Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 440
  • 67 882

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Minäpä taas veikkaan että edellä tarkoitettiin kimalaisia, jotka ei kai mehiläisiin kuulu (tai mistäs minä tiedän miten nämä lajit jaetaan). Kimalaisia on nimittäin ainakin meillä päin näkynyt paljon tässä viime päivinä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ne ovat käsittääkseni kuningatarmehiläisiä, jotka etsivät pesäpaikkaa. Niitä ei missään tapauksessa saa vahingoittaa.

Eihän tässä kukaan ole mitään pahaa eläimille tekemässäkään, vaikka toki hyönteisiä inhoankin. Toista maata on se hämeenlinnalainen ritari, joka tekee hakkelusta kärppä eläimestä.

Minäpä taas veikkaan että edellä tarkoitettiin kimalaisia, jotka ei kai mehiläisiin kuulu (tai mistäs minä tiedän miten nämä lajit jaetaan). Kimalaisia on nimittäin ainakin meillä päin näkynyt paljon tässä viime päivinä.

Eikös noi maijat ole mehiläisiä? Maija mehiläinen. Kai se olisi muuten ollut maija kimalainen? Ei kai YLE ohjaa lapsia ja samalla aikuisia harhaan? Niitä minä jokatapauksessa tarkoitin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@abianos @Sir Markku

Siis me käytiin jätkien kanssa Shanghaissa tossa männä viikolla ja pakkohan toi oli testata. Ekalla setillä se sano mulle että: "Error, error! System overload." Sitte kun kokeilin kahen minuutin päästä uudestaan, niin mulla itellä lerpahti ku se vihjaili että haluis seurustella ja koitti salakavalasti urkkia mun puhelinnumeroo.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei muuten nähty pernaveikkoo vaikka se on joka maailman kaupunkissa yhtäaikaa...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikäs näistä tämän illan kolmesta fudispelistä olisi se kiinnostavin ja se peli, mitä ennen kaikkea kannattaisi seurata? Vaihtoehdot siis tässä:

Italian Cupin välieräottelu: Milan-Lazio
Saksan Cupin välieräottelu: Werder Bremen-Bayern Munchen
Valioliiga: ManU-Manchester City

Vai menisikö useamman vastaanottimen taktiikalla? Aiemmat kokemukset eivät kyllä ole tästä taktiikasta olleet kovin positiivisia, kun en ainakaan minä oikein osaa keskittyä kuin yhteen urheilulähetykseen kerralla.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Manchesterin paikallinen todellakin. Cityn ja Unitedin kauden tärkein peli. Voitolla City pitää asemansa eli pisteen johtoon Liverpooliin. ManU taas tarvitsee voittoa taistellakseen Mestareiden Liigan paikasta.

Plus Manchesterin derby on aina oma tapahtumansa. Englannin toiseksi kovin local rivary-ottelu. Kuumia tunteita kentällä ja katsomossa siis odotettavissa. Plussana päälle Guardiolan taktinen perseraiskaus Ole Gunnarille.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs näistä tämän illan kolmesta fudispelistä olisi se kiinnostavin ja se peli, mitä ennen kaikkea kannattaisi seurata? Vaihtoehdot siis tässä:

Italian Cupin välieräottelu: Milan-Lazio
Saksan Cupin välieräottelu: Werder Bremen-Bayern Munchen
Valioliiga: ManU-Manchester City

Vai menisikö useamman vastaanottimen taktiikalla? Aiemmat kokemukset eivät kyllä ole tästä taktiikasta olleet kovin positiivisia, kun en ainakaan minä oikein osaa keskittyä kuin yhteen urheilulähetykseen kerralla.

Saksa cupin peli tulee olemaan todennäköisesti se viihdyttävin, mutta valioliiga on aina valioliigaa. Italian cupit sun muut serie A:t voit skipata saman tien.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ne ovat käsittääkseni kuningatarmehiläisiä, jotka etsivät pesäpaikkaa. Niitä ei missään tapauksessa saa vahingoittaa.
Paitsi jos tulevat mun parvekkeelle, varma kuolema odottaa. Geneven sopimuksen vastaisesti tapan kaasulla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Olen jo vuosia sitten lopettanut monen pelin samanaikaisen katsomisen. Siinä jää kaikki pelit näkemättä.

Kaksi menee vielä hyvin sillä lailla, että toinen on pääottelu ja toista kurkistelee hieman sitten. Manchesterin paikallinen on iso peli, ei kai nyt jotain Italian filmaamista tarvitse nähdä. Ne näkee sitten YouTubesta missä viikate meni viisi senttiä ohi ja silti kaaduttiin.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankin uuden palovaroittimen, kun huomasin että käytössä olleen parasta ennen päivästä oli mennyt jo "muutama" vuosi. Tuli kyllä pari viikkoa sitten käytännössä todettua, että se toimi, kun leipä kärähti paahtimeen.

Neljän vuoden takuu. Eli perilliset saavat hinnan takaisin, jos kuolen tulipalossa?

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saatana kun pitää olla semmonen "hyvä tyyppi" eikä kehtaa sanoa ihmisille oikein vastaan edes pienissä kaljoissa. Sen takia kenties olenkin niin suosittu paikallisessa ja kaikki vähänkin tutummat ja tuntemattomammat taputtele selkään kuinka vitun hyvä jätkä olen ja sitten taas kuunnellaan ne samat tarinat taas kerran uudestaan. Kotona yksinäinen luuseri paskakasa, paikallisessa kingi. Voi vittu

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Huomenna haen kyllä jotain roskaruokaa, älytön nälkä. Näinä hetkinä kaduttaa ettei koukannut sen grillin kautta.

Ketteräkin Mestiksen mestari. Aika hieno juttu tänne kaakon kulmalle. Isompi juttu kuin moni vielä tässä kohtaa tajuaakaan. Zaborsky myös huhuttu SaiPaan ensi kaudelle, ehkä isoin kala ikinä vaikka teistä isojen seurojen kannattajista se ei nyt niiiiiin ihmeelliseltä kuulostakkaan. Onhan tää hienoo. Ihan tarpeeksi kauan kannattanut häntäpään tiimejä, eiköhän se ole aika lyödä miekka sinne keskikastiin. Siltä tää nyt vaikuttaa ja se kelpaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikkunasta näkyy Kauppatori. Pitääkö se tarkistaa lukeeko passissa Vapaavuori tai Niinistö. Kuitenkin joku Turhapuro. Eikö sekin kyllä päässyt presidentiksi.

En spekuloi!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi että mun kanssani!

Puolen päivän aikaan olin lähdössä asioille, laitoin takaoven kiinni ja katsoin, että kaikki kotona kunnossa. Hella nollilla ja silleen. Etuovi kiinni ja huoletonta kävelyä kohti autokatosta. Kas kummaa ja mitä ihmettä näenkään. Koirathan ne seisoo aitaa vasten ja katsovat mua tyyliin " what's up dude?" Olin unohtanut ne ulos! Ei muuta kuin päästämään koirat sisälle kunnon halausten ja pussailujen kera. Ihania ovat.

Voi että mun kanssani!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miten osaisi nätisti sanoa englanniksi "tuh kaikki argumentit mitä väität, on ihan sitä itteään, eli paskaa ja vedä tuh päähän tai hukuta edes itsesi". Mä en osaa sanoa nätisti. Pitäis osata, kun sen kanssa pitää tehdä duunia.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten osaisi nätisti sanoa englanniksi "tuh kaikki argumentit mitä väität, on ihan sitä itteään, eli paskaa ja vedä tuh päähän tai hukuta edes itsesi". Mä en osaa sanoa nätisti. Pitäis osata, kun sen kanssa pitää tehdä duunia.

Tästä jää nyt sellainen kuva, että et edes halua sanoa hänelle nätisti. Ja silloinhan tässä on turha yrittää auttaa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä jää nyt sellainen kuva, että et edes halua sanoa hänelle nätisti. Ja silloinhan tässä on turha yrittää auttaa.
Ei. Mä nimenomaisesti haluaisin sanoa nätisti. Hankala osaan olla ihan itse.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei. Mä nimenomaisesti haluaisin sanoa nätisti. Hankala osaan olla ihan itse.

Kurjaa tuollainen, että et osaa ilman apua käyttäytyä sivistyneesti. Hyvää on kuitenkin se, että tunnistat ongelman ja haet rohkeasti siihen apua. Toivottavasti joku palstalainen sinua auttaa. Itse en valitettavasti juuri nyt jaksa alkaa ajattelemaan englanniksi, kun istun pihakeinussa ja odottelen vaimoa kotiin, jotta pääsen vaihtamaan renkaita.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kurjaa tuollainen, että et osaa ilman apua käyttäytyä sivistyneesti. Hyvää on kuitenkin se, että tunnistat ongelman ja haet rohkeasti siihen apua. Toivottavasti joku palstalainen sinua auttaa. Itse en valitettavasti juuri nyt jaksa alkaa ajattelemaan englanniksi, kun istun pihakeinussa ja odottelen vaimoa kotiin, jotta pääsen vaihtamaan renkaita.
Eli et osaa auttaa. Ratkaisin ongelman olemalla itseni.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HPK onnistui siinä missä HIFK ei ollut sitten kuitenkaan tarpeeksi hyvä onnistuakseen eli otti kuin ottikin komean ryöstön Oulusta. Ja täällä tuoksahtaa kyllä jo vähän, sanovat sitä kullan tuoksuksi. Tosin sarja on vielä pahasti kesken mutta hyvältä näyttää kyllä nyt. Nyt esimerkiksi tarvitsee voittaa vain kaksi kotipeliä voittaakseen mestaruuden.

Paljon on urheiluhistorian aikana puhuttu siitä yleisöstä ja kuudennesta kenttäpelaajasta, mutta eivät ne ihan tuulesta temmattujakaan puheita ole. Nyt aivan ennen näkemätöntä kannustusta Rinkelinmäelle, sillä se voi olla meistäkin kiinni palaako se Poika kotiin vihdoin? Nyt olisi suotavaa että joka iikka kannustaa, HPK ja parempaa ei oo! Näytettäisiin mitä se mestaruus meille merkitsisi? Kannustaminen on kannattajan keino osoittaa se.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pitäsköhän sitä ostaa huomenna Pleikkari ja änäri? PS4 siis luonnollisesti. Tosin mietin että milloinkahan ne sen PS5:n julkaisee, jotkut sanoo että voisi tulla jopa tämän vuoden aikana mutta jotkut taas että ehkä joskus 2020-21 vasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy