Joko palstamme on helvetin hyvä tai kapakkasi paska.
Justhan se kirjoitti että baarissa soi Billie Jean.
Joo olen baarissa. Tulin tänne tinderdeittiä tapaamaan ja tämä naaras on töissä tässä baarissa. Ei juurikaan ole keritty jutella mutta aina voi shitpostata tänne.@Ollakseni rajun henk.koht. kysymys: oletko sinä baarissa eli kapakassa tahi pubissa ja Jatkoajassa yht'aikaa?
Joo olen baarissa. Tulin tänne tinderdeittiä tapaamaan ja tämä naaras on töissä tässä baarissa. Ei juurikaan ole keritty jutella mutta aina voi shitpostata tänne.
Ootteko te jo päättäneet ketä äänestätte? Mä oon. Sitä yhtä sekakäyttäjää tosta lähikapakasta.
Ööö en mä muista. Jotain natsijuttuja.Mitä puoluetta se edustaa?
Ööö en mä muista. Jotain natsijuttuja.
Viimeksi äänestin säälistä yhtä vassaria kun olin kännissä lähetellyt perseennuolentaehdotuksia. Vähän niin kuin hyvityksenä. Mä olen rehti mies.
Viimeksi äänestin säälistä yhtä vassaria kun olin kännissä lähetellyt perseennuolentaehdotuksia. Vähän niin kuin hyvityksenä. Mä olen rehti mies.
Mulle nautintoa niin että nuolisin.Kumman teistä olisi pitänyt nuolla rektaalia - vai molemmille nautintoa tasavertaisesti?
Sipilä tuhlasi veronmaksajien rahoja satoja miljoonia Sote-uudistukseen. Saatu hyöty pyöreä 0. Eikö olisi oikeudenmukaista, että nämä minun ja sinun selkänahasta revityt rahat tulisivat Sipilän maksaa takaisin. Minusta olisi. Ulosottoon vaan koko ukko.
Äänestäisitkö Sämpylää jos alkaisin ehdokkaaksi?Tää kuulostaa suoraan joltain persujen kunnallisvaltuutetulta.
Ootteko te jo päättäneet ketä äänestätte? Mä oon. Sitä yhtä sekakäyttäjää tosta lähikapakasta.
En tiedä miksi mutta pudotti aika totaalisesti nämä pari viestiä. Joo ehkä on aika mennä nukkumaan.Ööö en mä muista. Jotain natsijuttuja.