Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 347
  • 67 882

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hyvää ja aurunkoista huomenta! Ulkona reilu 12 astetta lämmintä ja aurinkoista. Pyykit roikkuu jo narulla liehuen vienossa tuulessa. Haravoin reilun puoli tuntia pihaa ja sain aikaiseksi useamman mukavan kokoisen kasan roskaa. Keltaiset krookukset loistaa kiven juurella ja vierellä narsissit ja tulppaanit nostelee päätään. Ruohosipuli alkaa olla jo syötävän kokoista, timjami vaikuttaa talvehtineen ja sitruunamelissakin versoo mutta rakuuna ei ole vielä noussut. Nyt minulla on kahvi tippumassa ja voin ottaa sitten aamupalaa kun aamu-ulkoilu on jo herättänyt ruokahalun. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan...

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin äsken Kallion Kuudes linjalla (noin ko. ravintolan nimi ilmeisesti taivutetaan)
Ei kai? Oishan se aika oudon kuuloista, jos Fredikin olisi aikoinaan levylle laulanut, että "mä Kolmas linjaa takaisin, kuljen kerran..."

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvää ja aurunkoista huomenta! Ulkona reilu 12 astetta lämmintä ja aurinkoista. Pyykit roikkuu jo narulla liehuen vienossa tuulessa. Haravoin reilun puoli tuntia pihaa ja sain aikaiseksi useamman mukavan kokoisen kasan roskaa. Keltaiset krookukset loistaa kiven juurella ja vierellä narsissit ja tulppaanit nostelee päätään. Ruohosipuli alkaa olla jo syötävän kokoista, timjami vaikuttaa talvehtineen ja sitruunamelissakin versoo mutta rakuuna ei ole vielä noussut. Nyt minulla on kahvi tippumassa ja voin ottaa sitten aamupalaa kun aamu-ulkoilu on jo herättänyt ruokahalun. Katsotaan mitä päivä tuo tullessaan...
Tuollainen aktiivisuus on kerrassaan hirviömäistä. Mitä kamaa sie vedät? Mulle samaa!

Mie istun takapihalla sikari suussa ja kaljatölkki kädessä. Katson vessaremontin jälkeensä jättämää romukasaa, ruskeaa raiskiota siinä missä ennen oli nurmikko eikä tuo aurinkokaan paljoa innosta. Kevät on aina vituttanut vuodenaikana, voi kun sen yli voisi hypätä suoraan kesään ja joku Taika-Jim taikoisi nuo koiranpaskat teiden varsilta helevettiin.

Synkkää aamua kaikille.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muun muassa Hesari on jostain syystä luopunut jo aikoja sitten sitaattimerkkien käytöstä otsikoissaan. Paitsi että käytäntö on ollut alusta asti omituinen (ilmeisesti jälleen brittilehdistöstä ja ruotsista kopioitu), se johtaa myös tahattomiin tai tietoisiin ongelmatilanteisiin, kun itse lainaus ja siteerattava taho jäävät selvästi määrittelemättä esim. seuraavassa otsikossa (HS 27.4.2019).

Väitöskirjan tekijää kohdellaan arvaamattomasti: Elin kuukausia tyhjän päällä

Tuosta voisi tehdä Fingerpori-tyylisen jutun, jossa esim. Vileniuksen "elin olisi kuukausia tyhjän päällä".

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muun muassa Hesari on jostain syystä luopunut jo aikoja sitten sitaattimerkkien käytöstä otsikoissaan. Paitsi että käytäntö on ollut alusta asti omituinen (ilmeisesti jälleen brittilehdistöstä ja ruotsista kopioitu), se johtaa myös tahattomiin tai tietoisiin ongelmatilanteisiin, kun itse lainaus ja siteerattava taho jäävät selvästi määrittelemättä esim. seuraavassa otsikossa (HS 27.4.2019).

Väitöskirjan tekijää kohdellaan arvaamattomasti: Elin kuukausia tyhjän päällä

Tuosta voisi tehdä Fingerpori-tyylisen jutun, jossa esim. Vileniuksen "elin olisi kuukausia tyhjän päällä".
Mie pistin Jarlalle vasta ehdotuksen, jossa Vilenius vaali-iltana näkee jossain ilmoituksen, jossa lukee että tervetuloa, tulosilta. Asko käy, ja tulee pettyneenä pois. Ei siellä mitään siltaa ollut.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli tuosta Milloin heität kondomin pois-ketjusta mieleeni muisto kouluajoilta Silloin 14-15 kesäisinä saimme jonkun seksin opetuslehden koteihimme ja välissä oli ilmainen kondomi. Muistan kun kaverit koulussa puhuivat että säästivät tietenkin kortsun. Minä olin ainoa joka ei kortsua säästänyt vaan olihan se heti testattava runkatessa miltä se kortsu tuntuu ja miltä siihen laukeaminen tuntuu. Tämän takia heitin sitten kondomin käytettynä pois.

Koulussa en tietenkään tuota kehdannut sanoa vaan sanoin vain että heitin saamani kortsun roskiin. Sain sitten kuulla teostani kuittailua ja näin jälkeenpäin ajatellen olisi varmaan ollut ihan hyvä kertoa mitä sille kondomille oikeasti tapahtui.

Kävin tänään torilla ensimmäisen kerran tänä vuonna kahveilla. Torilla oli ihan kivasti porukkaa, etenkin huomioiden että kello oli tuolloin vasta 10. Torille mennessäni ihailin kuinka Hämeenlinnan kaupunkikin oli laittanut ison finaalilakanan Raatihuoneen seinälle. On tämä kevät ollut hienoa aikaa.

Ja äsken sain siivottuakin. Vähän ärräpäitä lenteli siivotessa mutta sain kuin sainkin asuntoni lopulta puhdistetuksi ja se on hyvä juttu.

Moi vilperi. Pahoittelut mutta tänään oli mentävä ihan kertoimen mukaan. Eli Kärpät Moneyline isommalla panoksella ja lisäksi suora voitto hieman pienemmällä panoksella.. Harmittaa kun nyt on pelattava nöyremmin ja erittäin paljon pienemmällä, mutta niin sitä sanotaan että "pelaa vastuullisesti".

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuollainen aktiivisuus on kerrassaan hirviömäistä. Mitä kamaa sie vedät? Mulle samaa!
Selektiivistä serotoniinin takaisinoton estäjää... Mies kyllä välillä epäilee että olen maanis-depressiivinen kun mielialani, vireystasoni ja aikaansaavuuteni menee usein ylä- ja alamäkeä. Että ei kuulemma aina tiedä kotiin tullessa makaako sohvan nurkassa alakuloinen Iisoppi tuijottamassa telkkaria vaiko onko vastassa innostunut Iisoppi joka on leiponut, siivonnut ja laittanut ruokaa ja on juuri lähdössä lenkille. On hyviä päiviä ja huonoja päiviä ja usein vaan siltä väliltä... Se on elämää!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tuli tuosta Milloin heität kondomin pois-ketjusta mieleeni muisto kouluajoilta Silloin 14-15 kesäisinä saimme jonkun seksin opetuslehden koteihimme ja välissä oli ilmainen kondomi. Muistan kun kaverit koulussa puhuivat että säästivät tietenkin kortsun. Minä olin ainoa joka ei kortsua säästänyt vaan olihan se heti testattava runkatessa miltä se kortsu tuntuu ja miltä siihen laukeaminen tuntuu. Tämän takia heitin sitten kondomin käytettynä pois.

Koulussa en tietenkään tuota kehdannut sanoa vaan sanoin vain että heitin saamani kortsun roskiin. Sain sitten kuulla teostani kuittailua ja näin jälkeenpäin ajatellen olisi varmaan ollut ihan hyvä kertoa mitä sille kondomille oikeasti tapahtui.

Nyt kun HPK:lla menee hienosti, niin eikö tuohon kortsuun olisi mestaruuden ratkettua hienoa laueta? Näin ympyrä olisi sulkeutunut varsin kauniisti. Olisi siis kannattanut säästää kortsu parempien päivien varalle.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo tekee pizzaa, koirat leikkii sopuisasti ja itse löhöän puutarhakeinussa suunnitellen terassin petsaamista. Täytyykin suunnitella tarkkaan ja pitkään ennen hommaan ryhtymistä. Nyt, juuri nyt on hyvä olla. Jingit ja jangit kohdallaan.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oishan se hienoa kattoa toi Titanic leffa aina vaan uudestaan ja sitten se yhtäkkiä jäiskin pinnalle lopussa

Aina voi tehdä rebootin. Matka menee hyvin ilman mainittavia tapahtumia, mitä nyt joku pummilla matkustaja löydetään ja suljetaan tyrmään, mistä löytyy myöhemmin vyöhönsä hirttäytyneenä. Mutta oliko se oikeasti itsemurha?

Ihan perinteinen jatko-osa on myös mahdollinen. Titanic nostetaan, kunnostetaan ja sitten se lähtee uudestaan yrittämään. Tällä kerta se on päättänyt voittaa jäävuoret ja päästä perille. Mutta ilmastonmuutos on irrottanut Grönlannin mannerjäästä isomman, viekkaamman ja ilkeämmän jäävuoren kuin on koskaan aiemmin nähty.

Myös esiosat voisivat olla hyvä ja ennen kaikkea tuottoisa idea. Nuori Titanic voisi seikkailla vaikka savolaisena soutuveneenä, jota Kallaveden kevätjäät piinaavat.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Käykö teille koskaan niin että kauppareissulla kävelette vahingossa kaupan sijaan vieressä olevaan lähikapakkaan?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tämä nyt ainakin kerran pitänyt kokeilla, kuten myös @vilperi kin totesi. Kai säkin ?
No tottakai on pitänyt kokeilla kerran niinkun kaikkea, mutta en mä jatkanu sen serkunkaan panemista kerran jälkeen.

(Vitsi vitsi)

Jatkoinpas.

NO EN SAATANA OO TEHNY TOMMOSTA. MITÄ TE OIKEKN LUULETTE MINUSTA. HÄVETKÄÄ SENKIN LIMAISET AHVENET.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-

@vilperi työntää sormiaan omaan tuhkaluukkuunsa ja haistelee niitä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kaikkea ei kannattaisi tunnustaa edes täällä.

Jäähallilla ei näemmä turvatarkastettu edes minua. Järjestysmies katsoi vaan koko vartalon läpi kenkiin asti ja hymyili hyväntahtoisesti.

Tähän asti on kyllä turvatarkastettu aina mutta kommentteja on tullut tyyliin sitä on laitettu väriä naamariin asti ja nyt tuli oikein tosifani. Heh.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sana "käsittämätön" on kokenut inflaation suomalaisessa urheilujournalismissa. Kaikki on nykyään niin käsittämätöntä että en enää käsitä. Bottas ajoi näköjään tänään paalulle. Aika-ajo oli käsittämätön.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sana "käsittämätön" on kokenut inflaation suomalaisessa urheilujournalismissa. Kaikki on nykyään niin käsittämätöntä että en enää käsitä. Bottas ajoi näköjään tänään paalulle. Aika-ajo oli käsittämätön.

Matti Kyllönen sanoi sentään aina "mieletöntä". Onhan näissä kahdessa sanassa jo variaatiota.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy