Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 394
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ootko normaalisti siis kännissäkin siellä niitä rautamötkäleitä tempomassa? Siellä kaljaa juot jossain vaimonhakkaajapaidassa ja legginseissä, käyt välillä örisemässä ja nostelemassa juttuja ja sit taas seuraava kalja tai peräti viinaa ja eiku taas askel harittaen työntelemään painavia asioita kattoa päin ja sit takas. Sit vasta kun krapula tulee, lähet salilta pois? Oot varmaan salil eka salil vika.
Huono olen kirjoittamaan. Silti aina yritän välttää kielioppia saat ja bang, siellä ollaan. Hymiö.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hotelli Ilvekselle jättimäinen lampaanperse aamupalasta.

A) Ei lihapullia

B) Pääruokalajina on mustaa makkaraa!!

C) Munakas maistuu kuselle

Plussat:

Piirakat on syötäviä

Pitääkö tässä alkaa Sukulan manttelinperijäksi ja laittaa hotellit kuntoon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyi käydä katsomassa, mistä nimim. Karamahti oli saanut ikibannit ja oli kieltämättä kovaa pyöritystä vastustajan maalilla Trump-ketjussa. Minusta tuon tason vittuilijan työtä pitäisi ihailla, eikä antaa mitään banneja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hotelli Ilvekselle jättimäinen lampaanperse aamupalasta.

A) Ei lihapullia

B) Pääruokalajina on mustaa makkaraa!!

C) Munakas maistuu kuselle

Plussat:

Piirakat on syötäviä

Pitääkö tässä alkaa Sukulan manttelinperijäksi ja laittaa hotellit kuntoon.
Se on kyllä ihmeellistä että Tampereella annetaan mustaa makkaraa aamupalalla. Mitähän kauhistelet seuraavaksi? Kuopion torilla myytävää kalakukkoa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen pitänyt sinua ihan miehenä joskus, mutta kai nyt jokainen mies tykkää pekonista.

Kyllä tykkää. Sämpylä on siis joku nainen tai muu huono juttu. Nauretaan kaikki sämpylälle ja osoitetaan sitä sormella! Hahahaa! Sämpylä on kummajainen!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olen pitänyt sinua ihan miehenä joskus, mutta kai nyt jokainen mies tykkää pekonista.
Ei kai enää nykyaikana. Kyllä huonoks on mennyt ja ennen kaikki oli paremmin... Missäköhän sitä nyt oltaisiin, jos tuollaiset vegenistit olisivat olleet rintamalla. Saakelin nykynuoret.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin skoudeasemalla puhaltamassa pilliin. Nollat tuli, mutta Posliini sanoi, että näihin ei kannata sokeasti luottaa. Mitä vittua? Mihin sitten? Enkö voi ajaa ikinä, jos mihinkään ei voi luottaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nollat tuli, mutta Posliini sanoi, että näihin ei kannata sokeasti luottaa. Mitä vittua? Mihin sitten? Enkö voi ajaa ikinä, jos mihinkään ei voi luottaa.
Jos laite ei ollut viime aikoina kalibroitu niin voi antaa vääriä tuloksia...en tiedä kuinka paljon. Käsimittareiden tuloshan ei ole juridisesti pätevä vaan aina tarvitaan joko verikoe tai tarkkuusalkometrin tulos. Ja ehkä poliisin ajatuksissa oli se että jos pitää tulla puhaltelemaan mittariin selvittääkseen onko nollat niin on tullut otettua sen verran että vaikka alkoholi olisi poistunut niin ajokunto ei ole ihan priimaa... että pistää vähän miettimään että lähteekö ajelemaan. Mistä noita tietää, kunhan juttua heittävät...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Hyvät naiset ja herrat, Kiekkotuokion väki...

I'm back.
Tervetuloa takaisin :) Epäseurasin (onpas muuten typerän kuuloinen käännös) sut äsken vahingossa kun oon sen verran taitava näppäilemään kännykällä, mutta korjasin tietysti vahinkoni lähes saman tien. Yritin siis klikata sun profiiliin mutta olen melko taitava painamaan ohi.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tulet takaisin Jatkoaikaan, luet lähtösi jälkeen laitettuja viestejä, näet FASlapsen kirjoituksen.

On hyvä olla taas täällä.
Morjesta vaan ja tervetuloa. Muut porilaiset ovat pitäneet hyvää meteliä sinun ollessasi poissa.

Nyt tuon lainauksesi takia tykkäsin tuosta faslapsen viestistä ennen kuin tajusin että se on kuukauden vanha. Pitäisikö tästä jotenkin nolostua?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvät naiset ja herrat, Kiekkotuokion väki...

I'm back.

Toivottavasti luit palstaloman aikana paljon kirjoa, matkustelit ja tutustuit uusiin kulttuureihin. Sanalla sanoen, toivottavasti tulet sivistyneempänä takaisin, kun moukkia täällä on muutenkin tarjolla ihan riittävästi. Jokatapauksessa welcome on board.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Mustikoita tuli käytyä keräämässä ämpärillinen. 1,5h metsässä sai hääriä tuohon määrään, joten ihan kohtuuajassa selvisi tällä kertaa. Kolmisen ämpäriä yleensä kerään kesässä, joten kaksi reissua vielä jäljellä. En voi kyllä sanoa, että ihan himohommaani tuo marjastus olisi, mutta muutaman reissun kyllä tekee. Sienestys on enemmän mieleeni.

Tänään hieman sykettä nosti melko läheltä kuulunut risahtelu. Het piti alkaa viheltelemään, kolistelemaan poimuria ja muutenkin vähän äänekkäämmin liikkua. Nopeasti liikkumisen äänet loittonivatkin. Hirvihän tuo todennäköisesti oli, mutta eipä tuota karhuakaan voi pois laskea erityisesti täällä itärajalla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyvät naiset ja herrat, Kiekkotuokion väki...

I'm back.
Ei ole juolahtanutkaan mieleen pitää taukoa kirjoittamisesta. Silloin tällöin harvemmin on ollut hetki, jolloin on tullut koitettua pysyä pieni pätkä poissa palstalta, mutta kertaakaan en ole harkinnut pidempiä taukoja. Ja toisaalta, miksi olisinkaan harkinnut sellaisia... viihdyn täällä erittäin hyvin, nautin tänne kirjoittamisesta ja vietän täällä paljon aikaa joka vuorokausi. Rakkaus palstaan on kiveäkin kovempi ja valtamerta syvempi. Todennäköisesti en poistu palstalta koskaan. Olen täällä jauhamassa niitä näitä, linkittämässä biisejä sekä vastailemassa äänestyksiin siihen pisteeseen asti, kunnes sivusto jostakin syystä kaatuu tai lakkautetaan lopullisesti. Tätä en luonnollisesti toivo tapahtuvan koskaan, ainakaan seuraavaan 30 vuoteen.

Jätkä kusetti kun pari viikkoa ton jälkeen päätit aloittaa tauon. Welcome back.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Appiukko tarjosi viime jouluna aivan todella hyvää omatekoista viiniä, ja siitä asti on takaraivossa kytenyt ajatus, että haluttaisi itsekin tehdä.

Parikymmentä vuotta sitten noita tuli tehtyä, mutta olivat hirveitä litkuja appelsiinimehusta ilman hifistelyjä, kuten pöntöstä toiseen lappoamisia kirkasteen käyttöjä yms.

Nyt kun satokausi pikkuhiljaa alkaa olla käsillä, niin olen tietoa netistä etsiskellyt, ja kait noista saisi ihan hyviäkin, kunhan vain jaksaa hieman vaivaa nähdä. Raparperi, mustikka_aronia sekä viininmarja liemet nyt ainakin olisi ajatuksena tehdä. Palstalaisilla kokemuksia/vinkkejä?
 

Nick Neim

Jäsen
Mitä täällä tapahtuu?

Eikö se ole aika normaalia olla joskus pidempiä aikoja, joskus jopa viikkoja kirjoittelematta? En ymmärrä. Jengi on istunut puolen vuoden kakkujakin ilman sen suurempia kohinoita, ja nyt lyhyistä kesätauoistakin tehdään jotain paluujulistuksia.

Enkä tarkoita tätä viestiä edes vittuiluna, vaikka siltä se saattaa vaikuttaa. Pikemminkin aitona ihmettelynä. Mä olen selvästi tulossa vanhaksi, jos tämä on joku sukupolvikysymys.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä täällä tapahtuu?

Eikö se ole aika normaalia olla joskus pidempiä aikoja, joskus jopa viikkoja kirjoittelematta? En ymmärrä. Jengi on istunut puolen vuoden kakkujakin ilman sen suurempia kohinoita, ja nyt lyhyistä kesätauoistakin tehdään jotain paluujulistuksia.

Enkä tarkoita tätä viestiä edes vittuiluna, vaikka siltä se saattaa vaikuttaa. Pikemminkin aitona ihmettelynä. Mä olen selvästi tulossa vanhaksi, jos tämä on joku sukupolvikysymys.

Se on nykyaikaa somessa. Ilmoitteleehan jotkut twittereissä ja facebookeissa, että nyt sitten ollaan koko viikonloppu päivittämättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös