Älkää nyt helvetti soikoon edes vitsillä.ipa rules kirjoitti:Et viitsis laittaa skannaten ja yksityisviestinä tulemaan?
-ipa rules
Älkää nyt helvetti soikoon edes vitsillä.ipa rules kirjoitti:Et viitsis laittaa skannaten ja yksityisviestinä tulemaan?
-ipa rules
ipa rules kirjoitti:Monelta suunnalta on kuulunut juttua, että Mervi on nuorempana ollut kaunis nainen, mutta kuvia en ole koskaan nähnyt - löytyneekö mistään?
-ipa rules
ipa rules kirjoitti:Kortas siis, että itse en ole koskaan yhtään kuvaa nähnyt joten olen täysin kuulopuheiden varassa.
-ipa rules
Iker kirjoitti:Näyttipä tuossa Brooke Forrester olevan pikku-pikku bikineissä, kun ruokaa laittelin liekille.
Aina on Brooke vedonnut meikäläiseen, ja on kyllä ehdottoman nussittavan näköinen mature-kissa edelleen. Todella tiukassa kunnossa, ja polkaisisin välittömästi jos en olisi vapaudellisesti haasteellinen ja jos se vaan suinkaan antaisi.
Kuin myös, tavallaan on myös aina ollut sympatiat Brooken puolella mm. Tayloria jne. vastaan :) Kyllä Katherine Kelly Lang on todellakin polkaistava tapaus.Ouzala kirjoitti:Täältä myös ääni Brookelle. Eihän siitä saa rumaa tekemälläkään. Harvemmin kyllä tulee nähtyä telkkarissa.
Grome kirjoitti:Suomen ensimmäinen Foster's Grid Girl ja malli Anna-Maija Järventaus
http://www.iltalehti.fi/2005/10/07/3580676_vi.jpg
Not bad. Paitsi, että kärysi ratista, mutta sitähän me kaikki.
Ouzala kirjoitti:Mutta antaako Anna-Maija?
mauri kirjoitti:Jos oisin elänyt melko kauan aikaa sitten, niin Ben Hur olisi ollut tähtäimessäni. Nykymaailmassa? Hmm..No, voisihan tuota kokeilla esimerkiksi Keith Urbania. *laittaa sähköpostia...*
Moderni olen ja vaihdan sukupuolta tosta vaan... ;psopuli kirjoitti:Mauri perkele yllättää.
Eva Longoria siis.. Oli vähän aikaa sitten Conanin vieraana, ja silloin rakastuin jo kyseiseen naamariin.Stolk-2 kirjoitti:http://www.nelonen.fi/taydellisetnaiset
Kaikkia noita varsinkin Teri Hatcheria ja tota toista tummaa.
ruoska kirjoitti:Tälläkin hetkellä ykkösellä pyörivän Arto Nybergin haastattelema Pamela Tola. Tytössä on jotain samaa mitä on toisessa Ruoskan suosikissa eli Laura Närhessä. Asentaisin kumpaakin ja ihan kokeilumielessä vaan.
scholl kirjoitti:hitto laitoin tuon ykkösen päälle ja siellä oli joku kassialma. Ei saakeli.