Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 358 163
  • 66 893

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaaarrella virran. Vaaarrella virran. siellä puutkin kellastuu, varrella virran.
Pääkallo löytyy valkoinen, vaaaaarrreeeellllaaaa virrrraaaaaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Käynnistyykö auto, vai mikä mahtaa olla Opelin tämän illan dilemma? Lähden ottamaan selvän. Bensaakin on vähän, mutta en aio tankata, enkä jäädä auto hyytyneenä ulos palelemaan. Sodan tultaessa laittaisin lähimmäisiä aurinkorannalle ja jäisin tänne tappelemaan.

Kettu ampui metsästäjää.

Der alte.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi kutsutaan Jatkoajan JYP-taustaista moderaattoria?

- Modetraktoriksi.

Huono vitsi, jonka keksin ihan itse.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miksi kutsutaan Jatkoajan JYP-taustaista moderaattoria?

- Modetraktoriksi.

Huono vitsi, jonka keksin ihan itse.

Hah, olen juntti, joten nauroin ääneen. Laittakaa joku huomionhakuinen tämä tuonne vitsi-ketjuun.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Maikkarilta tulee Kultainen Venla -gaala ja äsken Sami Hintsanen suuteli Janne Katajan kanssa... Mitä helvettiä?? Ja nyt mainokset.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jos laittaisin munani oikein tyrkylle johonkin trikoisiin, niin, että käytännössä sen voi täysin nähdä, olisiko se verrattavissa johokin eukkoihin, jotka koko ajan tyrkyttää tissejä eetteriin?

Sekavaa. Vai pitäisikö sitten ns.came toeta tuoda framille naisten vai miten tämä toimii?
 
Suuret kiitokset nimimerkille Wagneri, joka perusti oman ketjun robottikiekolle ja muulle JYP-aiheiselle kinastelulle. Se on kuin suuri paperinkeräysastia jonne voidaan tunkea koko Jatkoajan kierrätyspaperi. Vielä kun saataisiin lasille, biojätteelle, sekajätteelle ja pahville omat astiat...
 

Ralph

Jäsen
Juliet Jones - "Sydän kassakaapissa on monen Lukon takana"

Miksei sydämen tilalla voisi olla kiekko?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huomasin, etten ole loppiaisen jälkeen pitänyt yhtäkään vapaapäivää. Joka päivä on tullut ainakin jokunen tunti tehtyä hommia siitä lähtien. Täytyy siis pyhittää ensi viikonloppu levolle..tai vois kai sitä ryypätäkin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mihin on kadonnut se "kiinnostavin/vähiten kiinnostava joukkue"? Tai en ehkä osaa vain etsiä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
HIFK-osioon avattiin ketju "Millä HIFK:sta kestomenestyjä?". Mielestäni ennen tällaisiä katjuja kannattaisi avata ketju "Millä HIFK:sta Mestari?".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
HIFK-osioon avattiin ketju "Millä HIFK:sta kestomenestyjä?". Mielestäni ennen tällaisiä katjuja kannattaisi avata ketju "Millä HIFK:sta Mestari?".

Hah...aivan. Tosin kelpaahan tässä mestarijoukkueen kannattajana naureskella...
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomasin, etten ole loppiaisen jälkeen pitänyt yhtäkään vapaapäivää. Joka päivä on tullut ainakin jokunen tunti tehtyä hommia siitä lähtien. Täytyy siis pyhittää ensi viikonloppu levolle..tai vois kai sitä ryypätäkin.
Yliarvostettuja sellaset vapaapäivät. Huomenna aamulla 7:15 töihin ja sieltä kotiin 18:45... Sunnuntaina takas 11:45, kivaa! :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tein äsken itse sipsejä ja vaikka melko lonkalta homma vedettiin, lopputulosta täytyy kehua. Nyt ei muuta kuin mausteostoksille ja kauan kaipaamani ranch-sipsit ovat taas täällä. Hip hei.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olet raskaana?

Tämä on mahdotonta. Onneksi;) mutta taidan silti varmuuden vuoksi hävitä taistelun popkornia vastaan.

edit: olen kyllä ehdottomasti kaikkia raja-aitoja vastaan ja muutenkin välillä pihalla, mutta alleolevan kaltaiset muutokset olisivat hlökoht. toteutettuna jo liikaa (ja taas se m-muki kummittelee??:).
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän tuo enää mahdotonta ole :) Kaksi miestä on onnistunut tässä 'mahdottomassa': http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010041211457161_ul.shtml
Hetkinen. Kaksi miestä on siis saanut lapsen. Molemmat miehistä syntyivät naisiksi. Nyt he kuitenkin ovat homomiehiä. Jos kerran tykkää miehistä niin eikö sitä olisi kannattanut vaan pysyä naisena? Vai siis pitivätkö nämä tytöt itseään jo teininä homomiehinä? Vai pitivätkö he itseään homonaisina? Oletettavasti he kuitenkin pitivät jo silloinkin miehistä, joten tuskin he pitivät itseään ainakaan lesbonaisina tai -miehinä?

Vai mitenkä?

EDIT: vai olenko mä nyt tunteeton törppö, kun ajattelen että seksuaalisella suuntautumisella on jotain merkitystä tapauksessa? Yleensä olen kuitenkin aika suvaitsevainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös