Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 062
  • 68 312

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä alkoi sitten sataa juuri kun olin lähdössä keräämään mustikoita. Ei sinne metsään enää tänään kannata mennä kun marjat ja varvut on niin märkiä että kerääminen on epämiellyttävää. Kun mikään pakko ei juuri tänään kerätä... Kerkiää myöhemminkin. Kävin kyllä aamupäivällä keräämässä pari litraa.

npc

Jäsen
Nyt on epämääräinen huono fiilis kun muistelen yöllä kirjoitelleeni ties mitä sontaa kännissä palstalle. Ei edes kehtaa omaa historiaa avata ja tarkistaa ja vaikka poistaa noloimmat, yritän vaan unohtaa ja toivon että ne mahdolliset nolot viestit jotenkin itsekseen häviävät netistä ajan kuluessa.

Nyt on kumminkin ihan jees fiilis. Ympäri päissään varmaan vieläkin - tukalat oltavat tulee varmaan myöhemmin kun oikeasti tajuu yhtään mitään ja promillet haihtuu.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on epämääräinen huono fiilis kun muistelen yöllä kirjoitelleeni ties mitä sontaa kännissä palstalle. Ei edes kehtaa omaa historiaa avata ja tarkistaa ja vaikka poistaa noloimmat, yritän vaan unohtaa ja toivon että ne mahdolliset nolot viestit jotenkin itsekseen häviävät netistä ajan kuluessa.
Mulla on huono tapa soitella ympäriinsä kännissä. Voi vittu kun hävettää aina aamusin, kun alkaa kattomaan soitettujen listaa ja kellonaikoja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mulla on huono tapa soitella ympäriinsä kännissä. Voi vittu kun hävettää aina aamusin, kun alkaa kattomaan soitettujen listaa ja kellonaikoja.

En tiedä miten on markkinoilla tai onko ollenkaan, mutta sellaisia softia on ainakin kokeiltu missä voi blokata numeroita tiettyinä kellon aikoina. Esimerkiksi, että pomolle ei voi soittaa aikavälillä pe klo 18.00 - ma klo 6.00.

Olen lopettanut omien viestieni jälkeenpäin profiilista katsomisen. Siellähän ne kaikki seisoo, jos modet katsoo toimenpiteitä tarvittavan, niin ne sen myös kuulema tekevät.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Serena Williamsin rinnoista (tissit) oli jo puhetta. Nuo on vain niin uskomattomankokoiset ammattiurheiluun ja hyötyä niistä ei ainakaan voi olla.

Rupesin miettimään onkohan joku naistenlehti vaikka joskus tehnyt jonkun syvähaastattelun missä asiasta olisi voinut varovasti kysyä ja kenties saada jopa vastauksen.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis soitteleeko ihmiset vielä? Äidille ja isälle silloin tällöin sekä tietysti mummulle. Kavereille ei ikinä. Kirjekyyhkyllä tai savumerkein ottaa yhteyden heihin mieluummin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ymmärrettävää. Tuolla kirjoitustahdilla et kerkeäisi uusia enää kirjoittamaankaan kun selaisit vanhoja.

Tarkistin, minulla on näköjään 4,07 viestiä per päivä. Ja siitä, kun ottaa pois liveseurannat mihin on joskus hauska osallistua, niin eipä tuo taida kovin kummoinen tahti olla.

Siis soitteleeko ihmiset vielä? Äidille ja isälle silloin tällöin sekä tietysti mummulle. Kavereille ei ikinä. Kirjekyyhkyllä tai savumerkein ottaa yhteyden heihin mieluummin.

Ei selvinpäin tietenkään, mutta aina silloin tällöin eri paikkakunnilla asuville sellaisia tunnin parin whatsappeja. Ja nekin aina sovitaan erikseen soiteltaisko vaikka kohta.

npc

Jäsen
Pakko, kun ollaan matkalla jo.Heitän pari tuttua kun siellä on jotkut festarin tapaiset kemut ilmeisesti.
Ok. Hyvästele heidät sitten kunnolla, et luultavasti tule enää ikinä heitä näkemään.

Wanha loimaalainen sananlasku: Mikä menee Loimaalle - jää Loimaalle.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tuli sitten käytyä ehtoollisella. Olihan viimekerrasta jo vierähtänytkin. Ja kummitytön rippijuhlissa myös poikkesin. Hienoo nähdä kuin hieno ja tervepäinen nainen siitä on kuoriutumassa. Painoikin paljon enemmän kun ristiäisissään, mutta pitihän se sylikuva ottaa niin voi vertailla. Edellinen ehtoolinen olikin omassa konfirmaatiossa, josta rupee oleen hyvän matkaa kolmatta vuoskymmentä. Kovin oli kuivat tarjoilut,kun ei viinitilkkaa saanut ni meinannu öylätti oikein liueta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pitsaperjantain pystyy siirtämään lauantaille. Ai perkele että tuli hyvää. Itsetehty pohja, täytteeksi sitten aurinkokuivattu tomaatti, mozzarella, erikseen vielä juustoraaste päälle ja sitten siihen vielä päälle ilmakuivattu kinkku. Uunista oton jälkeen rucolaa vielä ripoteltuna päälle. Kyllä kun itte tekee ja kehuu niin hyvä on.

Joskus voisi opetella tekemään itse sitä tomaattikastikettakin ja korvata tomaattipyre sillä.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joskus voisi opetella tekemään itse sitä tomaattikastikettakin ja korvata tomaattipyre sillä.
Kuorittuja tomaatteja purkki ja näytät niille sauvaseikoitinta. Valkosipulia, sokeria, basillikaa tuoretta, punaviinietikkaa ja suolat/pippurit sekasin. Mausta/maista ja omanmaun mukkaan chilit jne. mukaan. Kaappiin kylmään tekeytymään vähintään siks aikaa kun taikina kohoo ja muuten valmista. Suattaapi jäähä sittemmin pyreet pitsoista.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuorittuja tomaatteja purkki ja näytät niille sauvaseikoitinta. Valkosipulia, sokeria, basillikaa tuoretta, punaviinietikkaa ja suolat/pippurit sekasin. Mausta/maista ja omanmaun mukkaan chilit jne. mukaan. Kaappiin kylmään tekeytymään vähintään siks aikaa kun taikina kohoo ja muuten valmista. Suattaapi jäähä sittemmin pyreet pitsoista.
Kiitos. Tiesin että kalpafaneihin voi aina luottaa.

Olen tavallaan ihan innokas tekemään kaikkea uutta ruuanlaitoon liittyen, mutta joskus tulee oltua turhan laiska... vaikka tavattoman helppoahan tuo ruuanlaitto kyllä on ja jos ei osaa niin kaikkeen löytyy ohjeet.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue

Olen tavallaan ihan innokas tekemään kaikkea uutta ruuanlaitoon liittyen, mutta joskus tulee oltua turhan laiska... vaikka tavattoman helppoahan tuo ruuanlaitto kyllä on ja jos ei osaa niin kaikkeen löytyy ohjeet.

Toi on aina piirre hieno nuoressa miehessä toi innokkuus. Pian se laiskuuskin antaa tilaa entistä enempi onnistumisten kautta ja sisäinen Cheffisi on susta vallan vallan ottanut. Esm. teet pizzas pohjia myöten valmiiks päivänä edellisenä ja rapula aamuna vaan pyörittelet ja kasailet niistä mieluisia, eikä mieleenkään tule soitella jollekkin, joka sulle on niitä toimitellut aiemmassa elämässäsi.

Se, että kykeneekö ylempään aina on toki miehestä kiinni. Mutta jos edes joskus.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo voi olla kova hinta, mutta pieni vaiva. Liput on hankittu etukäteen eikä tarvinnut kahta kertaa neljän nousuhumalaisen taksissa miettiä että lähdetäänkö krapulassa kävelemään bussiasemalle vai maksetaanko suuntaansa tunnin taksimatkasta 25e per nuppi.

No se on kyllä ihan totta. Helppoudesta on mukava maksaa. Eikä tuo nyt edes oikeesti mikään kova hinta ole, aattelin vaan että jos laitoit sillä ajatuksella että halvalla saatiin niin halvemmallakin kyllä ois päässy.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
No se on kyllä ihan totta. Helppoudesta on mukava maksaa. Eikä tuo nyt edes oikeesti mikään kova hinta ole, aattelin vaan että jos laitoit sillä ajatuksella että halvalla saatiin niin halvemmallakin kyllä ois päässy.
Itsellä on käynyt aika usein viikonloppuisin niin että olen missannut bussin kotiin ja seuraavaa saa odotella tunnin. Yleensä tulee valittua se helppo reitti ja otettua taksi siitä bussipysäkin vierestä. Bussi kotiin maksaa 3,30 tai 5e, riippuu siitä onko liikkeellä ennen vai jälkeen klo 23 (vai oliko 00). Taksi on sen 15 euroa. Kyllä sitä yleensä mielellään vähän maksaa kun pääsee ihan kotio asti ilman odottelua.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lähdin jo Jumalan selän taakse ajelemaan. Kyllä siellä Loimaalla jotain liikkui. Paikallinen mopopoika siinä taisi Shellin pihassa harjoitella kytkinpommmia laiskalla mankilla.

Kerroit myyneesi moposi, mutta et koskaan kenelle ja minne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy