Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 910
  • 66 856

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Miten voi olla tilanne missä lapsille ei saada leluja. Varmaankin olisi voinut varastosta ojentaa, mutta kapitalismi on hieno asia.
En minä pykäliä tunne, mutta lakien ja pykälien mukaan toi kuulemma menee, joten harmittaa niiden työnsä menettävien myyjien puolesta, kun ihmiset heille huutavat.
Kommunismissa olisi kyllä varastossa leluja. Haetaan sieltä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Virpi Butt vapautuu parin päivän päästä. Nyt jätkät saatille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hieno projekti muuten sinulla tuo Motörheadin levyjen kuuntelu alusta loppuun. Minullakin on levyhyllyssä tietääkseni kaikki MH-albumit (viimeinen taitaa olla häpeäkseni vain digitaalisena), tuollainen projekti on inspiroivaa. Tosin en ole varma, miten innokkaasti jaksaisin 2000-luvun ja 2010-luvun albumeita oikein veivata. Motörizer ja Inferno olivat niistä parhaimpia, mutta osa oli aika puuduttavia kokonaisuuksia yksittäisistä kärkibiiseistä huolimatta.

Minulla on näitä projekteja... ja kuuntelen häpeällisesti digitaalisesti, mutta olen taas alkanut LP-levyjen ostamisen, kuten niin monet muutkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Virpi Butt vapautuu parin päivän päästä. Nyt jätkät saatille.
Oon aina tykännyt näistä hiukan vaarallisenoloisista naisista. Lähtisin kyllä. Tosin kauas tosta muijasta.
Rehellisesti sanottuna, niin eihän toi pahalta näytä ja voi vittu mihin se sitten voi johtaakaan, kun kännissä tollasen mukaan pillun kiilto silmissä lähdet.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oon aina tykännyt näistä hiukan vaarallisenoloisista naisista. Lähtisin kyllä. Tosin kauas tosta muijasta.
Rehellisesti sanottuna, niin eihän toi pahalta näytä ja voi vittu mihin se sitten voi johtaakaan, kun kännissä tollasen mukaan pillun kiilto silmissä lähdet.
Saattaa huomata olevansa päättömästi rakastunut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ja voi vittu mihin se sitten voi johtaakaan, kun kännissä tollasen mukaan pillun kiilto silmissä lähdet.
Eihän tota kännissä älyis et se on Buttin Virpetti. Virpi kun sanoo jonkun iskulauseen baarissa, esim "oih, mä voisin syödä sut" , niin mitäpä siihen sanomaan? "Lets mennään"

Aamulla saattas morkkiksen poikanen olla, jos älyis sitten vasta et kenen vittuun sitä on tunkenut melansa. Olettaen et se ei oo kaivanu yön aikana sulta silmiä päästä ja keittäny niitä paahtoleivän päälle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olettaen et se ei oo kaivanu yön aikana sulta silmiä päästä ja keittäny niitä paahtoleivän päälle.

Näkee, että oot noviisi, rookie ja keltanokka mitä tulee kannibalismiin. Silmiä mihinkään paahtoleivän päälle laiteta, vaan niistä tehdään linssikeitto.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä todellinen veteraani tekee silmistä munakkaan. Kannibalismi ei ole mitään sofistikoitunutta fine diningiä.

Tieteen Kuvalehdessä oli taannoin pikkuartikkeli siitä, että sisäfilettä vastaava kohta on ihmisellä lonkan koukistajalihaksen kohdalla. Eli todellinen herkuttelija aloittaa siitä.

Kyseinen juttu taisi käsitellä sarjamurhaajia.

Virbi Butt ei tosin ole sarjamurhaaja: teknisesti seriaalin statukseen tarvitaan kolme uhria ja Buttilla on toistaiseksi vain kaksi. Mutta vapaaksihan hän kohta pääsee, joten vielä on aikaa päättömiin tekoihin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä taloyhtiö (eli ajastin) lämmittää saunan meille vuokralaisille, mutta minun Vuokralaisen oma saunavuoro on vasta tunnin päästä. Mä oon kerännyt jo kauan sitten saunavarustuksen ämpäriin, sillä ole erittäin malttamaton. Saunaolut tosin on vielä jääkaapin viileydessä. Toivottavasti en unohda olutta saunareissulta.
Minun saunavuoroni on yleensä juuri silloin kun viitsin saunan lämmittää. Maanantaina varmaan seuraavan kerran lämpiää sauna kun kyseeseen tulee ns. aattosauna.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirkkaat, lonkerot ja skumppa - check
Nakit, ranskalaiset ja perunasalaatti - check
Sipsit - check

Vuosi 2019 valmiina ollaan. Bring it on baby, bring it on!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulle tarjottiin töitä Helsingistä. Ois paljon parempi liksa kun nykyään. Mutta Helsinki. Mitä kiältä ne ees puhuu siä? Mä en osaa kun tamperetta. Ja kansainyhteisöä. koko ikäni täälä asunu. Ei saatana. Muija oli että otat heti sen duunin. En tiärä saatana.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mulle tarjottiin töitä Helsingistä. Ois paljon parempi liksa kun nykyään. Mutta Helsinki. Mitä kiältä ne ees puhuu siä? Mä en osaa kun tamperetta. Ja kansainyhteisöä. koko ikäni täälä asunu. Ei saatana. Muija oli että otat heti sen duunin. En tiärä saatana.

Olisiko tarkoitus muuttaa Helsinkiin / pk-seudulle vai suhailla Tre-Hki väliä? Mikäli muutto on mielessä, niin kannattaa ottaa huomioon asumisen & elämisen kustannukset Tre vs. PKS - toki jos liksa on paljon parempi, niin eiköhän sillä tuon deltan kata - jotain saattaaa jäädä sukkanauhan väliinkin?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
"Nimimerkki DonTirri on passitettu kahdeksi viikoksi katsomon puolelle HIFK-osion mauttomasta viestistä, jossa toivottiin pelaajan leikkauksen epäonnistuvan."
Ei nyt sinällään saisi nauraa, mutta kyllähän tuo vähän hymyilytti, että mille tasolle toiveet viedään. Mikähän mahtaa olla ns. törkein palstalle kirjoitettu toive? Olen kyllä nähnyt kun toivotaan pelaajan loukkaantumista, mutta ainakin tuollainen leikkauksen epäonnistuminen sattui silmään ensimmäistä kertaa. Kaikkea sitä eteen näyttää tulevan joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode Älä kuluista murehdi. Mulla on kämppä jossa oon ite 2 viikkoa kuukaudesta. Saat "polku" hintaan punkata siellä. "Polkuhinta" tarkoittaa sitä, että sillon kun oon siellä, niin sä huora teet mitä mä käsken <3
No toihan ny on selvä kun pläkki. Kävin mää sun kämpillä kortteeraamasa mm. viime kesänä. Muijaltas voit kysyä että mitä sanat "polkeminen" ja "hinta" tarkottaa kun puhutaan maksuaktioista.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No toihan ny on selvä kun pläkki. Kävin mää sun kämpillä kortteeraamasa mm. viime kesänä. Muijaltas voit kysyä että mitä sanat "polkeminen" ja "hinta" tarkottaa kun puhutaan maksuaktioista.

Annoit polkuhintaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös