Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 613 884
  • 67 900

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onpas ihanaa, että on näin karskeja äijänköriläitä, joilla on vahva pinta ja joita eivät sanat disauta.

En tiedä onko ihanaa, mutta hyvä asia on, että karskit äijänköriläät pitävät tätä yhteiskuntaa osaltaan pystyssä. Jos jotkut vihervassarihintit täällä pelkästään hääräilisivät, niin tätäkin palstaa kirjoitettaisiin varmaan venäjäksi.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä onko ihanaa, mutta hyvä asia on, että karskit äijänköriläät pitävät tätä yhteiskuntaa osaltaan pystyssä. Jos jotkut vihervassarihintit täällä pelkästään hääräilisivät, niin tätäkin palstaa kirjoitettaisiin varmaan venäjäksi.

Ei haittaa yhtään nuo hinttarit, mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä tilastoja kuinka paljon ne maksaa veroja verrattuna äijäduunariin. Voi tietenkin olla, että ne ei muka kuluta yhtään mitään, vaikka silti kummallisesti kaupungissa asustelevat eikä missään luolissa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jaws

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei haittaa yhtään nuo hinttarit, mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä tilastoja kuinka paljon ne maksaa veroja verrattuna äijäduunariin. Voi tietenkin olla, että ne ei muka kuluta yhtään mitään, vaikka silti kummallisesti kaupungissa asustelevat eikä missään luolissa.
Varmaan me maksamme suurinpiirteiden saman. Käytämme vähemmän, kun ei ole pentuja.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään mennään iltapilkille. Miehen pitäisi tuoda kärpäsentoukkia tullessaan. Tuolla on ihana auringonpaiste ulkona ja jäällä on kuulemma ihan hyvä kulkea (ei vettä, ei paljoa lunta). Ensin pilkitään ja kun alkaa tulla hämärää niin laitetaan rantaan tulet ja paistellaan makkaraa. Minulla menee pilkkiaika hyvin kun seuraan älylaitteestani MM-hiihtoja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla menee pilkkiaika hyvin kun seuraan älylaitteestani MM-hiihtoja.

Kannattaa seurata. Ja sitten joku voi tulla kertomaan kuinka nuo aivan ihanat heiluvat poninhännät eivät ole seksikkäitä.

Niin, joku tykkää kuulema lyhyttukkaisista ja se niille suotakoon. Joku selitys sille olisi vain kiva kuulla.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon aivan varma, että näin tänään livenä @Turha Kaukalo :n. Näytti ihan häneltä nimimerkin ja juttujen perusteella. Kalju, silmälasit, vähän massua, about 180cm pitkä ja irstas katse. Olitko se sinä siinä Naughty Burgerin edessä??

Tiiättehän te kun joku vaan näyttää joltain. Tiedän monta ihmistä kenen ulkonäkö ei sovi nimeen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon aivan varma, että näin tänään livenä @Turha Kaukalo :n. Näytti ihan häneltä nimimerkin ja juttujen perusteella. Kalju, silmälasit, vähän massua, about 180cm pitkä ja irstas katse. Olitko se sinä siinä Naughty Burgerin edessä??

Tiiättehän te kun joku vaan näyttää joltain. Tiedän monta ihmistä kenen ulkonäkö ei sovi nimeen.

Sanotaan vaikka näin että ehkä otin ehkä en.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun täälläkin mainostama lempibändi The Word Alive julkisti tos pari viikkoo sit kevään euroopan 10v juhlakiertueensa keikkapaikkakunat ja tulevat perhana tänne perähikiään Suomeen Nosturille 18.5. Myönnän tässä saman tien että vaikka olen joitain kertorja harkinnut, niin en oo ikinä ollut yhelläkään livekeikalla. Mutta nyt kun noi tuovat vielä mukanaan kiertueelle toisen lempibändin Make Them Sufferin niin mietin tossa että "nyt tai ei koskaan".

Ei oo hirveesti luottoa että saisin ketään kaveria houkuteltua tonne mukaan kun meikäläisen kaveripiiristä ei liiemmin löydy saman musiikkimaun jakavia. Mut TWA:n Suomen keikka lienee sen verran harvinaista herkkua et mä luulen et meen tonne vaik joutusin menemään yksin. Toisaalta oon jo monta vuotta käyny itekseni Pelsun peleissäkin, että eipä tää ois mulle mitenkään uutta. Sitä paitsi sillon on jo kevät ja lämmin ja valosaa. Mä luulen että mua vituttais enemmän, jos päästäsin tän tilasuuden valumaan mun käsistä, kuin se etten saa ketään tonne keikalle mukaan.

Mut joo, oon nyt ollu viime aikoina aika kikseissä tosta uutisesta. Oon nii tottunu et mun lempibändit kiertää Suomen kaukaa ja käyvät euroopan rundeillaan ihan vittuillakseen länsinaapurissa mutta eivät missään nimessä tule ainakaan tänne! Ja nyt ois tarjolla oikeen x2. Ai että..

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yhtään kalaa ei saatu pilkkireissulla. Oltiin kyllä ihan varmoja että miehen tuomat toukat oli pilaantuneita. Toinen vaihtoehto on se että kairattiin reiät paikkoihin joissa ei ollut kaloja. What ever... Ihan kivaa oli, kuutamo oli kyllä komea.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
"Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23."

No mutta miksipäs ei, vauva.fi

Järkevä aika, vauvat herää joskus aamukuudelta ja ehtii hoitaa ne ja sitten nettiin odottamaan sitä aviomiestä mikä nettiyhteyden maksaa. Samalla voi tietenkin käydä naapurissakin, kun eihän se mies ennen viittä ainakaan tule.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Varmaan me maksamme suurinpiirteiden saman. Käytämme vähemmän, kun ei ole pentuja.

Rohkeneeko muuten udella tästä asiasta? Ei siis veroasiasta vaan pentuasiasta eli mahdollisesta vetti juniorista josta jokin aika sitten kerroit? Jäin toivomaan onnellista lopputulosta tai vähintäänkin positiivista tapaamiskertaa vaikka verisiteitä ei olisi ollutkaan.

Tämä on toki niin yksityisasia, ettei ole mitään tarvetta siihen vastata, mutta tämä jäi mietityttämään ja jäin toivomaan kohdallasi parasta. Mauno Koivistoa siteeraten: "Olettakaamme, että kaikki käy hyvin."

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äjjät menee parturiin, naiset kampaamolle. Näin tämä juntti on oppinut asian. Tosin tämä äjjä leikka nyt ite karvansa kun on leikkuri omasta takaa ja mitään taiteilijaa ei kaljuntekoon tartteta.

Parturit ovat tosiaan miehille ja kampaajat naisille. Perinteisesti olen suosinut miesparturia silloin kun olen käynyt parturissa. Turussa suosittelen ehdottomasti Hämeenkadulla parturiliikettä pitävää Lasse Tuomista, joka on pitänyt parturiliikettään pystyssä vuosikymmeniä. Viimeksi kävin siellä juuri 2006, sen jälkeen en ole parturissa käynytkään mutta kävisin Lassella jos ylipäätään kävisin.

Tosin tunnustan käyneeni vuoden 2006 jälkeen kaksi kertaa kampaajalla mutta siihen oli perusteltu syy enkä ollut yksinäni kampaamoreissulla. Tuolloin tuli kuitenkin kampaajankin toimesta vähän tasoiteltua ja toisen kerran laiteltua vähän pidemmän kaavan mukaan hiustaiteellisessa hengessä.

Mutta poikkeukset vahvistavat säännön, eli miesparturi miehille, naiskampaaja naisille ja paskasti kotona leikattu ja värjätty irokeesi aktivisti-muunsukupuolisille.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä en muistanut, että tälle palstalle oli pesiytynyt näin vahva yläasteen sylkyrinkikulttuuri. Vilpitön ja hyväntahtoinen viesti, johon saa vastauksena lähinnä vittuilua.

Sitä voi vain toivoa, että se aine joka tiettyjen kirjoittajien intiimissä sisäpiirissä lentää olisi sylkeä. Näistä eräistä herroista sinua onkin jo varoitettu.

Palstabreikit ovat usein tarpeellisia, toisilla ne ovat pidempiä kuin toisilla. Tervetuloa takaisin omalta palstabreikiltäsi. Valitettavasti moni mainitsemasi pitkän linjan kirjoittaja joko myös pitää pitkää palstataukoa (jota katkovat korkeintaan sporadiset viestit sinne tänne) tai ovat vetäytyneet liki kokonaan. Osa on myös bannattu miesvahvuudesta pois, jotkut jopa kahteen kertaan.

Vaikket vanhana kirjoittajana neuvoja muuten tarvitsekaan, niin suosittelen lämpimästi pysymistä poissa Vapaan puolen politiikka- ja yhteiskuntaketjuista jotka eivät ihan niin pahoja olleet muutama vuosi sitten. Tai olivat ne silloinkin jankkaavia ja itseään toistavia, mutta meno on nykyisin vielä polarisoituneempaa, yksitotisempaa ja poteroihin kaivautuneempaa kuin aikaisemmin.

Mielenkiinnon väheneminen jääkiekkoon ei ole haitta vaan etu, sitten jaksat keskittyä entistä paremmin Jatkoajan foorumin olennaisiin osioihin eli Kierrätyskeskukseen ja Vapaan puolen muihin ketjuihin. Kyllä sitä kiekkoa maailmassa riittää, mutta Kierrätyskeskuksen kaltaista elämänkoulua ei ole toista.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä lukenut illan aikana uusinta Alibi-lehteä. Kovaa menoa piisaa. Suosittelen lämpimästi kyseistä lehteä. Sarjahukuttajastakin on sivukaupalla luettavaa. Jokuhan siitä karvalakkihepusta varmaan vielä elokuvan tekee.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen tässä lukenut illan aikana uusinta Alibi-lehteä. Kovaa menoa piisaa. Suosittelen lämpimästi kyseistä lehteä. Sarjahukuttajastakin on sivukaupalla luettavaa. Jokuhan siitä karvalakkihepusta varmaan vielä elokuvan tekee.

Hyvä numero kyseessä, aikamoinen velikulta kyseessä.

Nythän oli Seppäsen kotitila pakkohuutokaupassa. Samalla luvattiin, että jos Seppänen heilahtaa paikalle niin poliisilta saa virka-apua miehen poistamiseen tiluksilta. Aivan kuin siitä olisi hyötyä, koska paikallinen poliisi pelkäsi kuollakseen Seppästä ja mies sai vuosikausia mellastaa alueella. Veikkaan pikemminkin, että jos Seppänen pääsee vankilasta lomalle ja käy kotitilallaan, niin siinä ei ehdi kissaa sanoa kun uusi asukas on jo viety veneilemään ja kokeilemaan miten uiminen sujuu Seppäsen seurassa. Mikään lähestymiskielto ei sarjahukuttajaa varmastikaan pidättelisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy