Sain ikävän putken poikki viime yönä. Kahtena viime vuonna en ole saanut nukuttua ollenkaan jouluaattoa edeltävänä viimeisenä yönä, mutta viime yönä sain nukuttua ainakin 5-6 tuntia. Paljoa sekään ei vielä kyllä ollut, mutta oli se selkeä edistysaskel pariin viime jouluun verrattuna.
Nyt ainakaan tämän vuoden jouluaattoaamuna olo ei ole ollut ihan niin "kuollut" kuin parina viime vuonna. On jaksanut paremmin ja siten on jaksanut paremmin nauttiakin tästä joulun ajasta. Toivottavasti sitä jaksaa paremmin nyt sitten naatiskella koko aattopäivän läpi kun on saanut edes jonkun verran nukuttua. Jaksaa paremmin saunoakin jne.
Olen toki kirjoitellut jo samoja juttuja pariin muuhunkin ketjuun, mutta päätin nyt kirjoittaa vielä tännekin kuulumisiani. Vuoden yksi kohokohtia ja yksi parhaimpia päiviä sitä on taas edessä. Hyvät ruoat, lahjat, kauniit tunnelmat ja koristeet, saunomiset ja ajan vietto lähimmäisten kanssa. Ainakin niistä se rakas joulujuhla on tänäkin vuonna tehty.
Ja pyöriihän tässä samalla joululomani. Perjantaina olin viimeisen kerran tänä vuonna töissä ja olen nyt joululomalla aina 7.1 saakka. Pyörittämäni visailuryhmäkin jäi perjantaina visailutauolle niin ei tässä tarvitse seuraavaan pariin viikkoon kuin nauttia joulusta ja olla ja möllöttää.