Siis käykö joku noin harvoin parturissa? Mun on käytännössä pakko käydä kolmen viikon välein. @pernaveikko @SMT
Onnea tarvitaanki, koska alkoi vähän jännittämää, kun piti painaa varausnappia. Kyllähän se tulee muuttamaan ulkonäköä, kun n.15 senttiä takatukkaa lähtee pois. Menen tammikuussa armeijaan ja sen jälkeen olen jo ajatellut alkaa kasvattamaan hiuksia uudestaan.Toivotan vilpittömästi onnea matkaan. En itsekään käy kuin kaksi tai kolme kertaa vuodessa tai tarvittaessa harvemminkin.
En ole halunnut kertoa tähän ketjuun tai mihinkään muuallekaan mitä viimeksi tapahtui, kun en ole täysin yli traumoista. Sanotaanko, että leikkasivat vähän enemmän mistä oli sovittu. Vaikka sen tajuaa nopeasti, niin se on sitten jo hieman myöhäistä.
Toisaalta karvoilla on kai tapana kasvaa takaisin, niin siinä mielessä mitään täysin peruuttamatonta ei ehkä ole tapahtunut. Asiakassuhteelle tosin saattoi niin käydä, vaikka sainkin reilun alennuksen ja lahjakortin, jos tulen uudelleen. Joku pikkupomo myös pahoitteli kovasti.
No vanhojen tanssien jälkeen se parturi vaan jäi yli vuodeksi. Lisäksi, jos on pitkä tukka, niin huomio ei kiinnity rumaan naamaan.Siis käykö joku noin harvoin parturissa? Mun on käytännössä pakko käydä kolmen viikon välein. @pernaveikko @SMT
Siis käykö joku noin harvoin parturissa? Mun on käytännössä pakko käydä kolmen viikon välein. @pernaveikko @SMT
No vanhojen tanssien jälkeen se parturi vaan jäi yli vuodeksi. Lisäksi, jos on pitkä tukka, niin huomio ei kiinnity rumaan naamaan.
Niin miten tuo edessä oleva muutto toteutuu? Se hiukan huolestuttaakin minua. Isänikin alkaa olemaan jo sen ikäinen ettei häntä niin mielellään enää vaivaisi tällaisilla asioilla, velikin on kuollut. Ainoastaan siskon mies voisi lähteä muuttoavuksi, muita miespuolisia henkilöitä ei oikein lähipiiriini kuulu. Kavereitakaan ei ole paljoa ja suurin osa on naisia. Viitsiikö sitä naisiakaan vaivata fyysisesti raskailla muuttoasioilla?
Onhan sitä kai rahasta saatavilla muuttoapua, mutta oletan että se on aika kallista lystiä. No se ilahduttaa että PAMilta saankin ansiopäivärahan ensimmäisiltä kahdelta viikolta jo ylihuomenna. Siinä ei sen enempää aikaa kulunut.
Kyllähän ne vanhat oli ihan mukava kokemus. Itselläni oli kolmet samana päivänä. Aamulla vanhalla yläasteella, jossa oli myös ala-astelaisia. Päivällä oman koulun väelle ja illalla oikein suurelle yleisölle. Tanssit meni itselläni ihan hyvin. Muutama virhe sattui, mutta nii varmaan kaikille. Tanssien jälkeen sitten jatkoille johonkin korpeen.Jopas muistot palaa. Sanoin tanssipartnerille meneväni kyllä ennen tansseja. Unohdin mennä, mutta käytin sentään shampoota ja olikohan jotain geeliäkin. Melko usein monista asioista voi sopia. Hän ei tosin koskaan sanonut mitä oikeasti ajatteli, jos ajatteli jotain. Tanssit meni hyvin. Käytiin ala-asteellakin vetämässä pikkuveto, kun jostain pyyntö tuli olisiko vapaaehtoisia.
En voi mitenkään saada tietää jäikö lapsille traumoja, mutta ainakaan mitään palautetta ei heti tullut.
Niin miten tuo edessä oleva muutto toteutuu? Se hiukan huolestuttaakin minua. Isänikin alkaa olemaan jo sen ikäinen ettei häntä niin mielellään enää vaivaisi tällaisilla asioilla, velikin on kuollut. Ainoastaan siskon mies voisi lähteä muuttoavuksi, muita miespuolisia henkilöitä ei oikein lähipiiriini kuulu. Kavereitakaan ei ole paljoa ja suurin osa on naisia. Viitsiikö sitä naisiakaan vaivata fyysisesti raskailla muuttoasioilla?
Mä luulen että täältäkin tuommoiseen rojektiin saattaa löytyä apukäsiä, minä ainakin voin tulla auttamaan kunhan on viikonloppuna. Tsemppiä, kyllä sen kämpän ilman luottotietoja saa
En tiedä oletko ns. kirkon miehiä, mutta seurakunnat ainakin täälläpäin antavat ilmaiseksi muuttoapua. Sitä en tiedä kuuluuko tuo palvelu myös pakanoille, vai pelkästään kirkollisveron maksajille.
Paljon onnea hey!Synttärit tänään. Grillailtu ja juotu kaljaa. Pari pulloa skumppaa ja silleen.
On jotenkin niin vastenmielistä touhua meikäläiselle nuo hommat.
Kiitos.Paljon onnea hey!
Synttärit tänään. Grillailtu ja juotu kaljaa. Pari pulloa skumppaa ja silleen.
Juurikin näin eikä niitä tarvii sinne mennessä itte leikkauttaa. Itelläkin meni ainakin sen pari kuukautta ennenkun tuli sanomista. Saa toki leikkauttaa ennakkoon ei sekään väärin ole.Omalta osaltani kasvatan hiuksia nykyisin, määrittelemättömän ajan. Täten ei ole aikomusta käydä parturissa ennen armeijaa. Takatukkaa alkaa olemaan jo mukavasti, mutta antaa tulla lisää.
Juurikin näin eikä niitä tarvii sinne mennessä itte leikkauttaa. Itelläkin meni ainakin sen pari kuukautta ennenkun tuli sanomista. Saa toki leikkauttaa ennakkoon ei sekään väärin ole.
Ei kyllä ainakaan mielestäni. Ihmettelin kylläkin aikanaan, niinkuin montaa muutakin asiaa. Tais olla-01 ja eka erä.Onkohan tässäkin päässeet hipit valtaan. Silloin kultaisella ysärillä oli heti leikkauspalvelu tarjolla ja jossain määrin vaikutti olevan vaatimuskin. Menin leikattuna, niin ei sentään tarvinnut tuota testata.
Lopeta mummovauhdilla ajaminen. Paljon mukavampaa ohitella jengiä silloin.Mistä tietää, että on tullut kesä?
Kiireisistä autoilijoista. Ohittajia, ja peräkontissa kiinni ajavia on entistä enemmän.
Monilla on tosi hyvä työpaikka, kun joka aamu sinne pitää ajaa hemmetin lujaa.