Ouzala kirjoitti:Ja häntä kans!
Okei, puhuit ympäri!
Ouzala kirjoitti:Ja häntä kans!
Panzerfaust kirjoitti:Nyt just en ketään, mutta kasarilla jokaisen pikkupojan unelma oli Samantha Fox. Taitaa olla nykyisin jo nelikymppinen. Toinen oli Sabrina. Siinä aikansa blondi vs brunette taistelupari.
Migelo kirjoitti:Keskiviikkona aloittaneessa Boston Legalissa ja jo kuopatussa Oikeudessa ja kohtuudessa näytellyt Rhona Mitra on ihan polkaistavan näköinen tapaus.
Maco kirjoitti:Tuota Pussycat Dolssin Nicole Scherzingeria kävisin ja perkeleen monta kertaa!
Yläpesä kirjoitti:Samantha on nykyään naimisissa naisen kanssa ja feministiaktiivi.
Grome kirjoitti:Ja mä peesaan. Don't Cha biisin videolla on kyllä aika herkku. Löytyy myös netistä. Biisikin uppoo jostain ihmeen syystä...
Grome kirjoitti:Ja mä peesaan. Don't Cha biisin videolla on kyllä aika herkku. Löytyy myös netistä. Biisikin uppoo jostain ihmeen syystä...
Kyyyllä...kehoitan myös vilkaisemaan saman ryhmän aikaisemman videon 'Sway'. Even better!Jakke Huuliparta kirjoitti:Pitihän tuo Pussycat Dollsin video ja pari muuta etsiä. Aika mielenkiintoinen ryhmä...
manu 17 kirjoitti:Viestin lähetti JHag
manu17: On muuten livenä tämä Sari ihan sairaan paljon Isabella Rossellinin näköinen, not bad. [/B][/QUOT
Tänään onnistuin näkemään Tsadin rautatieasemalla Sarin ja olen täysin samaa mieltä.Todella kaunis ilmestys.
yellow kirjoitti:
scholl kirjoitti:Onks toi se jessica alba?
Aika söötti todellakin.
Ouzala kirjoitti:Ahne kun olen niin kaikkia kolmea laittaisin menemään
Sugababes
Ehkä keskimmäistä joutuisin miettimään....
Ice Hockey kirjoitti:Joo just se ! Osuit naulan kantaan.
Everton kirjoitti:Mervi Tapola liittyy kierosti tähänkin ketjuun. Mutta kuka näkikään Hesarin kuukausiliitteestä vanhat kuvat, saattoi yllättyä. Minä ainakin yllätyin.
scholl kirjoitti:Itse yllätyin koko jutusta. Siis luulin, että Tapoloilla olisi mennyt pidemmän aikaa hyvin, mutta nehän asuivat vielä muutamia kymmeniä vuosia sitten aivan hunningolla alkeellisissa aloissa rahattomina.
ipa rules kirjoitti:Monelta suunnalta on kuulunut juttua, että Mervi on nuorempana ollut kaunis nainen, mutta kuvia en ole koskaan nähnyt - löytyneekö mistään?
-ipa rules
scholl kirjoitti:Kuukausiliitteessä on kuvia 70-luvulta