Tosin välttämättä se äidin tissi ei niin kiehtova enää silloin ole.
Erään videopalvelun mukaan tilanne on ihan täysin toinen. Krhhm.
Tosin välttämättä se äidin tissi ei niin kiehtova enää silloin ole.
Ainahan sitä voi hassutella mutta ehkei tässä vielä muutamaan vuoteen tarvitse miettiä että kiinnostaako tissit ja tussut vai kalut... Tuleeko homo- vai heteroseksuaali tai jotain muuta...Jos nyt hassutellaan
Linkki tai semmoista ei ole. Serkku pyys kysyyn.Erään videopalvelun mukaan tilanne on ihan täysin toinen. Krhhm.
Tuliko joku stylisti ja teki pahan asian kun kumarruit...?
Tuliko myös...? Ja tuli... En laita kolmatta tuli kysymystä koska sitten viestistä saattaisi tulla sekavan olonen. Kyllä, olen juovuksissa,.Pahan ja pahan... uuuhhh....
Mikähän vittu mussa on vikana, kun seiväs on ollut tanassa jo kolmatta tuntia.
Määää yritän koko ajan, mut jalat on aivan solkkumuusia. Täytyy alkaa rasvaamaan seivästä, jos se auttas liikehdintään.Siellä vauhdinottoalueen päässä on se aikamerkki sitä varten ettei kaikki jäis sinne tönöttöön. Koitapa ny ottaa sitä vauhtia ja mennä riman yli.
Sä saat kiksejä tästä keskustelupalstasta. Ei se ole vika, jos käännät tämän voitoksi. Fetissejä on monenlaisia. Tai sitten et ole saanut piparia tarpeeksi, joulusta huolimatta. Nää nyt äkkiseltään tulee mieleen.Mikähän vittu mussa on vikana, kun seiväs on ollut tanassa jo kolmatta tuntia.
Määää yritän koko ajan, mut jalat on aivan solkkumuusia. Täytyy alkaa rasvaamaan seivästä, jos se auttas liikehdintään.
Jätkä tietää nää hommat! Suosikkijoukkue kun on Boners, niin silloin ei auta kun hiljentyä kuuntelemaan mestaria.Sä saat kiksejä tästä keskustelupalstasta. Ei se ole vika, jos käännät tämän voitoksi. Fetissejä on monenlaisia. Tai sitten et ole saanut piparia tarpeeksi, joulusta huolimatta. Nää nyt äkkiseltään tulee mieleen.
Höpsö. Johtuu siitä että sulla on reilu kymppituumanen rakkauspalikka. Muija kerto. Semmosen kivettämiseen menee punkkutonkallinen verta.Jätkä tietää nää hommat! Suosikkijoukkue kun on Boners, niin silloin ei auta kun hiljentyä kuuntelemaan mestaria.
Jospa tää on perhosvaikutus eilisestä juopottelusta.
Onkohan mulla jotain suorituspaineita? Erektio on massiivinen, mutta se ei kestä huulille asti. Aina kun on puttaamassa hole-in-onea, niin erektio hiipuu. On se silti kova et saa uitettua keppiä kolossa, mutta ei niin kova kuin mahdollista. Se on kovimmillaan ennen itse aktia.
Vai onks musta tulossa gaylord?
Höpsö. Johtuu siitä että sulla on reilu kymppituumanen rakkauspalikka. Muija kerto. Semmosen kivettämiseen menee punkkutonkallinen verta.
Ai mää oon ruma muija vai mulla on ruma muija? Eihän se kehdon kaunein kukkanen ole, mutta ei sitä naamaa kukaan nää, ku se on nelinkontin ja mää tähtääjän paikalla.Tai sitten @sämpylä89 on ruma muija eikä ota enää eteen kauneimmalla hetkellä.
Pistätteks te kans lomalla kellon soimaan että ehditte aamusta baariin? Siis muutenhan sitä vois nukkua vaikka johonkin yhteentoista ja kaks tuntia on jo myyty.
Teerenpeli aukeaa vasta lounasaikaan . Siihen heräämiseen ei kelloa tarvita.Pistätteks te kans lomalla kellon soimaan että ehditte aamusta baariin? Siis muutenhan sitä vois nukkua vaikka johonkin yhteentoista ja kaks tuntia on jo myyty.
Teerenpeli aukeaa vasta lounasaikaan . Siihen heräämiseen ei kelloa tarvita.
Pelkkä pubin aukipitäminen maksaa jotain... Se että sinne joku persaukinen reppuhemmo aamuysiltä ilmestyisi kaljaa tilaamaan maksaisi omistajalle silkkaa rahaa. Siksi.On aivan uskomatonta olla jossain tuntemattomassa paikassa ja nähdä kävellessä tuollahan on aivan selvästikin joku pubi. Ja sitten se aukeaa joskus klo 15.00.
Pelkkä pubin aukipitäminen maksaa jotain... Se että sinne joku persaukinen reppuhemmo aamuysiltä ilmestyisi kaljaa tilaamaan maksaisi omistajalle silkkaa rahaa. Siksi.