Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 443
  • 66 850

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis tämä on pettymys. Kukaan ei ole pitänyt kisakatsomo-kuvistani Facebookissa. Koristelin siis nyt aamulla tuon katsomon, otin pari kuvaa ja pistin Facebookkiin mutta tykkäyksiä ei ole sadellutkaan.

Voihan olla, niin kovalta kuin se kuulostaakin, että sun kisakatsomo ei ollutkaan niin hyvä kuin itse luulit. Voimia!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka näetkin frendisi leipäjonossa, niin älä suotta pelkää tutustua uusiin ihmisiin. Avarra maailmankuvaasi hakemalla uusia kokemuksia ja tuttavuuksia, joten mene ihmeessä kalliisiin trendikahviloihin ja tilaa varmuuden vuoksi samaa kuin muut, ainakin aluksi. Emmehän halua herättää negatiivista huomiota. Siitä se sitten lähtee.
Äsken just juttelin uusien tyyppien kanssa tähtitieteestä, mutta poliisit hääti pois.

Eilen molemmilta puolilta vietiin jätkää kisahalliin, mutta tänään ei vielä ketään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tyttöystäväni menehtyi tuossa parisen kuukautta sitten. Eilen soitti sitten hänen äitinsä että jotkut tulee hakemaan tavaraa(telkkarit jne) täältä meidän asunnolta. Olemme maksaneet kaikki yhdessä. Pari viimeistä kuukautta olen hoitanut kaikki saatanan edesmenneen tyttöystäväni hommat ja soitellu joka vitun virastoon. Totesin sitten kauniisti hänelle että mitä jos varaisitte vittu ajan.

Parasta tässä oli se että tyttöystävälläni on tytär jota pidän kuin omanani. Niin eiköhän hänen isänsä ollut hänen isänsä kanssa ovella että viiden minuutin päästä nähdään. Ei sitten näkynyt. Spedet.
Otan osaa. Tuohon lapsi kohtaan osaan yhtyä. Kaksi vuotta sitten vaimoni lähti kaveri matkaan. Vaimolla oli lapsi, joka syntyi kun olimme yhdessä Kasvatin pojan omanani ja poiki piti minua isinään. Kohta tulee kaksi vuotta, että en ole poikaani nähnyt.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen molemmilta puolilta vietiin jätkää kisahalliin,

Tosta tulee mieleen tuleva tiistai ja stadin paikallinen veikkausliigassa. Silloin lähtee taas jätkää oikealta ja vasemmalta kisiksen buduaariin. Hölmöjen hommaa sanon minä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voihan olla, niin kovalta kuin se kuulostaakin, että sun kisakatsomo ei ollutkaan niin hyvä kuin itse luulit. Voimia!

No ehkä minä pääsen tästä yli. Just ja just. Ja voihan sitä vielä parannellakin kun koristeita on vielä varastossa.

Mutta hyvältä se kyllä näyttää ja moni täällä livenä katsomon nähnyt on onneksi nyt sanonut samaa. Ilman pakottamsia.

Ja tärkeintä nyt on sitten kuitenkin itse peli.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja tärkeintä nyt on sitten kuitenkin itse peli.

Se on juuri näin. Edes miljoona tykkäystä ei lohduttaisi jos kerho häviää ja vastaavasti kerhon voittaessa nolla tykkäystä pyyhkiytyy mielestä pois. Toinen puoli on se, että jos kerho häviää etkä saa yhtään tykkäystä, niin edessä on pitkä yö. Todella pitkä yö.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en ole vieläkään saanut liitettyä itseäni facebookkiin. Mielessä on ollut, mutta aina se on jäänyt. Ehkä ennenkuin täytän 50v. Ja sitten alkaa tulemaan koirakuvia tuutin täydeltä. Pitää jo alkaa harjoittelemaan kuvaamista, että olen valmis kun liityn.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en ole vieläkään saanut liitettyä itseäni facebookkiin. Mielessä on ollut, mutta aina se on jäänyt. Ehkä ennenkuin täytän 50v. Ja sitten alkaa tulemaan koirakuvia tuutin täydeltä. Pitää jo alkaa harjoittelemaan kuvaamista, että olen valmis kun liityn.
Ei niitä tule ellei itse mene stalkkaamaan sille jollekin seinälle vai mikä feedi se on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko hera saanut korkin kiinni vai auki. Istun tässä joutomaalla divaripeliä odotellessa.

Tervetuloa urheilumatkailun maailmaan, lippuja saa ovelta.

Olen ollut pari kertaa Hämeenlinnassa. Se ei ollut mukavaa. Pahaa joulua.
 
Joo, HPK:lle tsemppiä ryöstöretken hakuun! Siitä syystä että pelasin pienellä heidän voiton kertoimella 2.75. Ja tuossa kertoimessa on mukana mahdollinen jatkoaika. Tuleeko peli ilmaiskanavalta? Pitää kohta avata muutenkin telkku.com, kunhan nyt laiskuudeltani joudan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on juuri näin. Edes miljoona tykkäystä ei lohduttaisi jos kerho häviää ja vastaavasti kerhon voittaessa nolla tykkäystä pyyhkiytyy mielestä pois. Toinen puoli on se, että jos kerho häviää etkä saa yhtään tykkäystä, niin edessä on pitkä yö. Todella pitkä yö.

Yöllä ja päivällä on iso ero. Mutta olen kyllä itse innoissani tästä kisakatsomostamme ja niin on aika moni muukin joka on tämän livenä nähnyt. Keksimme vielä tehdä seinälle oransseista ja mustasta pahvista isot kirjaimet H,P ja K eli HPK. Täällä ihan silmä lepää. Kunpa tulisi vielä se voitto, ihan just mennään!

Hyvät naiset ja herrat, kohta se on sitä finaalikiekkoa!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko hera saanut korkin kiinni vai auki. Istun tässä joutomaalla divaripeliä odotellessa.

Tervetuloa urheilumatkailun maailmaan, lippuja saa ovelta.

Olen ollut pari kertaa Hämeenlinnassa. Se ei ollut mukavaa. Pahaa joulua.

Kiitos kysymästä, korkki on kiinni ja olo sen myötä erinomainen. Puhe ei sammalla ja ajatus leikkaa partaveitsen lailla.

Urheilumatkailu saa vielä hetken odottaa omalta osaltani. Lähdetään 12.5 eli äitienpäivänä vaimon kanssa viikoksi korfulle. Se täytyy hoitaa ensin tyylikkäästi alta pois.

Rinkelinmäki ja hämeenlinnalaiset noin yleensäkin ovat sisäänpäinkääntyneitä eivätkä osaa olla vieraanvaraisia yhtään. Ei sitten yhtään. Itsellänikään ei ole ollut siellä mukavaa, mutta finaaleissa toki toivon kerhoa ton yhden nimimerkin takia/ansiosta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voihan nenä että minä inhoan häviämistä. Ennen olen ollut todella huono häviäjä lajissa kuin lajissa mutta nykyään osaan edes jollain tavalla hillitä itseni. Ennen häviön hetkillä on tullut itkua ja ties minkä sortin ala-arvoisia huutoja mutta aivan kuin olisin oppinut jopa häviämään viime vuosina. Nytkin hillitsin itseni hienosti. Tuokin kyllä edesauttoi asiaa että katselimme pelin sellaisella porukalla ettei oikein kehdannut alkaa huutelemaan niitä kaikkei pahimpia huutojaan.

Nyt on vain uskottava siihen että tämä finaalisarja vielä kääntyy. Niin harvoin kuitenkin ollut viime vuosina mahdollisuus voittaa se kaikkein kirkkain mitali että nyt on vain pakko jaksaa uskoa että tänä vuonna täällä Hämeenlinnassa vietetään isotkin torijuhlat jääkiekon vuoksi. Mutta sittenkin on hyvä muistaa että se on vain jääkiekkoa ettei ota liian vakavasti lajia ja senkin avulla sitä osaa hillitä itsensä paremmin.

Tiistaina sitten Hämeenlinnassa peli. Siitä olisi miltei pakko jo kairata voitto mutta se onkin sitten taas koetinkivi mikäli Kärpät senkin pelin hoitelee. Osaako sitä hillitä itsensä jäähallilla. Häviämisen tunne on kyllä niin viheliäinen, inhottava. Saisi molemmat joukkueet voittaa ettei kummankaan tarvitsi hävitä. Mutta sitten tietenkään voittaminenkaan ei maistu niin hyvältä ja putoaisi järki pois koko touhulta. Häviäjän rooli on karmea mutta se on vain pakosta jonkun rooli aina.

Ja finaaleista on jollain tavalla osattava nauttia vaikka Kärpät veisi koko sarjan luvuin 4-0. Mutta tuskin tuo pahin skenaario toteutuu, eiköhän HPK ainakin yhden voiton nappaa. Ja eiköhän Kerho vielä koko sarjan vie nimiinsä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Minut on myrkytetty.

Kävin hakemassa kebabin ja söin sen hyvällä ruokahalulla. Tämän jälkeen alkoivatkin suuret ongelmat: vatsani paisui kuin ilmapallo ja suolessani alkoi ilmeisesti toimimaan jonkinlainen kebabilla toimiva metaanivoimala, sillä pieruni olivat sen verran myrkyllisiä ja haju olikin suorastaan kulmakarvat käräyttävä.

Taisteltuani aikaa vastaan taistelussa jota on voinut voittaa, olikin pakko antautua posliinijumalan armoille. Tämäpä se vasta olikin ns. paska kokemus: anukseni syöksi syövereistään laavaa ja huusin tuskissani kuin pieni vauva - aivan kuin miljoonat tulimuurahaiset olisivat tanssineet peräaukkoni ympärillä jotain soidintanssiaan. Tässä vaiheessa tajuntani alkoi hämärtyä ja olinkin varma siitä etten kestä tätä koettelemusta pyörtymättä. Taistelin kuitenkin miehekkäästi loppuun asti ja nyt olen todella varovainen kaikkien liikkeideni suhteen. Yksi laavakokemus riittää kyllä loppuvuodeksi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja kaverit hämmästelevät, miksi syön aina pitsaa enkä kebabia yhteisten herkuttelureissujen merkeissä. No mutta tosissaan, jotain sontaa siinä lihapötkössä on ollut ja suolesi sai luvan ottaa sen sisälle taloon riehumaan. Ilmeisesti pahimmat sekamelskat ovat kuitenkin ohi, kenties bakteeri on nyt sidottu ja pian heitetään ikkunasta ulos. Aika näyttää, luultavasti melko lyhyen ajan sisään.

Yhtä lailla se sonta sinne pizzaankin pesiytyy.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan taatusti, mutta sisälle taloon ei ole vielä onnistunut murtautumaan. Suoli on pysynyt hyvässä reilassa turkkilaisten aurajuusto-kinkku-salami-katkarapu -pitsaa nauttiessa.

Itse oon saanut kaksi ruokamyrkytystä elämäni aikana. Toisen kiinalaisravintolasta ja toisen ihan suomalaisten pitämältä grilliltä. Kebabbiloista ei ole moista ihme kyllä tarttunut, vaikka aikanaan niitä tuli paljon käytettyäkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtä lailla se sonta sinne pizzaankin pesiytyy.
Pizzauunissa lämpötila kuitenkin se 300-400 celsiusta, tappaa varmaan aika tehokkaasti erilaisia pöpöjä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Otan osaa. Tuohon lapsi kohtaan osaan yhtyä. Kaksi vuotta sitten vaimoni lähti kaveri matkaan. Vaimolla oli lapsi, joka syntyi kun olimme yhdessä Kasvatin pojan omanani ja poiki piti minua isinään. Kohta tulee kaksi vuotta, että en ole poikaani nähnyt.

Joo ei mene nallekarkit aina tasan. Eniten vituttaa tuo että edesmenneen tyttöystäväni(12 vuotta olimme kimpassa) ex-ukko luulee lampsivansa tänne milloin huvittaa hakemaan jotain vitun sohvaa. Onhan se heidän yhteinen lapsi mutta ei tarvi tulla vaatimaan mitään. Olen luvannut tuon telkkarin antaa tyttöystäväni tyttärelle mutta vittu jotain käytöstapoja. Täältä talosta ei lähde mitään ilman omaa suostumistani.

Lyön tuolla bauerin mailalla nokkaan jos tulee pimputtelemaan ennenkun on varannut ajan. Mulkku.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan taatusti, mutta sisälle taloon ei ole vielä onnistunut murtautumaan. Suoli on pysynyt hyvässä reilassa turkkilaisten aurajuusto-kinkku-salami-katkarapu -pitsaa nauttiessa.
Eikö kinkkua just kannata vältellä. Oliko siinä halvimmassa lihaa ollenkaan.

Pizzauunissa lämpötila kuitenkin se 300-400 celsiusta, tappaa varmaan aika tehokkaasti erilaisia pöpöjä.
Joskus mietin pekonia kun pizza ei kauaa tuntunut olevan siinä paikassa uunissa. Välillä hieman lötköä, mutta ääntä kohti vaan.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Muutama jumalanpäivä vielä vapaata, työstä luvalla poissaolemista.
Mitähän tuo kulttuurin sekatyöläinen-ammattinimike eli toimenkuva on arkisisällössään? Kuulostaa mukavalta hommalta, mutta pitääkö siinä vain osata puhua aiheesta kuin aiheesta vakuuttavasti, mielipiteillä vai myös jotenkin taiteilla? Niitä mielipiteitähän minulla riittää, mutta mikään piirtäminen, edes konepiirrustus ei ole vahvuuksiani. Katson sujuvasti elokuvia ja töllösarjoja, kuuntelen ja katson politiikkaakin mutta riittääkö tuo kulttuurin sekatyön opiskelupaikkaan? Musiikkimakuni on Bach ja AC/DC.
Huvittaisi todellakin lopettaa pienipalkkainen nysvääminen ja lähteä uudelleen kouluttautumaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt en muista olenko kertoillut ajastani keittiöapulaisena vuosituhannen alusta.

Muutama aika hurja juttu siinä oli ja ei ihmekään, jos joku on sairastunut. Ajat muuttuu, mutta ei se ole mikään tae, että paremmaksi.

Siihen lienee syy miksi eräs kokki sanoi, että ei syö koskaan ravintolassa, jos se ei ole jonkun kaverin pitämä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
To-pe -yönä nukuin 9-13, sen jälkeen en olekaan nyt kahtena yönä nukkunut yhtään. Väsymys on valtava, mutta heti kun ummistan silmät, alkaa aivoissa ajatukset pyöriä ja rauhaa ei vain tule. Tuntuu kuin olisin unohtanut miten nukutaan.

En tiedä, itkettää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös