Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 247
  • 66 858

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ihmettelen kun niin moni ihminen kyselee meikäläiseltä, että olenko ensi viikolla talvilomalla (Tampereella se on kouluissa silloin). No en todellakaan ole. Huonoin mahdollinen ajankohta pitää lomaa nämä yleiset lomaviikot.
Mikä näissä on niin huonoa? Minusta tämä on tässä elämäntilanteessa paras vaihtoehto. Töissä olisi tekemistä toki, mutta kellään muulla ei ole samanikäisiä lapsia, joten olen saanut helposti järkättyä tämän viikon lomaksi. Ja kun tultiin vielä Lappeenrantaan niin täällä ei ole loma-aika.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kaipaisin vastausta siihen, tuliko sitä piparia vai ei. @Jaws ?

Vastaukseni on, etten voi kommentoida asiaa toisen nimimerkin lopetettua palstakirjoittelun ja muututtua elämässäni läheiseksi henkilöksi. Kun tuntee ihmisen nykyisin nimellä eikä muista tätä enää nimimerkkinä internetistä, on parempi pitää yksityisasiat siitä lähtien yksityisasioina ja jättää kommentoimatta mitään henkilösuhteeseen liittyvää yhteisten intressien nimissä. Mielenkiintoiseen kysymykseen virallisen tylsä vastaus.

Se yöketjun höpöttely oli silloin hauskaa ajanvietettä, muttei silloin oikeasti arvannut, että siitä tulisi mitään pidempiaikaista.

@Käyttäjänimetön lienee ollut vastuussa kokoomuksen tienvarsimainoksesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vastaukseni on, etten voi kommentoida asiaa toisen nimimerkin lopetettua palstakirjoittelun ja muututtua elämässäni läheiseksi henkilöksi. Kun tuntee ihmisen nykyisin nimellä eikä muista tätä enää nimimerkkinä internetistä, on parempi pitää yksityisasiat siitä lähtien yksityisasioina ja jättää kommentoimatta mitään henkilösuhteeseen liittyvää yhteisten intressien nimissä. Mielenkiintoiseen kysymykseen virallisen tylsä vastaus.

Oikein hyvä vastaus oli! Selkeä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä näissä on niin huonoa? Minusta tämä on tässä elämäntilanteessa paras vaihtoehto.

Lomamatkojen myyjät tietävät nämä viikot ja osaavat ottaa triplahinnat. Tavallisella perheellä ei ainakaan oikeasti ole varaa lentää Lappiin tai Kanarialle, mutta pakko mennä, koska muuten muksut joutuvat koulukiusatuiksi.

Kaikkea voi tapahtua @Jaws , tervetuloa tänne vanhaan joukkoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jaws

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lomamatkojen myyjät tietävät nämä viikot ja osaavat ottaa triplahinnat. Tavallisella perheellä ei ainakaan oikeasti ole varaa lentää Lappiin tai Kanarialle, mutta pakko mennä, koska muuten muksut joutuvat koulukiusatuiksi.
Noitakin näkee, mutta onneksi vantaalaisessa lähiökoulussa aika vähissä nuo. Toki näkyy nytkin instassa, että joku luokkakaveri on Thaikuissa, mutta toisaalta näkyi myös että toinen luokkakaveri oli tänään samassa paikassa kuin me eli SaiPan perhepäivässä Lappeenrannassa (tytär bongasi parkkipaikalta jäähallille kävellessä että perässä kävelee hänen luokkakaverinsa).

Enkä kyllä ymmärrä miksi joku lähtisi etelän lomalle tai ylipäänsä mihinkään lentämään hiihtolomalla (ellei satu olemaan opettaja ja loma on määrätty hiihtoloman ajaksi). Kyllähän nyt työpaikoissa voi noita lomia säätää yleensä ja koulusta nyt voi aina olla viikon pois tai vaikka parikin, kun järjestelee asiat. Kyllä minäkin vien lapseni Ranskaan toukokuun lopussa kesken kouluvuoden enkä rupea siitä mitään kyselemään. Toki teen virallisen ilmoituksen ja opettajalle olen jo ilmoittanut ettei järkkäisi luokkaretkeä tuolle ajalle.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onpas ihanaa, että on näin karskeja äijänköriläitä, joilla on vahva pinta ja joita eivät sanat disauta.

En tiedä onko ihanaa, mutta hyvä asia on, että karskit äijänköriläät pitävät tätä yhteiskuntaa osaltaan pystyssä. Jos jotkut vihervassarihintit täällä pelkästään hääräilisivät, niin tätäkin palstaa kirjoitettaisiin varmaan venäjäksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä onko ihanaa, mutta hyvä asia on, että karskit äijänköriläät pitävät tätä yhteiskuntaa osaltaan pystyssä. Jos jotkut vihervassarihintit täällä pelkästään hääräilisivät, niin tätäkin palstaa kirjoitettaisiin varmaan venäjäksi.

Ei haittaa yhtään nuo hinttarit, mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä tilastoja kuinka paljon ne maksaa veroja verrattuna äijäduunariin. Voi tietenkin olla, että ne ei muka kuluta yhtään mitään, vaikka silti kummallisesti kaupungissa asustelevat eikä missään luolissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jaws

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei haittaa yhtään nuo hinttarit, mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä tilastoja kuinka paljon ne maksaa veroja verrattuna äijäduunariin. Voi tietenkin olla, että ne ei muka kuluta yhtään mitään, vaikka silti kummallisesti kaupungissa asustelevat eikä missään luolissa.
Varmaan me maksamme suurinpiirteiden saman. Käytämme vähemmän, kun ei ole pentuja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään mennään iltapilkille. Miehen pitäisi tuoda kärpäsentoukkia tullessaan. Tuolla on ihana auringonpaiste ulkona ja jäällä on kuulemma ihan hyvä kulkea (ei vettä, ei paljoa lunta). Ensin pilkitään ja kun alkaa tulla hämärää niin laitetaan rantaan tulet ja paistellaan makkaraa. Minulla menee pilkkiaika hyvin kun seuraan älylaitteestani MM-hiihtoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla menee pilkkiaika hyvin kun seuraan älylaitteestani MM-hiihtoja.

Kannattaa seurata. Ja sitten joku voi tulla kertomaan kuinka nuo aivan ihanat heiluvat poninhännät eivät ole seksikkäitä.

Niin, joku tykkää kuulema lyhyttukkaisista ja se niille suotakoon. Joku selitys sille olisi vain kiva kuulla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon aivan varma, että näin tänään livenä @Turha Kaukalo :n. Näytti ihan häneltä nimimerkin ja juttujen perusteella. Kalju, silmälasit, vähän massua, about 180cm pitkä ja irstas katse. Olitko se sinä siinä Naughty Burgerin edessä??

Tiiättehän te kun joku vaan näyttää joltain. Tiedän monta ihmistä kenen ulkonäkö ei sovi nimeen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon aivan varma, että näin tänään livenä @Turha Kaukalo :n. Näytti ihan häneltä nimimerkin ja juttujen perusteella. Kalju, silmälasit, vähän massua, about 180cm pitkä ja irstas katse. Olitko se sinä siinä Naughty Burgerin edessä??

Tiiättehän te kun joku vaan näyttää joltain. Tiedän monta ihmistä kenen ulkonäkö ei sovi nimeen.

Sanotaan vaikka näin että ehkä otin ehkä en.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun täälläkin mainostama lempibändi The Word Alive julkisti tos pari viikkoo sit kevään euroopan 10v juhlakiertueensa keikkapaikkakunat ja tulevat perhana tänne perähikiään Suomeen Nosturille 18.5. Myönnän tässä saman tien että vaikka olen joitain kertorja harkinnut, niin en oo ikinä ollut yhelläkään livekeikalla. Mutta nyt kun noi tuovat vielä mukanaan kiertueelle toisen lempibändin Make Them Sufferin niin mietin tossa että "nyt tai ei koskaan".

Ei oo hirveesti luottoa että saisin ketään kaveria houkuteltua tonne mukaan kun meikäläisen kaveripiiristä ei liiemmin löydy saman musiikkimaun jakavia. Mut TWA:n Suomen keikka lienee sen verran harvinaista herkkua et mä luulen et meen tonne vaik joutusin menemään yksin. Toisaalta oon jo monta vuotta käyny itekseni Pelsun peleissäkin, että eipä tää ois mulle mitenkään uutta. Sitä paitsi sillon on jo kevät ja lämmin ja valosaa. Mä luulen että mua vituttais enemmän, jos päästäsin tän tilasuuden valumaan mun käsistä, kuin se etten saa ketään tonne keikalle mukaan.

Mut joo, oon nyt ollu viime aikoina aika kikseissä tosta uutisesta. Oon nii tottunu et mun lempibändit kiertää Suomen kaukaa ja käyvät euroopan rundeillaan ihan vittuillakseen länsinaapurissa mutta eivät missään nimessä tule ainakaan tänne! Ja nyt ois tarjolla oikeen x2. Ai että..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös