Ketä sit polkaisisit?

  • 570 686
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Panzerfaust kirjoitti:
Nyt just en ketään, mutta kasarilla jokaisen pikkupojan unelma oli Samantha Fox. Taitaa olla nykyisin jo nelikymppinen. Toinen oli Sabrina. Siinä aikansa blondi vs brunette taistelupari.

Koska mun unelmani Susannesta ammuttiin alas, niin sitten antaa pahan kiertää. Samantha on nykyään naimisissa naisen kanssa ja feministiaktiivi. Pistihän se Rantalaisen Simonkin aika nätisti järjestykseen Hyvät Pahat ja Rumat -lähetyksessä. Simo oli aika pientä koulupoikaa Sammyn "rinnalla".
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maco kirjoitti:
Tuota Pussycat Dolssin Nicole Scherzingeria kävisin ja perkeleen monta kertaa!

Ja mä peesaan. Don't Cha biisin videolla on kyllä aika herkku. Löytyy myös netistä. Biisikin uppoo jostain ihmeen syystä...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Raw:ta katsellessa tuli taas kuolattua Litan perään. Ok, sillä on hiukan liian iso tatsa kädessä ja ääni ei ole niiitä miellyttävimpiä, mutta jösses kun oli tänäänkin kunnon bitch-ilmeet ja -vaatteet kehän laidalla.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Polkaisisin Veronica Mars-sarjan Kristen Belliä, sen silmissä on jotain yliluonnollisen kaunista...
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Grome kirjoitti:
Ja mä peesaan. Don't Cha biisin videolla on kyllä aika herkku. Löytyy myös netistä. Biisikin uppoo jostain ihmeen syystä...

Jostain syystä ko. biisi uppoo myös minuun. Ei varmaan vähiten Nicolen takia..
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Grome kirjoitti:
Ja mä peesaan. Don't Cha biisin videolla on kyllä aika herkku. Löytyy myös netistä. Biisikin uppoo jostain ihmeen syystä...

Joo sama täällä. Aika kivan näkösiä tyttöjä. Pitää varmaan kohta kattoo se video. Sen jälkeen täytyy aina jostain kumman syystä käydä vessassa...
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Pitihän tuo Pussycat Dollsin video ja pari muuta etsiä. Aika mielenkiintoinen ryhmä...
Kyyyllä...kehoitan myös vilkaisemaan saman ryhmän aikaisemman videon 'Sway'. Even better!
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
manu 17 kirjoitti:
Viestin lähetti JHag

manu17: On muuten livenä tämä Sari ihan sairaan paljon Isabella Rossellinin näköinen, not bad. [/B][/QUOT

Tänään onnistuin näkemään Tsadin rautatieasemalla Sarin ja olen täysin samaa mieltä.Todella kaunis ilmestys.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mervi Tapola liittyy kierosti tähänkin ketjuun. Mutta kuka näkikään Hesarin kuukausiliitteestä vanhat kuvat, saattoi yllättyä. Minä ainakin yllätyin.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ouzala kirjoitti:
Ahne kun olen niin kaikkia kolmea laittaisin menemään

Sugababes

Ehkä keskimmäistä joutuisin miettimään....

Jep, sama täällä. Keskimmäiselle pussi päähän niin kyllä sekin menisi.

Täytyy myös myöntää, että myös BB:n Iina panisin. Itsekäs lehmä se on, mutta silti aika pantava.
 

scholl

Jäsen
Ice Hockey kirjoitti:
Joo just se ! Osuit naulan kantaan.

Luin jostain lehdestä, että Jessica Alba oli kauhistellut mennessään Peter Nygårdin bileisiin, kun siellä jengi oli ollut alasti ja touhuissaan. Eli ko. naisen polkeminen voi olla hankalampaa.

Everton kirjoitti:
Mervi Tapola liittyy kierosti tähänkin ketjuun. Mutta kuka näkikään Hesarin kuukausiliitteestä vanhat kuvat, saattoi yllättyä. Minä ainakin yllätyin.

Itse yllätyin koko jutusta. Siis luulin, että Tapoloilla olisi mennyt pidemmän aikaa hyvin, mutta nehän asuivat vielä muutamia kymmeniä vuosia sitten aivan hunningolla alkeellisissa aloissa rahattomina.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
scholl kirjoitti:
Itse yllätyin koko jutusta. Siis luulin, että Tapoloilla olisi mennyt pidemmän aikaa hyvin, mutta nehän asuivat vielä muutamia kymmeniä vuosia sitten aivan hunningolla alkeellisissa aloissa rahattomina.

Monelta suunnalta on kuulunut juttua, että Mervi on nuorempana ollut kaunis nainen, mutta kuvia en ole koskaan nähnyt - löytyneekö mistään?

-ipa rules
 

scholl

Jäsen
ipa rules kirjoitti:
Monelta suunnalta on kuulunut juttua, että Mervi on nuorempana ollut kaunis nainen, mutta kuvia en ole koskaan nähnyt - löytyneekö mistään?

-ipa rules

Kuukausiliitteessä on kuvia 70-luvulta
 

scholl

Jäsen
CNN:n juttu äsken siitä, että George W. Bush esittää Harriet Miersia Supreme Courtiin niin ehtikös joku nähdä, kuka se ankkuri Nykin studiossa oli?
Sehän oli todennäköisesti American Morning ja Soledad O'Brien. Termos taas. Eurooppalaisia sorsitaan taas kovalla kädellä, kun kesken kaiken siirrettiin johonkin kiinalaiseen luuskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös