Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 355
  • 68 377

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mitä pahaa Beelzebub on muka ikinä tehnyt? Pätee myös maksalaatikkoon.

Mikäli tuo B-kaveri on olemassa ylipäätänsä, niin hän lienee innovoinut aikoinaan maksalaatikon.

Se tapahtui näin: syö maksaa, riisiä ja rusinoita - anna muhia vatsassa noin 10min ja nauti päälle risiiniöljyä. Paskanna alumiinilaatikkoon ja tarjoile tuotos höyryävänä herkkusuille jotka moista moskaa syövät.

Makuasioista ei toki voi kiistellä. Hyvää ruokahalua maksalaatikon parissa.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tuossa kun pihamaalla hetki sitten, ennen juuri äsken alkanutta sadetta, maleksin ja odottelin että koirat saavat iltapissansa pissattua, niin yhtäkkiä viereisen pensaan yllä lenteli kohtuullisen pienikokoinen lintu. Paitsi että lentämisen rytmi oli jotenkin erilainen, vaikea kuvailla sanoin, mutta se ei näyttänyt minkään tuntemani linnun lennolta. Ja mikä pikkulintu muka lentelee pimeässä? Siksi väitänkin että näin elämäni ensimmäisen lepakon luonnossa. Siis oikean, ei sellaisen toisista tytöistä tykkäävän tytön.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Grindavík on Reykjanesin niemimaalla Lounais-Islannin rannikolla sijaitseva kaupunki. Asukkaita siellä on n. 2 800, joista suurin osa työskentelee kala-alalla.

Ystävyyskaupunkinsa Rovaniemi.

Tuli vaan mieleen tässä katsoessani Veikkaus-tv:stä random-ohjelmaa eli futista.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pyöräilijät voisi vähän miettiä, että onko kaupungin keskusta oikea paikka ajaa täysiä sillä hienolla maantiepyörällään.

Ne pyörille merkatut kaistat ovat eri asia, mutta kaiken muun liikenteen seassa ajaessa on ihan turha kuvitella, että koko muu kaupunki väistää sinua.

K

Kiekkokatsoja

Pyöräilijät voisi vähän miettiä, että onko kaupungin keskusta oikea paikka ajaa täysiä..
Joskus Helsingissä käydessäni, olen joutunut väistelemään nuita kiireellä polkevia sukkahousumiehiä. Väistellyt sekä kävellen, että autolla ajaen. Nopeasti ne tulevat tilanteisiin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tollakin jätkällä Marimekon laukku olalla. Siis mikä toi luulee olevansa ja miettikää mitä se sisimmissään on.

Viime viikollahan niitä raitapaitoja näki paljon keskustassa ja lopulta selvisi syy. Espan puistossa oli Marimekon muotinäytös.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Terveisiä kauniilta korfun saarelta, matka oli ihanan fantsu. Ennen matkaa olin petsannut terassin kauniin ruskeaksi (väri pähkinäpuu) ja kun tultiin takaisin se oli siitepölyn värinen. Suomi on paska maa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Terveisiä kauniilta korfun saarelta, matka oli ihanan fantsu. Ennen matkaa olin petsannut terassin kauniin ruskeaksi (väri pähkinäpuu) ja kun tultiin takaisin se oli siitepölyn värinen. Suomi on paska maa.

Tämä on ikävä tapaus. Voimia!

Sitten: nimimerkki @Evil täräytti pelikiellon ja kun näen hänen nimimerkkinsä, päässäni alkaa kuulua Bruce Dickinsonin ujellus THE EVIL THAT MEN DO GOES ON AND ON.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on nyt viikko höylätty putkeen ja siinä on vanhalle miehelle kuusi päivää liikaa. Pelkkä pesu saa riittää.

Oliko tuo sellainen retki missä vaimo ei nähnyt muita nähtävyyksiä kuin hotelluhuoneen katon.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kylläpä vituttaa tämän tämmöinen ajanvaraus. Luulin varanneen hammaslääkäriajan klo 11.00, mutta minulle kerrottiin, että se on klo 11-12 johonkin aikaan. Nyt sain tarkennusviestin ajasta, se on klo 11.40. Nälkä jo melkoinen ja alkaa vituttaa. Luulin olevani tuohon aikaan kotona syömässä. Perseenreikä sentään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla oli tänään kuntoutuspalaveri. Siellä se joku kuntoutustyöntekijä sanoi että olen esimerkillisimpiä kuntoutujia minkä hän työuraltaan muistaa. Etenkin jos vielä onnistun löytämään niitä töitäkin. Se sai liikuttumaan ja hyvinhän tämä kuntoutuminen on tietenkin sujunutkin vuosien varrella.

Ja varmaan parasta sekä tärkeintä on ollut etten ole jäänyt vain tuleen makaamaan, valittelemaan omaa kohtaloani vaan yrittänyt aina mennä eteenpäin. Samalla tuo kuntoutustyöntekijä, tai on hänen virallaan hienompikin nimi, sanoi että voisin ihan hyvin ryhtyä kokemusasiantuntijaksi. Kertomaan kuinka minä nousin vielä työkykyiseksi sairastumiseni jälkeen.

Ja kyllähän se työn haku onkin mennyt tänään taas eteenpäin. Tänään tuli lyhyen ajan sisällä kaksi työhaastattelukutsua. Mahdolliset työpaikat eivät vain olisi täällä Hämeenlinnassa joten siinäkin on mietittävää onko sitä vielä valmis kuitenkaan muuttamaan Hämeenlinnan ulkopuolelle?

Ja toinen asia mitä pitää ilman muuta miettiä, on se että miten tuo koko muutto nyt sitten mihin tahansa toteutetaan? Pakko tässä olisi kuitenkin muuttaa mielummin vielä lyhyen ajan sisällä sillä ei tämä paljon puhumani kuntoutuskeskus kuitenkaan mikään normikerrostalo ole ja minä alan olemaan siinä kunnossa ettei minulla ole enää tarvetta tällaiselle palveluasumiselle. Joku sellainen jolla on enemmän tarvetta tällaiselle asumiselle voisi olla halukas muuttamaan tilalleni.

Niin miten tuo edessä oleva muutto toteutuu? Se hiukan huolestuttaakin minua. Isänikin alkaa olemaan jo sen ikäinen ettei häntä niin mielellään enää vaivaisi tällaisilla asioilla, velikin on kuollut. Ainoastaan siskon mies voisi lähteä muuttoavuksi, muita miespuolisia henkilöitä ei oikein lähipiiriini kuulu. Kavereitakaan ei ole paljoa ja suurin osa on naisia. Viitsiikö sitä naisiakaan vaivata fyysisesti raskailla muuttoasioilla?

Onhan sitä kai rahasta saatavilla muuttoapua, mutta oletan että se on aika kallista lystiä. No se ilahduttaa että PAMilta saankin ansiopäivärahan ensimmäisiltä kahdelta viikolta jo ylihuomenna. Siinä ei sen enempää aikaa kulunut.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mahdolliset työpaikat eivät vain olisi täällä Hämeenlinnassa joten siinäkin on mietittävää onko sitä vielä valmis kuitenkaan muuttamaan Hämeenlinnan ulkopuolelle?

Kuinka pitkästä välimatkasta puhutaan? Olen joskus joutunut tahtomattani muuttamaan vain toisaalta huomatakseni aika samanlaista se lopulta on siellä uudellakin paikkakunnalla, kunhan vain asumisjärjestelyt saa jotenkin kuntoon.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuinka pitkästä välimatkasta puhutaan? Olen joskus joutunut tahtomattani muuttamaan vain toisaalta huomatakseni aika samanlaista se lopulta on siellä uudellakin paikkakunnalla, kunhan vain asumisjärjestelyt saa jotenkin kuntoon.

No ei nyt onneksi kovin pitkistä välimatkoista. Toinen työpaikka on Lahdessa ja toinen Helsingissä. Helsingissä voi olla vaan aika kalliit vuokrat.

Minun muuttamistani vaikeuttaa joka tapauksessa täällä Hämeenlinnassakin se että menetin luottotietoni silloin vuonna 2015. Mutta onko noissa viisi vuotta se aika kun luottotiedot ovat pois vai onko siihen asti kun vaikkapa ulosottovelka on maksettu?

No vieraallakin paikkakunnalla saisi kyllä varmaan, etenkin kaupungeissa niin kotikuntoutuspalvelua. Se voisi helpottaa sopeutumista toiseen paikkakuntaan.

Ja en minä itse niin vastaan ollut muuttamista toisellekin paikkakunnalle, eikä asiaa vastustettu edes tänään siinä kuntoutuspalaverissa vaikka siitä oli puhetta. Vaan isäni siitä numeron aikaan sai, mutta koskapa ne vanhemmat eivät liikaa lapsistaan huolehtisi? Etenkin kun minunkin taustani on mikä on.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaan isäni siitä numeron aikaan sai, mutta koskapa ne vanhemmat eivät liikaa lapsistaan huolehtisi? Etenkin kun minunkin taustani on mikä on.

Tämä ei ole taustasta kiinni vaan puhdas sukupolvikysymys. Me olemme (kenties onneksi) viimeinen sukupolvi missä vanhempien rakkaus lasta kohtaan on sellainen, että eihän muualle muutto tule kysymykseen.

Sitten lopulta se tuleekin, kun asiaa koittaa vähän selittää miksi tässä niin tekisi.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varasin juuri äskön parturiin ajan. Kävin parturissa vimeksi viime vuoden tammikuussa. Hiukset on siis kasvanut noin 1v 4kk. Pian on ylioppilasjuhlani, niin pakko on mennä. Äiti on varmaan viimeisen vuoden puhunut parturiin menosta ja nyt sanoi, ettei järjestä juhlia jos en mene. Perjantaina on siis aika mennä pitkästä aikaa parturiin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varasin juuri äskön parturiin ajan. Kävin parturissa vimeksi viime vuoden tammikuussa. Hiukset on siis kasvanut noin 1v 4kk. Pian on ylioppilasjuhlani, niin pakko on mennä. Äiti on varmaan viimeisen vuoden puhunut parturiin menosta ja nyt sanoi, ettei järjestä juhlia jos en mene. Perjantaina on siis aika mennä pitkästä aikaa parturiin.

Toivotan vilpittömästi onnea matkaan. En itsekään käy kuin kaksi tai kolme kertaa vuodessa tai tarvittaessa harvemminkin.

En ole halunnut kertoa tähän ketjuun tai mihinkään muuallekaan mitä viimeksi tapahtui, kun en ole täysin yli traumoista. Sanotaanko, että leikkasivat vähän enemmän mistä oli sovittu. Vaikka sen tajuaa nopeasti, niin se on sitten jo hieman myöhäistä.

Toisaalta karvoilla on kai tapana kasvaa takaisin, niin siinä mielessä mitään täysin peruuttamatonta ei ehkä ole tapahtunut. Asiakassuhteelle tosin saattoi niin käydä, vaikka sainkin reilun alennuksen ja lahjakortin, jos tulen uudelleen. Joku pikkupomo myös pahoitteli kovasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy