Pizzauunissa lämpötila kuitenkin se 300-400 celsiusta, tappaa varmaan aika tehokkaasti erilaisia pöpöjä.Yhtä lailla se sonta sinne pizzaankin pesiytyy.
Pizzauunissa lämpötila kuitenkin se 300-400 celsiusta, tappaa varmaan aika tehokkaasti erilaisia pöpöjä.Yhtä lailla se sonta sinne pizzaankin pesiytyy.
Otan osaa. Tuohon lapsi kohtaan osaan yhtyä. Kaksi vuotta sitten vaimoni lähti kaveri matkaan. Vaimolla oli lapsi, joka syntyi kun olimme yhdessä Kasvatin pojan omanani ja poiki piti minua isinään. Kohta tulee kaksi vuotta, että en ole poikaani nähnyt.
Eikö kinkkua just kannata vältellä. Oliko siinä halvimmassa lihaa ollenkaan.Ihan taatusti, mutta sisälle taloon ei ole vielä onnistunut murtautumaan. Suoli on pysynyt hyvässä reilassa turkkilaisten aurajuusto-kinkku-salami-katkarapu -pitsaa nauttiessa.
Joskus mietin pekonia kun pizza ei kauaa tuntunut olevan siinä paikassa uunissa. Välillä hieman lötköä, mutta ääntä kohti vaan.Pizzauunissa lämpötila kuitenkin se 300-400 celsiusta, tappaa varmaan aika tehokkaasti erilaisia pöpöjä.
Kenties elämässä saattaa olla vielä toivoa. Samaan aikaan positiivinen, ja pelonsekainen olo.
Et muistanut sanoa doorikselle ettei saa purra?...
Noin muuten. Tätä kirjottaessa penikseni on naisen suussa. Joten hyvin menee. Kiitos kysymästä.
Olen sen verran hyvin varusteltu tapaus, että ilman hampaita touhuaminen on aika mahdotonta. Tämän vuoksi 90 vuotiaat ovat parhaita, koska niillä ei ole hampaita.Et muistanut sanoa doorikselle ettei saa purra?
Tossa mä oon funtsinut että joissakin teissä kun on pyöräilijöille ja kävelijöille merkitty puolet, niin tarviiko pyöräilijän niitä noudattaa? Jalankulkijan kun ei varmaan tarvii.
Olisihan niitä hyvä noudattaa, samoin kun jalankulkijoiden olisi hyvä noudattaa suojatie liikennemerkkiä. Siinähän opastetaan kävelemään reippaasti yli, kun se ukko siihen merkkiin on piirretty kävelemään reippaasti (katsokaa vaikka sitä merkkiä ja sen ukon ryhtiä ja askelväliä). Sen sijaan valitettavan moni läntystelee sen suojatien yli.
Ruoka on kohta valmista.
Nyt olen syönyt.Laitahan sitten viestiä ku oot syönyt.
Laitahan sitten viestiä ku oot syönyt.
Nyt olen syönyt.
Tulin juuri himaan ja lämmitin mämmin mitä jäi perjantailta. Hyvää se oli ainakin toistaiseksi.
Ei tarvitse jatkaa, koska ruoka on jo valmistettu ja syöty. Ja ennenkaikkea on tiedotettu tänne.Hienoa ja toivottavasti oli hyvää. Nyt en kyllä tiedä miten jatketaan tästä eteenpäin.
Ei tarvitse jatkaa, koska ruoka on jo valmistettu ja syöty. Ja ennenkaikkea on tiedotettu tänne.