Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 940
  • 66 799

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?
Se on just näin. Tai en mä kova tyyppi oo. Ihan lepsu paska koko ukko, mutta mun ovelle ei tarvii tulla pimputtelemaan. Ei muutoinkaan mennä ventovieraiden oville kerjäämään, niin miksi sen pitäis olla yhtenä päivänä sallittua. Puheistani voi aistia tietynlaista katkeruutta kaikenlaisia pääsiäisiä ja halloweeneja kohtaan. Tottahan se on, että pidän niitä täysin turhanpäiväisinä juttuina, joihin en itse halua osallistua millään tavalla. Oon silti hyvä tyyppi.

Peace and love
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Idiootit. Pikku noidille pitää antaa makeisia, kun ovikello huomenna soi. Ootteko jotain syrjäytyneitä nykynuoria, shaattana? Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?

Höpsis. En mä ainakaan ole kai millään mittarilla mikään kova tyyppi. Syrjäytynyt olen ollut, mutta nykyään en enää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Idiootit. Pikku noidille pitää antaa makeisia, kun ovikello huomenna soi. Ootteko jotain syrjäytyneitä nykynuoria, shaattana? Vähän nyt rotia elämään, vai onko se elämä täällä Jatkoajassa, jonne syötetään päivittäin "mä olen kova tyyppi"-läppää?
Ihan vasiten menin tänään kauppaan ostamaan Suffeleita, jos pikkusia noitia ilmentyy ovelle. Saatoin kyllä vahingossa ostaa samalla olutta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sitäpaitsi, väärä viikonloppu. Meillä sivistyneessä maailmassa nuo noidat käyvät vasta viikon päästä, niin kuin kuuluukin.
No tässä olet oikeassa periaatteessa. Oikeasti huomenna pitäisi tuoda vitsat ja hakea palkka seuraavana lauantaina. No, ihmisten maailmassa lauantaina poltetaan Kokko ja trullit pyörii ympäriinsä.
Ai joo, koska ovat lapsia, niin kaikki on ok, olkootkin väärä päivä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No tässä olet oikeassa periaatteessa. Oikeasti huomenna pitäisi tuoda vitsat ja hakea palkka seuraavana lauantaina. No, ihmisten maailmassa lauantaina poltetaan Kokko ja trullit pyörii ympäriinsä.
Ai joo, koska ovat lapsia, niin kaikki on ok, olkootkin väärä päivä.
Kas kas, linnanherrat oikeassa, hyvä. Noin sen pitäisi mennä, mutta eihän moukat tiedä ;).
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitäpaitsi, väärä viikonloppu. Meillä sivistyneessä maailmassa nuo noidat käyvät vasta viikon päästä, niin kuin kuuluukin.

Itse kun en ole kristitty niin en ole ihan kartalla mitä pitäisi olla ja koska, mutta oletan muutenkin jotain muuttuneen kun karkkia keräilevät noidat eivät jotenkin kauhean raamatulliselta ajatukselta kuulosta.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse kun en ole kristitty niin en ole ihan kartalla mitä pitäisi olla ja koska, mutta oletan muutenkin jotain muuttuneen kun karkkia keräilevät noidat eivät jotenkin kauhean raamatulliselta ajatukselta kuulosta.
No, tuo ajoitus onkin vähän pielessä. Sekoitellaan vähän asioita, niin kuin taikapadassa, ja saadaan mukava häppeninki.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kyllä suomalaiset ovat tyhmiä: järjestetään naisten mm-kiekkokisojen finalointi ja vaalit samalle sunnuntaille.
Nyt arvee joutuu miettimään Leijonattarien pelin ja hekumallisen vaaliseurannan välillä. Kanavahyppely kuluttaa kaukosäätimen paristoja eli ilmasto lämpenee, ja siitä huolimatta jokin tilanne saattaa jäädä kokematta. Nauhoittaa ei voi, vaaliseurantaa eritoten tuntuu tollolta katsoa videolta.
Voinko hakea jostain korvauksia huomiseen mielipahaani? Minusta tuntuu, että yhteiskunta on pettänyt minut.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä suomalaiset ovat tyhmiä: järjestetään naisten mm-kiekkokisojen finalointi ja vaalit samalle sunnuntaille.
Nyt arvee joutuu miettimään Leijonattarien pelin ja hekumallisen vaaliseurannan välillä. Kanavahyppely kuluttaa kaukosäätimen paristoja eli ilmasto lämpenee, ja siitä huolimatta jokin tilanne saattaa jäädä kokematta. Nauhoittaa ei voi, vaaliseurantaa eritoten tuntuu tollolta katsoa videolta.
Voinko hakea jostain korvauksia huomiseen mielipahaani? Minusta tuntuu, että yhteiskunta on pettänyt minut.
Arvee järkkää nyt 2 töllöä vierekkäin, tai jos on älytöllö, niin aina helpompaa. Katselet siitä herkut päältä molemmista. Yhtään ei mököttää nyt voi hän.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Suomessa on valitettavan paljon vähävaraisia perheitä, joilla ei ole välttämättä varaa edes kustantaa lapselle viikottaista karkkipäivää. Toivottavasti mahdollisimman moni tällaisessa tilanteessa elävä lapsi saa edes kerran vuodessa ovelta ovelle kiertäessään ystävällisiltä aikuisilta makeisia.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Arvee järkkää nyt 2 töllöä vierekkäin, tai jos on älytöllö, niin aina helpompaa. Katselet siitä herkut päältä molemmista. Yhtään ei mököttää nyt voi hän.

Köyhällä työläisella ei ole tuollaiseen varaa. Toisaalta omistan myös toimivan radion, ehkä jotenkin pärjään.
Mutta vaadin korvauksia kuitenkin, elossa jokin häiritsevä elementti tulee huomenna olemaan. Perkeles kun menin äänestämään ennakkoon, jonkin puolueen ehdokas olisi tämänkin suruni huomioinut.

edit lisäys: Antti Rinteen demarit olisivat tämän probleeman ehkäisseet. Saatana, olisi pitänyt lukea ne Teollisuusliiton viestit.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Virpominen pääsee aina yllättämään. Ei itse tullut koskaan käytyä lapsena Porissa virpomassa, mutta nuutipukinpäivänä käytiin aina nuutittamassa. Täällä Etelä-Suomessa taas virpominen tuntuu olevan paljon nuutittamista suositumpaa. Kai näissä tavoissa on maantieteellisiä eroja, koska en tiedä ketään kavereista, joka olisi lapsena käynyt virpomassa, mutta nuutittamassa kävivät kaikki.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Köyhällä työläisella ei ole tuollaiseen varaa. Toisaalta omistan myös toimivan radion, ehkä jotenkin pärjään.
Mutta vaadin korvauksia kuitenkin, elossa jokin häiritsevä elementti tulee huomenna olemaan. Perkeles kun menin äänestämään ennakkoon, jonkin puolueen ehdokas olisi tämänkin suruni huomioinut.

edit lisäys: Antti Rinteen demarit olisivat tämän probleeman ehkäisseet. Saatana, olisi pitänyt lukea ne Teollisuusliiton viestit.
Jos ottaa ATK-laitteen, ja virittää sen vaikka Yleisradion televisioksi ja tavallisesta sitten katsoo lätkää hän, ja vierekkäin aparaatit?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ainoa hyväksyttävä päivä lasten kerjuulle lähettämiseen on pääsiäislauantai, mikä sen nimi nyt olikaan..?
Eli trullaus, trullit nuo pikkunoidanperkeleet liikkuvat siihen asti kunnes pääsiäsvalakiat (kokot yleissuomeksi) ajavat ne puis.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jos ottaa ATK-laitteen, ja virittää sen vaikka Yleisradion televisioksi ja tavallisesta sitten katsoo lätkää hän, ja vierekkäin aparaatit?

Paitsi jos @arvee kirjoittelee tänne kirjaston koneelta?


Oi niitä aikoja, etukäteen piti varata kirjastoon aika tietokoneelle että pääsi internettiin, ja kun tunti alkoi olla täynnä, seuraava alkoi jo pälyillä selän takana että jokohan hän pääsisi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jos ottaa ATK-laitteen, ja virittää sen vaikka Yleisradion televisioksi ja tavallisesta sitten katsoo lätkää hän, ja vierekkäin aparaatit?

Vaatisi jonkun laajakaistaisen älyliitännän joka maksaa niin saamaristi. Kohta tässä varmaan pitäisi olla valmis maksamaan kuusikymppiä kuussa, notta saisi hiihtokilpailuja katsoa??? Not gonna happeninki.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaatisi jonkun laajakaistaisen älyliitännän joka maksaa niin saamaristi. Kohta tässä varmaan pitäisi olla valmis maksamaan kuusikymppiä kuussa, notta saisi hiihtokilpailuja katsoa??? Not gonna happeninki.
Saatana, eikö sulla oo kuitua? Muuta sivistyksen pariin, tahdon kuulla kommentteja sun.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Saatana, eikö sulla oo kuitua? Muuta sivistyksen pariin, tahdon kuulla kommentteja sun.

Aika kokoomuslaista lähteä syyllistämään köyhää työläistä siitä, ettei vieläkään ole muuttanut kasvukeskukseen maksaakseen entistä enemmän asumisesta ja tullakseen entistä huonommin toimeen pienellä palkallaan!
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika kokoomuslaista lähteä syyllistämään köyhää työläistä siitä, ettei vieläkään ole muuttanut kasvukeskukseen maksaakseen entistä enemmän asumisesta ja tullakseen entistä huonommin toimeen pienellä palkallaan!
No nyt on huonoa juttua. Ite asun aivan böndellä, ja meilläkin kuitu. Oli pakko ottaa, kujn teleyhtiö sanoi, että kaapeli katkaistaan x-päivämäärällä.
Sitten toiseen asiaan, kaljadieetti. Ja toimii, heti hävis pari päivää. Viskidieetillä kuulemma häviää kolme päivää, täytynee kokeilla, jahka saa rahat viskiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Scholl-muisteloita jos jatketaan, muistan, kun scholl kertoi käyvänsä jossakin olutravintoloissa, joissa soi nyt jo edesmenneen Udo Jürgensin (levätköön rauhassa) "Griechischer Wein". Olikohan niin, että scholl peräti linkitti kappaleen johonkin ketjuun. Tykästyin biisuun välittömästi.

E: Se olikin niin, että scholl kertoi laittavansa tuon biisin soimaan "päästäkseen fiilikseen". Arvostan.
Udo Jürgens soi ja vedän keittoa. Siis uskomatonta. Koskaan missään ikinä ei ole varmaan ollut yhtä legendaarista muusikkoa kuin Udo Jürgens. Mahtavaa!
Suosittelen kaikille ostamaan Aber bitte mit Sahne I + II cd:t. Nyt on tarjolla sellainen luxus limited edition versio ja ekalla cd:llä on kaikki legendaarisimmat biisit.
Udo Jürgens ... sen aikainen musiikki jäi mieleen ja sellaista musiikkia voi jorata.
... jos nyt haluaa nopeasti nostaa fiiliksiä ennen viihteelle lähtöä soittamalla Udo Jürgensiä täysillä ja ottamalla pari drinksua ja ...
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No nyt on huonoa juttua. Ite asun aivan böndellä, ja meilläkin kuitu. Oli pakko ottaa, kujn teleyhtiö sanoi, että kaapeli katkaistaan x-päivämäärällä.
Sitten toiseen asiaan, kaljadieetti. Ja toimii, heti hävis pari päivää. Viskidieetillä kuulemma häviää kolme päivää, täytynee kokeilla, jahka saa rahat viskiin.

Jos kerran asut aivan böndellä, niin investoi sen verran vaikka lainarahalla, että rakennat oman tislaamon ja tee itse omat viskisi. Aika nopeasti se maksaa itsensä takaisin, varsinkin jos tuo esittämäsi teoria pitää paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös