euron kolikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers
Mikäli ostit pelin fyysisesti Giganin liikkeestä, niin eihän sillä algoritmilla ole mitään saumaa tietää, että ostos on jo tehty. Verkkokaupan osalta pystyy poissulkemaan ostoksia tehneet, mutta eipä sekään ole satavarma, kun jengi selailee incognitoilla ja vaihtelee laitteita ja selaimia.
Kysymykseesi vastaus on siis se, että sinut nähdään erittäin potentiaalisena asiakkaana, jolle mainontaa kannattaa kohdentaa. Olet varmaankin käynyt yhden tai jopa useamman kerran tutkimassa nettikaupan hintoja, joka on jo todennäköinen merkki ostoaikeesta. Gigantti haluaa varmistaa, että kaltaisesi ihmiset ostavat änärinsä juuri heiltä ja silloin ei muutama ylimääräinen mainosnäyttö jo kaupan tehneelle asiakkaalle ole niin vakavaa.
Änäriä kävin kieltämättä pari kertaa tutkimassa nettikaupasta. Mutta jo viikkoja sitten.
Sitten nuo kengät. Ihan muissa merkeissä kävin kaupungilla, kun osui silmään yllättävän edulliset kengät. Poistin ne hyllyltä, niin heti mua alettiin spämmäämään samojen kenkien mainoksilla. En koskaan käy missään netin vaatekauppasivuilla.