Mää vaan funtsin, et se ois duunannu sen linssisopan mun persesilmästä.Näkee, että oot noviisi, rookie ja keltanokka mitä tulee kannibalismiin. Silmiä mihinkään paahtoleivän päälle laiteta, vaan niistä tehdään linssikeitto.
Mää vaan funtsin, et se ois duunannu sen linssisopan mun persesilmästä.Näkee, että oot noviisi, rookie ja keltanokka mitä tulee kannibalismiin. Silmiä mihinkään paahtoleivän päälle laiteta, vaan niistä tehdään linssikeitto.
Mää vaan funtsin, et se ois duunannu sen linssisopan mun persesilmästä.
Kannibalismi ei ole mitään sofistikoitunutta fine diningiä.
Hannibal Lecter ei ole totta.
Tuuttimörkö On totta.Hannibal Lecter ei ole totta.
Kyllä todellinen veteraani tekee silmistä munakkaan. Kannibalismi ei ole mitään sofistikoitunutta fine diningiä.
Minun saunavuoroni on yleensä juuri silloin kun viitsin saunan lämmittää. Maanantaina varmaan seuraavan kerran lämpiää sauna kun kyseeseen tulee ns. aattosauna.Meillä taloyhtiö (eli ajastin) lämmittää saunan meille vuokralaisille, mutta minun Vuokralaisen oma saunavuoro on vasta tunnin päästä. Mä oon kerännyt jo kauan sitten saunavarustuksen ämpäriin, sillä ole erittäin malttamaton. Saunaolut tosin on vielä jääkaapin viileydessä. Toivottavasti en unohda olutta saunareissulta.
Mulle tarjottiin töitä Helsingistä. Ois paljon parempi liksa kun nykyään. Mutta Helsinki. Mitä kiältä ne ees puhuu siä? Mä en osaa kun tamperetta. Ja kansainyhteisöä. koko ikäni täälä asunu. Ei saatana. Muija oli että otat heti sen duunin. En tiärä saatana.
Ei saatana. Muija oli että otat heti sen duunin. En tiärä saatana.
No toihan ny on selvä kun pläkki. Kävin mää sun kämpillä kortteeraamasa mm. viime kesänä. Muijaltas voit kysyä että mitä sanat "polkeminen" ja "hinta" tarkottaa kun puhutaan maksuaktioista.@Johnny B. Goode Älä kuluista murehdi. Mulla on kämppä jossa oon ite 2 viikkoa kuukaudesta. Saat "polku" hintaan punkata siellä. "Polkuhinta" tarkoittaa sitä, että sillon kun oon siellä, niin sä huora teet mitä mä käsken <3
No toihan ny on selvä kun pläkki. Kävin mää sun kämpillä kortteeraamasa mm. viime kesänä. Muijaltas voit kysyä että mitä sanat "polkeminen" ja "hinta" tarkottaa kun puhutaan maksuaktioista.
Miltei, juu. Heitti se viä satkun kylkeen kun roiskin toisen lastin sen tisseille.Annoit polkuhintaan?
Ei mun muijaa kukaan ilmaiseksikaan polkaise. Pakko sen on maksaa et joku suostuu. Nyt on Johnny ollu anteliaalla päällä, kun ei oo täyttä hintaa ottanu.Annoit polkuhintaan?
Miltei, juu. Heitti se viä satkun kylkeen kun roiskin toisen lastin sen tisseille.
Kyllä mulla seisoo, mut ei enää niin terhakkaasti itse sisään liu'ussa. Sisällä se sit taas kovettuu siihen 27cm pituuteenEikö tää @sämpylä89 ollu se, jolla oli potenssin kanssa ongelmia
Kyllä mulla seisoo, mut ei enää niin terhakkaasti itse sisään liu'ussa. Sisällä se sit taas kovettuu siihen 27cm pituuteen
Kyllä mulla seisoo, mut ei enää niin terhakkaasti itse sisään liu'ussa. Sisällä se sit taas kovettuu siihen 27cm pituuteen
En mä oo sitä mitannu. Se on ammattilaisen silmällä arvioitu pituusKuinka syvältä peräreiästäsi olet mitannut päästäksesi vaatimattomaan 27cm pituuteen?
Hyvä täällä on ainakin Kärppä -fanina asustella. Tänne vaan. Snadisti daijuja nää osa on ja slangaa jotenkin oudosti, mutta kyllä näidenkin kanssa pärjää. Ja nimenomaan sillä kansainyhteisöllä.