Ketä sit polkaisisit?

  • 570 686
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Hurauttaisin samantien, ilman katumusta tai pientäkään morkkista tätä Big Brotherin brunettea(nimihän ei tuu mieleen), joka tänään minun onneksi näytti ohjelmassa vielä rintavarustuksensakin.

Jösses mikä ahteri!
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kärpät#18 kirjoitti:
Hurauttaisin samantien, ilman katumusta tai pientäkään morkkista tätä Big Brotherin brunettea(nimihän ei tuu mieleen), joka tänään minun onneksi näytti ohjelmassa vielä rintavarustuksensakin.

Jösses mikä ahteri!
No nyt alkaa siis oikeasti keittään, kun ei näy se supteevee. Mikähän on lähin digiboxeja myyvä liike...
 

scholl

Jäsen
Shakiraa. Epätaiteellinen scholl on hyvin kaukana viihdealasta, mutta kun on nyt muutaman kerran sattunut näkemään tv:stä ohjelmia, missä ko. otus on ollut (ei pelkkiä jäykkiä haastatteluja pelkästään) niin vaikuttaa aika hauskalta otukselta, erittäin ammattitaitoiselta (ehkä jopa perfektionisti) ja puhuu kauniisti espanjaa. Täyttäisi juuri sen schollin kriteerin, että sanoisi kauniisti aamulla schollille Hola, buenos días.


EDIT:
laitetaan pari tv-kasvoa:
Karin Helmstaedt, Euromaxx, DW-TV
Maxi Biewer, RTL Wetter (sää)
 
Viimeksi muokattu:

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lakaisija kirjoitti:
Tällä hetkellä puhdas elämä lapselle konsertissa esiintyvä Katariina Hänninen on kyllä erittäin hyvän näköinen kissa, joskaan laulaa hän ei osaa.

Panisin.

Veit kokolailla sanat suustani. Oli tarkoitus tulla kirjoittamaan aivan samasta asiasta. Onkos tämä Katariina pitkäänkin ollut pinnalla? On vaan aiemmin mennyt ainakin meikäläiseltä ohi...
 
Monkin Sharona-apulainen (Bitty Schram)

Sari Havas. Paljon paremman näköinen vaaleatukkaisena.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Nyt just en ketään, mutta kasarilla jokaisen pikkupojan unelma oli Samantha Fox. Taitaa olla nykyisin jo nelikymppinen. Toinen oli Sabrina. Siinä aikansa blondi vs brunette taistelupari.
 
Claudius kirjoitti:
Veit kokolailla sanat suustani. Oli tarkoitus tulla kirjoittamaan aivan samasta asiasta. Onkos tämä Katariina pitkäänkin ollut pinnalla? On vaan aiemmin mennyt ainakin meikäläiseltä ohi...

Kappas, joku on ollut samoilla linjoilla... ainakin se "Polvistukaa" soi radiossa kesällä Novalla kun olin töissä, enpä olisi äänestä uskonut, että noin pantava pakkaus on kyseessä, mutta välillä näinkin ;)
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Vitun mälsää kun tälläiset asialliset klassikkoketjut hukkuvat tänne visailujen ja muun turhan sekaan.

Anyway, Subbarin Conanissa oli äsken vieraana Lara Flynn Boyle ja päätin, että sen tytsyn seuraava määränpää on mun sänky.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Panzerfaust kirjoitti:
Vitun mälsää kun tälläiset asialliset klassikkoketjut hukkuvat tänne visailujen ja muun turhan sekaan.
Sanos muuta. Alkaa vähitellen tuntua, että moderaattorisedät tekevät tätä paikkaa itselleen, ei suurelle yleisölle. Sen verran erimieltä monet kirjoittajat tuntuu olevan näistä nykyisistä linjauksista sun muista touhuista.

No oli miten oli...

Täytyy sanoa, että tänään... tai siis eilen lähijunassa nähty vaaleahiuksinen ja ruskeilla vinoilla silmillä siunattu enkeli oli aika himottava tapaus, en ole yhtä kaunista toviin nähnyt. Toki harrastaisin aikuisten leikkejä moisen jumalattaren kanssa, mutta kelpaisi ihan muutenkin elämääni sulostuttamaan moinen. Ei tainnut oikein vaan tykätä, kun vilkuilin häntä tuon tuosta, ei niistä kasvoja voinut olla katsomatta. Vaikutti hermostuneelta. Mikä naisia riivaa... eikö heidän kauneuttaan muka saa vilpittömästi ihailla? Vai pitääkö ihailijan olla jotain tiettyä tyyppiä, että sopii katsoakin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Panzerfaust kirjoitti:
Anyway, Subbarin Conanissa oli äsken vieraana Lara Flynn Boyle ja päätin, että sen tytsyn seuraava määränpää on mun sänky.
Kunhan tulee ensin tätä kautta... ;)
Tunnustaudun siis LFB:n ihailijaksi.
 

Fakap

Jäsen
Onpa Hunter Tylo kiristänyt naamansa aika järkyttävän näköiseksi. Kun nyt Kauniista ja Rohkeista on puhe niin kyllä tätä Forrestereiden sihteerikköä nusasis pariinkin otteeseen.

Eli Maeve Quinlan.
http://www2.safesearching.com/gallery.php?image=2472&style=maevequinlan

Myös Sahara Hotnights -bändin Maria Andersson saisi tulla vierailemaan meikäläisen sängyssä, keittiössä, olohuoneen sohvalla, rappusissa, parvekkeella jne. Rok rok.
http://www.rockparty.se/content/ark...ii/Sahara Hotnights/113_sahara_3_IMG_2317.jpg
 

Mitchner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rocco kirjoitti:
Onkohan tuossa kirjoitusvirhe, sillä eikös tuon mimmin oikea nimi ole Hunter Tylo?

Hyvä kysymys itse asiassa. Tuo laittamani linkki löytyi ihan sattumalta toisen haun yhteydessä, eikä mulla ollut mielessä ketään Hunter Tyloa; en tiennyt kyseisestä eukosta mitään.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota Pussycat Dolssin Nicole Scherzingeria kävisin ja perkeleen monta kertaa!
 

Liitteet

  • nicole.jpg
    nicole.jpg
    8,1 KB · kertaa luettu: 1 156
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös