Muutaman kerran oon tuota tälläkin palstalla käyttänyt, jengi ottaa sen hieman vittuiluna.Jos olisit leikkinyt, niin olisit käyttänyt tätä
Muutaman kerran oon tuota tälläkin palstalla käyttänyt, jengi ottaa sen hieman vittuiluna.Jos olisit leikkinyt, niin olisit käyttänyt tätä
Pluto löydettiin v. 1930, joten ei sitä ole pidetty planeettana kuin korkeintaan 76 vuotta.Pluto on poistettu planeettojen joukosta 2000-luvulla. Oisivat nyt antaneet sen siellä olla, kun oli jo 2000 vuotta ollutkin
Pluto löydettiin v. 1930, joten ei sitä ole pidetty planeettana kuin korkeintaan 76 vuotta.
Moni kurja asia vertautuu koiraan, mukavat asiat kissoihin. Koiran elämä / ilma vs. kissanpäivät, kissamainen (nainen), koiran virka jne. Niin että listi nyt koirasi ja hanki aluksi 10 kissaa, niin onni elämääsi putkahtaa.
Kävi tuo naisia alistava toksisen maskuliininen doggy style mielessäni viestiä kirjoittaessani, mutta ajattelin, että ei nyt sentään vyön alle saa lyödä. Ettei jää lukijalle ihan kokonaan luu käteen.Nyt taitaa olla herralla kissa kainalossa, kun noin tarkoituksenmukaisesti johdat ihmisiä harhaan ja jätit pois doggystylen, joka vertautuu koiraan ja tuottaa endorfiinia elimistöön.
Mäkkärissäkin pöytiintarjoilu. Ei kaikki ole nynnyjä.
Wolt kuljettaa ainakin Burger Kingistä. Kyllä kebab ja pizza vie voiton..Internetin ruokapalvelusta pystyy tilaamaan Mäkistä ja Burger Kingista kotisohvalle. En ole kokeillut, tilaan aina pitsaa tai kepappia, mutta jos sen kerrotaan onnistuvan, niin kaipa se on sitten mahdollista.
Mutta on tämä urheilu kyllä jakaantunut monelle eri kanavalle. Jos haluaisi oikein laajasti urheilua seurata niin kyllä siinä saisi maksella monesta eri maksukanavasta ja kokonaiskuukausihinta olisi aikas iso.
Olen kyllä sitä mieltä että lauma humalaisia naisia on paljon rasittavampi kuin lauma kännisiä miehiä
Tästähän on puhuttu ennenkin. .Saattanut itsekin sanoa ihan viime aikoina, mutta jos ei muista, niin ei muista. Mikä se jatkuva kiire on. Tai siis eihän mitään oikeaa kiirettä ole, mutta pitää olla olevinaan kiireinen. Vähän, kun töissä osa puhuu, kuinka helvetin kiire on, mutta silti on ainakin 2 tuntia päivästä aikaa istua kahvilla. Mukakiireiset ihmiset ovat hyvin raskas ihmisryhmä.
Mutta monessa työssä pystyy tehostamaan hommat muutaman tunnin jaksoihin ja pitkä lounas siihen väliin.