L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Onko leikattu konjakki jotenkin eri asia kuin Jallu eli jaloviina?
Eipä kai niissä mitään eroa ole. Jaloviina on vain yksi leikatun konjakin tavaramerkeistä.Onko leikattu konjakki jotenkin eri asia kuin Jallu eli jaloviina?
Onko leikattu konjakki jotenkin eri asia kuin Jallu eli jaloviina?
On näissä pieni ero. Leikatussa konjakissa ei ole sitä konjakkia kuin väriksi, Jaloviinaa on erilaista. Suosituin eli yhden tähden jallu pitää sisällään neljäsosan konjakkia, kahden tähden jallu (jota tosin ei taida nyt olla edes myynnissä) pitää sisällään puolet konjakkia ja kolmen tähden jallussa konjakkia on kolme neljäsosaa. Loppu on siis viinaa.Eipä kai niissä mitään eroa ole. Jaloviina on vain yksi leikatun konjakin tavaramerkeistä.
Eipä kai niissä mitään eroa ole. Jaloviina on vain yksi leikatun konjakin tavaramerkeistä.
Jaloviina on kyllä vastaus, jos haluaa unohtaa murheet hetkeksi. Kirkasta ei pysty oikein juomaan, viskit ja konjakit ovat sellaista särmimistä, mutta jallupullo ja napsilasi toimivat. Toimivat myös hauskan pitoon, mutta siihenkin vain hetkeksi. Jallu on hetken juoma.Ja hyvä tavaramerkki onkin! mikäli muistan oikein.
Sen ainoan kerran kun olen jallua juonut unohtui murheiden lisäksi pari tuntia elämästä. Kymmeneltä istuin nuotiolla ja puolen yön aikaan menin sisälle mökkiin. Kukaan muukaan ei tiedä missä olin sen pari tuntia... Varmaan jonkinmoisella lenkillä. Eikä se muistinmenetys pelkästään jallun vika ollut, oli tullut juotua paljon muutakin.Jaloviina on kyllä vastaus, jos haluaa unohtaa murheet hetkeksi.
Huh, jätkät! Älkää koskaan, toistan, KOSKAAN ajako itteänne samankaltaiseen tilanteeseen kuin missä itse olen! Oon täs alkanu hoitaa traumaperästä stressihäiriötä terapian (just hyväksyttiin psykoterapiaan ja venaan aikaa) ja lääkityksen avulla.
Mulla loppuivat juuri Oxycodonet eli tiedän tilanteesi.Huh, jätkät! Älkää koskaan, toistan, KOSKAAN ajako itteänne samankaltaiseen tilanteeseen kuin missä itse olen! Oon täs alkanu hoitaa traumaperästä stressihäiriötä terapian (just hyväksyttiin psykoterapiaan ja venaan aikaa) ja lääkityksen avulla. Nyt syystä, jos toisestakin kävi niin, että lääkkeet loppu ja kaks päivää ollu ilman.
Samaa mieltä. En ihan ymmärrä sen suosiota.Ghost muuten tekee melko tylsää ja mitäänsanomatonta musiikkia. Sainpas sanottua.. tai siis kirjoitettua.
Eli osaa se kai ainakin lukea tavallista puhekieltä.
Siinähän se suosion syy on. Yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille.Samaa mieltä. En ihan ymmärrä sen suosiota.
Ihan uusia kikkoja tässä harjoittelee kun pistää porukkaa kylmäksi.
Mulla käy kanssa noin aina kun kusen seisaaltaan.Kikkeli osui pöntön sisäreunaan kun asioin ABClla toiletissa. Vittu että vituttaa. Miten voi onnistua tällä nysällä?
Lyhytkasvuisilla on haasteita yleisissä käymälöissä...Mulla käy kanssa noin aina kun kusen seisaaltaan.
Kerran kusin laiturilta järveen ja tuli siinä samalla todettua, että järven pohja oli mutainen.Mulla käy kanssa noin aina kun kusen seisaaltaan.