Auts! Perkele, kun pääsi disauttamaan pahasti.
Onpas ihanaa, että on näin karskeja äijänköriläitä, joilla on vahva pinta ja joita eivät sanat disauta.
Auts! Perkele, kun pääsi disauttamaan pahasti.
Onpas ihanaa, että on näin karskeja äijänköriläitä, joilla on vahva pinta ja joita eivät sanat disauta.
En tiedä onko ihanaa, mutta hyvä asia on, että karskit äijänköriläät pitävät tätä yhteiskuntaa osaltaan pystyssä. Jos jotkut vihervassarihintit täällä pelkästään hääräilisivät, niin tätäkin palstaa kirjoitettaisiin varmaan venäjäksi.
Varmaan me maksamme suurinpiirteiden saman. Käytämme vähemmän, kun ei ole pentuja.Ei haittaa yhtään nuo hinttarit, mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä tilastoja kuinka paljon ne maksaa veroja verrattuna äijäduunariin. Voi tietenkin olla, että ne ei muka kuluta yhtään mitään, vaikka silti kummallisesti kaupungissa asustelevat eikä missään luolissa.
Minulla menee pilkkiaika hyvin kun seuraan älylaitteestani MM-hiihtoja.
Mikä näissä on niin huonoa? Minusta tämä on tässä elämäntilanteessa paras vaihtoehto.
Lyhyt tukka (ei mikään siili) ,muhkea perse ja pituutta noin 170-175cm, Aaaaah ja meikäläinen valuu mahlaa.Niin, joku tykkää kuulema lyhyttukkaisista ja se niille suotakoon. Joku selitys sille olisi vain kiva kuulla.
Oon aivan varma, että näin tänään livenä @Turha Kaukalo :n. Näytti ihan häneltä nimimerkin ja juttujen perusteella. Kalju, silmälasit, vähän massua, about 180cm pitkä ja irstas katse. Olitko se sinä siinä Naughty Burgerin edessä??
Tiiättehän te kun joku vaan näyttää joltain. Tiedän monta ihmistä kenen ulkonäkö ei sovi nimeen.
Jaahas. Sitä ei olla juttutuulella. Loukkaannuin kyllä nytSanotaan vaikka näin että ehkä otin ehkä en.
Jaahas. Sitä ei olla juttutuulella. Loukkaannuin kyllä nyt
Varmaan me maksamme suurinpiirteiden saman. Käytämme vähemmän, kun ei ole pentuja.
Äjjät menee parturiin, naiset kampaamolle. Näin tämä juntti on oppinut asian. Tosin tämä äjjä leikka nyt ite karvansa kun on leikkuri omasta takaa ja mitään taiteilijaa ei kaljuntekoon tartteta.
Minä en muistanut, että tälle palstalle oli pesiytynyt näin vahva yläasteen sylkyrinkikulttuuri. Vilpitön ja hyväntahtoinen viesti, johon saa vastauksena lähinnä vittuilua.
Olen tässä lukenut illan aikana uusinta Alibi-lehteä. Kovaa menoa piisaa. Suosittelen lämpimästi kyseistä lehteä. Sarjahukuttajastakin on sivukaupalla luettavaa. Jokuhan siitä karvalakkihepusta varmaan vielä elokuvan tekee.