Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 201
  • 66 882

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tuli tuosta Milloin heität kondomin pois-ketjusta mieleeni muisto kouluajoilta Silloin 14-15 kesäisinä saimme jonkun seksin opetuslehden koteihimme ja välissä oli ilmainen kondomi. Muistan kun kaverit koulussa puhuivat että säästivät tietenkin kortsun. Minä olin ainoa joka ei kortsua säästänyt vaan olihan se heti testattava runkatessa miltä se kortsu tuntuu ja miltä siihen laukeaminen tuntuu. Tämän takia heitin sitten kondomin käytettynä pois.

Koulussa en tietenkään tuota kehdannut sanoa vaan sanoin vain että heitin saamani kortsun roskiin. Sain sitten kuulla teostani kuittailua ja näin jälkeenpäin ajatellen olisi varmaan ollut ihan hyvä kertoa mitä sille kondomille oikeasti tapahtui.

Nyt kun HPK:lla menee hienosti, niin eikö tuohon kortsuun olisi mestaruuden ratkettua hienoa laueta? Näin ympyrä olisi sulkeutunut varsin kauniisti. Olisi siis kannattanut säästää kortsu parempien päivien varalle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo tekee pizzaa, koirat leikkii sopuisasti ja itse löhöän puutarhakeinussa suunnitellen terassin petsaamista. Täytyykin suunnitella tarkkaan ja pitkään ennen hommaan ryhtymistä. Nyt, juuri nyt on hyvä olla. Jingit ja jangit kohdallaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oishan se hienoa kattoa toi Titanic leffa aina vaan uudestaan ja sitten se yhtäkkiä jäiskin pinnalle lopussa

Aina voi tehdä rebootin. Matka menee hyvin ilman mainittavia tapahtumia, mitä nyt joku pummilla matkustaja löydetään ja suljetaan tyrmään, mistä löytyy myöhemmin vyöhönsä hirttäytyneenä. Mutta oliko se oikeasti itsemurha?

Ihan perinteinen jatko-osa on myös mahdollinen. Titanic nostetaan, kunnostetaan ja sitten se lähtee uudestaan yrittämään. Tällä kerta se on päättänyt voittaa jäävuoret ja päästä perille. Mutta ilmastonmuutos on irrottanut Grönlannin mannerjäästä isomman, viekkaamman ja ilkeämmän jäävuoren kuin on koskaan aiemmin nähty.

Myös esiosat voisivat olla hyvä ja ennen kaikkea tuottoisa idea. Nuori Titanic voisi seikkailla vaikka savolaisena soutuveneenä, jota Kallaveden kevätjäät piinaavat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käykö teille koskaan niin että kauppareissulla kävelette vahingossa kaupan sijaan vieressä olevaan lähikapakkaan?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tämä nyt ainakin kerran pitänyt kokeilla, kuten myös @vilperi kin totesi. Kai säkin ?
No tottakai on pitänyt kokeilla kerran niinkun kaikkea, mutta en mä jatkanu sen serkunkaan panemista kerran jälkeen.

(Vitsi vitsi)

Jatkoinpas.


NO EN SAATANA OO TEHNY TOMMOSTA. MITÄ TE OIKEKN LUULETTE MINUSTA. HÄVETKÄÄ SENKIN LIMAISET AHVENET.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-

@vilperi työntää sormiaan omaan tuhkaluukkuunsa ja haistelee niitä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kaikkea ei kannattaisi tunnustaa edes täällä.

Jäähallilla ei näemmä turvatarkastettu edes minua. Järjestysmies katsoi vaan koko vartalon läpi kenkiin asti ja hymyili hyväntahtoisesti.

Tähän asti on kyllä turvatarkastettu aina mutta kommentteja on tullut tyyliin sitä on laitettu väriä naamariin asti ja nyt tuli oikein tosifani. Heh.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sana "käsittämätön" on kokenut inflaation suomalaisessa urheilujournalismissa. Kaikki on nykyään niin käsittämätöntä että en enää käsitä. Bottas ajoi näköjään tänään paalulle. Aika-ajo oli käsittämätön.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sana "käsittämätön" on kokenut inflaation suomalaisessa urheilujournalismissa. Kaikki on nykyään niin käsittämätöntä että en enää käsitä. Bottas ajoi näköjään tänään paalulle. Aika-ajo oli käsittämätön.

Matti Kyllönen sanoi sentään aina "mieletöntä". Onhan näissä kahdessa sanassa jo variaatiota.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähden kohta saunaan. En kiellä, ettenkö ajattelisi harrastavani seksiä siellä. Saa nähdä jääkö tämä ajatuksen asteelle. Pitäkää peukkuja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähden kohta saunaan. En kiellä, ettenkö ajattelisi harrastavani seksiä siellä.
Tulin jo reilu puoli tuntia sitten saunasta. Ihan turha täällä haaveilla seksistä tänään kun miehen lapsi on käymässä (miehellä on sellainen periaate ettei seksiä harrasteta silloin kun lapsi on täällä). Tai ainahan saa haaveilla ja ajatella, eihän sitä kukaan kiellä joo. Ja sauna ja seksi ei ole koskaan ollut minulle mikään mieleinen mielleyhtymä... Ei sillä ettenkö saunassa olisi joskus sekstaillut mutta on niin monia miellyttävämpiä paikkoja hommaa harrastaa että saunaseksi jää kyllä vähemmälle. Saunassa parasta on vain rentoutua, maata lauteilla, nostaa jalat seinälle... Ja ollaan vaan rauhassa lämpimässä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tullut nyt seksiä. Kävin siis yksin yleisessä talonyhtiön saunassa. Olen aina unelmoinut, että naapurin 86 vee Sirkka-Liisa sattuisi dementoituneisuuden varjolla "vahingossa" samalle saunavuorolle. Istuisin lauteilla, kuulisin oven käyvän, näkisin tuon ihanan permanentin papiljotteineen viuhahtavan pukuhuoneen puolelle. Kuulisin kopsahduksen kun Sirkka-Liisa laittaisi tekohampaansa vasten betonilattiaa, odottamaan pääsyään tuohon jo 40-luvulla ensimmäiset siemenet saaneeseen bakteeripesään, joka on kohta lypsemässä minua kun vierasta sikaa. Sitten seuraisi se hetki, jonka ajattelu saa veren pakkautumaan paksuun ja pituudeltaan 22 cm penikseeni. Sirkka-Liisa tulisi ketunnenät heiluen saunaan, istuisi syliini ja tuntisin kun Sirkka-Liisan paljon elämää ja monet orgiat kokeneet - nuo polvissa asti heiluvat häpyhuulet kietoisivat lemmenvaltikkani ympärilleen, imaisisivat sisäänsä ja veisi mennessään, kun tsunami Aki Sirkesalon konsonaan.

@Iisoppi en määkään saunassa hässimisestä oikeesti tykkää. Meinaa sydän pysähtyy siinä touhussa. Mukavempi sitten vaikka suihkussa/pukuhuoneessa ennen/jälkeen saunan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuolta NHL-osiosta huomasin, että tänään tulee peli ihan ilmaiseksi telkkarista. En muistanut ollenkaan tämmöisen JIM kanavan olemassaoloa. Paljon näitä kanavia on. Tulisikohan näiltä joskus jotain katsomisen arvoista. Tai no urheilu, uutiset ja jotkut ajankohtaisohjelmat nyt on ainoita mitä suorana tv:stä tulee katseltua. Kyllä muut pitäisi löytyä suoratoistopalveluista, joita voi sitten vilkuilla kun itsellä on semmoinen fiilis ja sopiva hetki.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Löytyisiköhän täältä Jatkoajan keskustelupalstalta muuten joku luotettava, fiksu ja ystävällinen nimimerkki joka ostaisi kuukaudeksi minun kanssani tuon Cmore Sportin? Vähän liikaa hintaa kanavilla yhdestä kuukaudesta minun rahapussilleni, mutta jos tuon hinnan voisi puolittaa niin ei se enää niin paljoa olisi. Eli jos olisi kaksi maksajaa palvelulla niin se olisi noin 12,5 euroa per nenä, muistaakseni.

Onkohan tällainen toiminta ihan järkevää ja mahdollista toimintaa? Kummankin palvelun tilaajan pitäisi olla vain luotettava. Esimerkiksi palvelua ei käytettäisi yhdellä ip-osoitteella kuin yhdellä laitteella kerrallaan ja tunnuksia ei annettaisi kuin poikkeustapauksissa kolmansille osapuolille.

Kyselin jo Facebookissa tuttavieni ja kavereideni keskuudessa asiasta, mutta siellä ei tuntunut kiinnostusta olevan. Nyt sitten kyselen täällä. Cmorea pystyy katselemaan kahdestakin eri ip-osoitteesta ja kahdella eri laitteella yhtä aikaa, näin käsittääkseni. Että tällainen puoliksi palvelun tilaaminen ja maksaminen pitäisi olla teknisesti mahdollista ja voihan tuon vielä varmistaakin.

On tässä vielä sellainen mahdollisuus kyllä että isäni saa ja tilaa OP-omistajajäsenenä Cmoren kuukaudeksi itselleen ilmaiseksi. Minulla ei enää tuollaista mahdollisuutta ole käytössä. Mutta jos isäni tilaa Cmoren itselleen ilmaiseksi kuukaudeksi niin katselen sitten hänen tunnuksillaan MM-kisat.

Tänä keväänä varsinkin kiinnostavat etenkin muiden maiden pelit kuin Suomen. Suomella kun on kärjistäen sanottuna joku rupusakki ja muut kärkimaat keräävät itselleen koviakin jengejä. Toki ei näitä ennenkään ole pelkästään paperilla ratkaistu.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Raaputin äsken kiveksiäni. Hetken päästä laumani tasa-arvoinen jäsen, kissani Rufus tuli luokseni ja yllättäen alkoi nuolla sormiani. Ei koskaan tee moista ja hetken kestettyä ymmärsin sen nuolevan, koska niissä haisi pallihiki. Voi hyvä luoja! Olenko käyttänyt kissaani hyväksi!? Olenko minä zoofiliaisti?! Mitä tapahtuu ja miksi? Onko vesi märkää ja onko seepra vain värikäs hevo!?

Kai tuon voi jotenkin rinnastaa kissan minttuun, mihin meidän kissa on ainakin hulluna. Vielä jos samalla pallien raapimisen yhteydessä kahmaisit nivusista oikein kunnon ranskan- juuston hajua, niin yhdiste on täydellinen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aina se on vaan ihmisten kanssa vaikeaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostatteks te kans nisteiltä elintarvikkeita puoleen hintaan? Toissa päivänä en kyllä tehnyt niin vaan juopon maksusitoumuksella valitsin Prismasta parillakympillä.

Hitto kaupassa pitäis maksaa täysi hinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös