Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi veljet, se on Puolassa pääsiäinen ja alkoi jumalaton kirkon kellojen kailotus.

En edes yritä nukkua, niin samahan se, mutta entä jos pitäisi. Ja tämähän on vain kerran vuodessa ja ensi kaudella taas arvotaan monelta ja missä.

Onhan otteluohjelma toki julkaistu, pitää tutkia paremmalla ajalla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dokasin eilen pitkästä aikaa. Tänään ei jatku enää, joten plussat selkärangalle. Se mikä vähän alkoi vituttamaan, oli se kun heräät siihen kun kaks palomiestä kantaa sua pois kämpästä. On se saatana kun pizzaa ei saa paistaa enää niinkun haluaa. Mielestäni kaksi tuntia uunissa antaa oikein hyvän sävyn pakastepitsaan.

Noin muuten. Tätä kirjottaessa penikseni on naisen suussa. Joten hyvin menee. Kiitos kysymästä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voivoivoivoivoivoi kun en vaan voi ymmärtää noita oman elämänsä Lance Armstrongeja. Siinä missä joillekin on jokakeväinen riesa koiranpaska, niin mulle ja mun hermoille on noi pyöräilijät. Ja nimenomaan noi, jotka polkee kolme rinnakkain ja sulkevat näin käytännössä kokonaan koko kaistan. Ja kun tööttää, jotta huomaisivat antaa edes hieman tietä, niin ainoa mitä tapahtuu on se, että keskisormi nousee. Tänään taas mutkaisella maantiellä 20-30 pyöräilijää blokkas nätisti koko kaistan omaan käyttöönsä välittämättä muusta liikenteestä. Koirat oli kyydissä, kun oltiin menossa tohon lähimetsään, niin en viitsinyt alkaa sen kummemmin pelleilemään (=ajamaan niitä kumoon) liikenteessä. Pakko oli ajaa perässä niin kauan, että ohi pääsi turvallisesti.

Suomi on liian pieni, kun ei täällä mahdu hiihtäjät ja koiranulkoiluttajat eikä pyöräilijät ja autoilijat liikkumaan samoilla mestoilla. Pitää kaataa enemmän metsää ja luoda siten tilaa. Hakkuut käyntiin! (poislukien toi meidän lähimetsä, se olkoon suojelualue)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa mä oon funtsinut että joissakin teissä kun on pyöräilijöille ja kävelijöille merkitty puolet, niin tarviiko pyöräilijän niitä noudattaa? Jalankulkijan kun ei varmaan tarvii.

Mulla oli yli 15 vuotta etten Jopoillut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tossa mä oon funtsinut että joissakin teissä kun on pyöräilijöille ja kävelijöille merkitty puolet, niin tarviiko pyöräilijän niitä noudattaa? Jalankulkijan kun ei varmaan tarvii.

Olisihan niitä hyvä noudattaa, samoin kun jalankulkijoiden olisi hyvä noudattaa suojatie liikennemerkkiä. Siinähän opastetaan kävelemään reippaasti yli, kun se ukko siihen merkkiin on piirretty kävelemään reippaasti (katsokaa vaikka sitä merkkiä ja sen ukon ryhtiä ja askelväliä). Sen sijaan valitettavan moni läntystelee sen suojatien yli.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisihan niitä hyvä noudattaa, samoin kun jalankulkijoiden olisi hyvä noudattaa suojatie liikennemerkkiä. Siinähän opastetaan kävelemään reippaasti yli, kun se ukko siihen merkkiin on piirretty kävelemään reippaasti (katsokaa vaikka sitä merkkiä ja sen ukon ryhtiä ja askelväliä). Sen sijaan valitettavan moni läntystelee sen suojatien yli.

Ja maaseudulle saavuttaessa voisivat kytkeä sen kaupunkibulevardi mielentilan pois ja alkaa katselemaan sitä liikennettä vaikka siinä se suojatie meneekin. Itse osaan kyllä mennä tieliikennelain mukaan kun joudun ihmismaissa normaalisti oleilemaan (osa on sielläkin kyllä ipalaisia etten tiedä niistä ihmisistä) mutta ei niissä kylissä normaalisti millekkään akoille anneta aikaa että voi köpötellä yli. On tapana oottaa se auto ja mennä sitten yli.

Ehkä minihameessa voi saada jonkun pysähtymään suojatien eteen mökki sesongin ulkopuolella.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
K

Kiekkokatsoja

Hienoa ja toivottavasti oli hyvää. Nyt en kyllä tiedä miten jatketaan tästä eteenpäin.
Ei tarvitse jatkaa, koska ruoka on jo valmistettu ja syöty. Ja ennenkaikkea on tiedotettu tänne.
Onko ruoka pakko olla hyvää? Sehän on vain hetken suussa, ja lopun aikaa muualla ihmisen sisätiloissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Punamusta En vaivu tosiaan vielä liialliseen epätoivoon. Eilisen pelin voisi sitten kuitenkin ajatella olevan maalin peli. Kaksi viimeistä Kärppä-maalia meni kuitenkin tyhjiin. Paremmalla viimeistelyllä peli olisi voinut mennä jatkoajallekin.

Itse asiassa värjäsin äsken hiukseni nyt sitten mustiksi. Se taitaa olla kaikkea muuta kuin luovuttamisen merkki? Nimittäin lyömällä nyt sitten oranssin lierihatun päähän niin sehän on Kerhon värit päässäkin eli musta-oranssi.

Hiukan mietityttää pitäisikö tätä hiusten värjäämlstä nyt sitten katua? Meninkö liian pitkälle jo? Mutta väriaine maksoi alle 8 euroa, kestää päässä vain suunnilleen kuukauden, en tehnyt mitään hirveän radikaalia ja niin kuin jo vuosia sitten uumoilin, musta väri sopii minulle.

Että tuskin tässä katua tarvitsee. Ja kohta minäkin syön mämmiä. Mutta en ole vielä kuullut että joku lämmittääkin sitä? Ensin syön pääsiäislimppua maksamakkaralla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysy @vilperi henkilökunnalta, josko saisit maalata koko kuntoutuskeskuksen oranssiseksi. Siinä yhdistyisi pintaremontti, työtoiminta ja kerho. Win win kaikille.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tulin juuri himaan ja lämmitin mämmin mitä jäi perjantailta. Hyvää se oli ainakin toistaiseksi.

Eihän vain ollut einesmämmiä? Kunnon jatkislainen kasvattaa itse mämminsä ja nauttii sen mämmille suunnitellusta astiasta, ennen kuin toteaa Suomen tietenkin häviävän maaliodottaman mukaan tsekeille.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mämmi on mulle ollu yks elämän suurista mysteereistä. En oo maistanu sitä ikinä, mut se saattaa maistua joko lampaan paskalle tai suklaalle. Ulkomuodon puolesta on hankala sanoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mämmi on mulle ollu yks elämän suurista mysteereistä. En oo maistanu sitä ikinä, mut se saattaa maistua joko lampaan paskalle tai suklaalle. Ulkomuodon puolesta on hankala sanoa.
Kuvittele taloussuklaa lampaanpaskassa, niin pääset lähelle.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Liittyikö se viimeisessä viestissäsi ennen kirjoitustaukoa mainitsemaasi elämänjanoon? Vähän oli huolestattava viesti, mutta ilmeisesti kaikki on hyvin. Hyvä niin.

Siihen liittyi kyllä. Ei ollut tarkoitus ketään huolestuttaa kyseisellä viestillä...sillä hetkellä kaikki vaan tuntui lohduttomalta ja umpikuja häämötti. En sen enempää (tällä erää ainakaan) avaa syitä.

Eivät ne asiat vieläkään ole kunnossa, ja tiedossa on millainen syvä suo odottaa. Mieli antaisi periksi, mutta joku sisin ääni käskee jatkamaan.

Jos joku siitä eräästä viestistä huolestui, niin pahoitteluni. Sillä hetkellä kaikki tuntui olevan lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös