljän parhaan sakkiin. Se on jo ihan hyvä suoritus. Olen ainoa täällä joka on jokaisessa turnauksessa yltänyt välieriin.

Jes! Hyvä minä! Olin alkulohkossa toinen, voitin viisi ottelua ja hävisin kolme sekä sitten voitin puolivälieräottelun alkulohkon kuudetta vastaan. Minullekaan tämä petanque ei ihan niin vahva laji ole ja tasoerot turnauksessa on loppupeleissä aika pieniä, joten paikkaani neljän sakissa voi jo pitää hyvänä suorituksena.

Turnaus on muutenkin edennyt tähän mennessä ihan hienosti. Tänään ei jääty enää edes aikataulusta jälkeen niin pahasti vaan pysyimme siinä ihan hyvin.

Nämä isommat turnaukset ovat oikeastaan olleet tämän täällä kuntoutuskeskuksessa viettämäni ajan kohokohtia. Kun varsinkin tykkään paljon muutenkin seurata urheilua ja tykkään tilastojen tekemisestä niin onhan näiden turnausten järjestäminen aina sangen mielenkiintoista puuhaa. Tykkään todella paljon.

Nyt vaan yksi pelaajista valitettavasti jätti turnauksen ja leikin kesken kun ei enempää jaksanut pelejä pelata. No, onneksi luovuttajia ei ole kuitenkaan vielä yhtä enempää.

Tosiaan, nämä turnaukset ovat aina kyllä olleet hauskoja, yhteisöllisiä ja mielekkäitä tapahtumia ja koko päivänhän näihin saa kulumaan. Mutta aika kuluu näitä turnauksia pyörittäessä niin nopeasti

Vielä on turnausta jäljellä huomenna, jolloin kohtaavat yksi puolivälieräpari ja sitten pelataan välierät sekä mitalipelit. Minä olen siis taas vähintään neljän joukossa, jes! Se oli se vähimmäistavoitteeni sen lisäksi että turnauksen järjestäminen sujuu hienosti. Nyt jää toki hieman petrattavaa mahdolliseen seuraavaan petanqueturnaukseen. Kuten se että pelikuorma yhtenä päivänä voisi olla pienempi.

Ja saadaan uusi turnausmestarikin nyt sitten joka tapauksessa. Kummatkin biljarditurnaukset voittanut kilpailija ei ollut haka tässä turneessa vaan jäi alkulohkoon. Kivaa saada uutta väriä myös ykköspaikalle.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyy kyllä arvostaa näitä, jotka pitävät samaa hiustyyliä vuodesta toiseen, vaikka se on aina ollut kammottava. Esimerkkeinä vaikka Pepe Wilberg ja Jukka Rautakorpi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täytyy kyllä arvostaa näitä, jotka pitävät samaa hiustyyliä vuodesta toiseen, vaikka se on aina ollut kammottava. Esimerkkeinä vaikka Pepe Wilberg ja Jukka Rautakorpi.
Dannyn varmaan voi lukea tähän samaan sarjaan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ylen urheilutoimittaja Maija Kautolla näyttäisi olevan aika hyvät tissit.

Onkohan bännini jo ohi, katsoin juuri samaa lähetystä ja ihmettelin onkohan hänellä paino hieman noussut.

Urheilutoimittajan ei tarvitse olla mallinmitoissa, mutta hieman tukevalta hän vaikutti. Toisaalta naisellinen nainen eikä joku laiha yleisurheilija.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hiton venäläiset. Pitävät bileitä tuolla järven toisella rannalla. Ääni kun kuuluu näin varsinkin peilityynenä iltana. Saunasta kun pääsin ja ajattelin rentoutua terassilla. Ei tuota jaksa kuunnella. No, ei tää ole yhtä paha kuin 2011, silloin HIFKn porukka oli juhlistamassa mestaruuttaan kyseisellä fasiliteetilla. Ja broidin mukulat seisoivat mökkimme laturilla huutamassa TPS-TPS vastapalloon.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuolla toinen maailmasota ketjussa muutama nimimerkki keskusteli siitä, että tykkäävät nukahtaa äänikirjoja kuunnellen. Mulla taas toimi aikoinaan radio tuohon tarkoitukseen. Hyvä kombo oli kun sunnuntaisin tuli yleltä teppo turkin joku ohjelma, minkä nimeä en nyt muista, mutta sinne sai ihmiset soittaa ongelmistaan. Ja maanantaisin tuli cityltä pekka saurin yölinjalla, missä oli sama formaatti. Noita kun alkoi kuuntelemaan, niin tiesi, että sunnuntaisin ja maanantaisin saa helposti unen päästä kiinni.

Kun muutin silloisen tyttöystäväni ja nykyisen vaimoni kanssa yhteen niin loppui radion kuuntelu, koska se häiritsi häntä. Äkkiä sitä sitten oppi nukahtamaan muutenkin.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuolla toinen maailmasota ketjussa muutama nimimerkki keskusteli siitä, että tykkäävät nukahtaa äänikirjoja kuunnellen. Mulla taas toimi aikoinaan radio tuohon tarkoitukseen. Hyvä kombo oli kun sunnuntaisin tuli yleltä teppo turkin joku ohjelma, minkä nimeä en nyt muista, mutta sinne sai ihmiset soittaa ongelmistaan. Ja maanantaisin tuli cityltä pekka saurin yölinjalla, missä oli sama formaatti. Noita kun alkoi kuuntelemaan, niin tiesi, että sunnuntaisin ja maanantaisin saa helposti unen päästä kiinni.

Kun muutin silloisen tyttöystäväni ja nykyisen vaimoni kanssa yhteen niin loppui radion kuuntelu, koska se häiritsi häntä. Äkkiä sitä sitten oppi nukahtamaan muutenkin.
Mä oon kuullut kans, että jotkut katselevat erinäisiä videoita internetistä ja samalla tekevät jonkinnäköistä käsiliikettä. Ja tämän toimituksen jälkeen nukahtaisi melkein heti. Mutta nää on varmaan, joten isojen poikien juttuja.

npc

Jäsen
Tuolla toinen maailmasota ketjussa muutama nimimerkki keskusteli siitä, että tykkäävät nukahtaa äänikirjoja kuunnellen.
Mä tykkään tästä formaatista näin keskittymiskyvyttömänä ihmisenä. Mutta huono idea kuunneella näitä nukahtamaan mennessä youtubesta, kun aamulla herää ja edelleen joku vesavierikko siinä höpisee vieressä ja konekaan ei ole päässyt torkkumaan koko yönä. Ja eihän sitä sitten keskellä päivää voi kulkee tuolla ulkona läppäri korvalla.

Arvio: Hyvä. Mutta huono. Loppujen lopuksi kumminkin hyvien puolella tämä innovaatio. 4,9/5

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon kuullut kans, että jotkut katselevat erinäisiä videoita internetistä ja samalla tekevät jonkinnäköistä käsiliikettä. Ja tämän toimituksen jälkeen nukahtaisi melkein heti. Mutta nää on varmaan, joten isojen poikien juttuja.

Toi ei voi pitää paikkaansa, sillä on lukemattomia ja luettuja tutkimuksia siitä, että jos on netissä ennen nukkumaanmenoa, niin se haittaa nukahtamista.

npc

Jäsen
Tarkoitatko jotain äänivideoita? Ei voi ymmärtää. Vasta seuraavalla vuosisadalla nämä.

Itte tykkään näistä makasiinilehdistä joissa on tuoksut mukana.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toi ei voi pitää paikkaansa, sillä on lukemattomia ja luettuja tutkimuksia siitä, että jos on netissä ennen nukkumaanmenoa, niin se haittaa nukahtamista.
Tarkoitatko jotain äänivideoita? Ei voi ymmärtää. Vasta seuraavalla vuosisadalla nämä.

Itte tykkään näistä makasiinilehdistä joissa on tuoksut mukana.
Teille molemmille:

The future is now old man.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit

Kääk, ai samperi soikoon, nyt iski arveelle mietintämyssy silmille.
Muuten olen sitä mieltä, että radiolle piti ajastaa oma nukkumaanmeno aikansa, kun taas telefooni lopettaa tiedostonsa jälkeen ihan itse, sammuu se.
Paitsi lataa akkuaan, mutta sehän ei kuulu minulle mitenkään. Ja oih, ihmisen ja laitteen yhteys: minäkin tavallaan lataan jotain säyhkökytkentöjä samaan aikaan, nollaan palikoita.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melanie Griffith ja Don Johnson oli kyllä kuuma pari 80-luvulla. Ei taida nykyään olla enää vastaavia. Ei ainakaan nyt tule tähän jo väsyneeseen mieleen ketään vastaavaa. Vittuko oiskin nyt 80-luku, ni telkusta tulis joko miami vice tai hollywood beat. Ennen laatu korvasi määrän. Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Hera80 n viesti palautti minut myös 80- luvulle ja sarja Konnankoukkuja kahdelle Konnankoukkuja kahdelle – Wikipedia

Olen ollut brunetteihin helpostikin kallistunut, muutamaan kellistynyt, mutta Cybill Sherpherd oli hurmaava tuossa sarjassa, kemiaa Willisin kanssa ainakin tv-ruudussa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80 n viesti palautti minut myös 80- luvulle ja sarja Konnankoukkuja kahdelle Konnankoukkuja kahdelle – Wikipedia

Olen ollut brunetteihin helpostikin kallistunut, muutamaan kellistynyt, mutta Cybill Sherpherd oli hurmaava tuossa sarjassa, kemiaa Willisin kanssa ainakin tv-ruudussa.

Oli muuten hauska ja hyvä sarja, joka pitkälti nojasi juuri tuohon näyttelijöiden keskinäiseen kemiaan.

Joku muuten voisi järjestää visan 80-luvun sarjojen tunnareista. Toi olisi kiva.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä ollutkin jo puhetta tuosta kännisten ihmisten "rähinägeenistä" viimeaikoina. Juuri äsken pari varmasti alaikäistä meinasin aloittaa kunnon nenäjuhlat, mutta kaverit menivät väliin. On se luojan lykky, että itse ei ole tuollainen riitapukari alkoholia nauttineena.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lechian kausikortti ostettu, vaikka en harmillisesti enää Gdańskissa asukaan eli pääsen paikalle vain harvoin. Kannatuksessa ei kuitenkaan ole siitä kyse, laittaahan joku rahaa kuukausittain kaikenlaisille kansalaisjärjestöillekin.

Perjantaina alkaa ja ensi keväästä voi tulla hieno kevät. Vähän kuin IFK:n kanssa. Lechia ei ole koskaan voittanut kannua (perustettu 1945) ja IFK vain kerran noin kymmenessä vuodessa.

Usko ja Toivo kuolee viimeisenä.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Helvetin kivat alikit meillä. Kerrankin kävi tuuri!

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Melanie Griffith ja Don Johnson oli kyllä kuuma pari 80-luvulla. Ei taida nykyään olla enää vastaavia. Ei ainakaan nyt tule tähän jo väsyneeseen mieleen ketään vastaavaa. Vittuko oiskin nyt 80-luku, ni telkusta tulis joko miami vice tai hollywood beat. Ennen laatu korvasi määrän. Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.

Miami Vicen ymmärrän, mutta tuo Hollywood Beat taisi olla aika skeidaa, tai näin ainakin muistelen kun sitä joskus 90-luvulla uusittiin. Sen sijaan Kovaa peliä Bostonissa oli kova. Robert Urich ja Spenser (ässällä). Ja tietenkin Taistelupari! Dempsey & Makepeace.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.

Kanavia on paljon ja varmaan tulevaisuudessa perinteinen televisio on entistä pienemmässä roolissa.

Jos nykyisistä tv-kanavista tulisi maksullisia, niin mistä niistä olisitte valmiita maksamaan? Itse olisin valmis maksamaan Ylestä (Ja heh toki maksankin), mutta mistään muusta nykyisin ilmaiseksi näkyvästä kanavasta en edes euroa kuukaudessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy