Ketä sit polkaisisit?

  • 568 776
  • 1 653
Tila
Viestiketju on suljettu.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
HemmoP kirjoitti:
Jessica Albaa,

ihan kivat munkit tytöllä !
Eiköhän nämä ole nähty jo tuhat kertaa, joten turha näitä tänne enää linkitellä. Kiitos Ouzalan tajusin ottaa kuulokkeet pois korvilta.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viljuri kirjoitti:
Jaahans. Kysymyksessä tuskin on julkisuuden henkilö (huolimatta esimerkiksi 7.10 ilmestyneestä Suomen kuvalehden artikkelista), joten eiköhän nämä kommentit pitäisi jättää tähän.
Täysin kuvitteellisessa polkaisuketjussa, todellakin mahdottomassa tilanteessa (ko. henkilö ei varmasti ole kiinnostunut vaatimattomasta, todellisesta minästäni, sikäli että itsekään olisin vapaa) on siis kiellettyä spekuloida sillä, että kaikkien kriteerien täyttyessä olisin mahdollisesti valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen ko. henkilön kanssa? Korostan siis, että Todellisessa elämässä (tm) tilanne vaatisi henkilön tuntemisen, molempien suhdevapauden (oma kriteerini) ja ehdottoman vapaaehtoisuuden.
Ehkä viestini ei ollut kovinkaan tyylikäs kohdistuen kyseiseen tutkijaan yksilönä, myönnän sen. Moniko tässä ketjussa on? Vastoin ketjun yleisilmettä, pidän mainitsemaani henkilöä paitsi ulkonäöllisesti, myös sivistyksellisesti kohtuullisen vetävänä. Olisiko pitänyt avata uusi ketju aiheesta "Tämä henkilö on mielestäni viehättävä, mutta väärinkäsitysten välttämiseksi en haluaisi rakastella hänen kanssaan"?
Vielä kun saisi määritelmän julkisuuden henkilöstä, jollainen ketjun kohdehenkilön näemmä tulee olla: onko vaatimuksena Seiskan myöntämä "Salarakas" -mitali, vai riittääkö lehtiartikkeli ja televisio-ohjelma?
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ouzala kirjoitti:
Rakel Liekki näyttää tossa Subin mainoksessa polkaistavalta, on näköjään saanu muutettua itseään enemmän naisellisempaan suuntaa, ei ole enää semmoisen "huoran" näköinen. Ei missi, mutta ei pahakaan...

UUH!

Joo, kattelin ihan samaa. Kyllä se mun mielestä näyttää vieläkin aika "huoralta", mutta ihan saatanan seksikkäältä sellaiselta. Ja tytön historian tietäen, ei olis välttämättä mitenkään epämiellyttävä polkaisu...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fawkes kirjoitti:
Kyllä se mun mielestä näyttää vieläkin aika "huoralta", mutta ihan saatanan seksikkäältä sellaiselta.
Jos tuo näyttää huoralta, niin onpahan helvetin mukavan näköinen huora. Kaiken lisäksi tällä neidolla on äärettömän miellyttävä ääni.

Ei sillä että se ääni mitenkään ratkaiseva asia polkaistessa olisi, pikemminkin lisätehoste.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tuli käytyä Turussa lauantaina PES 5 ostamassa Hanasakorttelin Tilt Pelikaupasta (ex-Viihdepysäkki) ja sitä naismyyjää (Tea?) laittaisin kyllä edelleen mielelläni. Ne rinnat eivät vieläkään tunnu mahtuvaan liiveihin kunnolla.

Lisäksi kotipaikkakunnan "kassatädeistä" Artturin Heidiä, Heikkilän sitä blondia silmälasipäistä ja Ruokavarastossa ollutta Ilseä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
bozik kirjoitti:
Kaiken lisäksi tällä neidolla on äärettömän miellyttävä ääni.

Ei sillä että se ääni mitenkään ratkaiseva asia polkaistessa olisi, pikemminkin lisätehoste.
Kyllä, Rakelilla on kaikki kohdallaan ja on aina ollut mun "listojen" kärjessä. Fanitan. <3
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Master Chief kirjoitti:
Tuli käytyä Turussa lauantaina PES 5 ostamassa Hanasakorttelin Tilt Pelikaupasta (ex-Viihdepysäkki) ja sitä naismyyjää (Tea?) laittaisin kyllä edelleen mielelläni. Ne rinnat eivät vieläkään tunnu mahtuvaan liiveihin kunnolla.

Lisäksi kotipaikkakunnan "kassatädeistä" Artturin Heidiä, Heikkilän sitä blondia silmälasipäistä ja Ruokavarastossa ollutta Ilseä.

Oot sä kyllä Masteri aika myyrä! Myönnä että myös Shellin "kassatätejä" käyt kuolaamassa? Itse en ole kyllä Laitilan kassahenkilöstöä suuremmin silmäillyt.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Master Chief kirjoitti:
sitä naismyyjää (Tea?) laittaisin kyllä edelleen mielelläni. Ne rinnat eivät vieläkään tunnu mahtuvaan liiveihin kunnolla.

Lisäksi kotipaikkakunnan "kassatädeistä" Artturin Heidiä, Heikkilän sitä blondia silmälasipäistä ja Ruokavarastossa ollutta Ilseä.
Gösta olis aikanaan kyhännyt näistä "tiedoista" biisin ;)

Lätsän nosto Master Chiefille siitä, että tietää kaikkien nimetkin !
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
bozik kirjoitti:
Gösta olis aikanaan kyhännyt näistä "tiedoista" biisin ;)

Lätsän nosto Master Chiefille siitä, että tietää kaikkien nimetkin !

Ei välttämättä ole kovin vaikeaa Laitilassa tietää kaikkien nimiä, ja kun ne vielä yleensä nääs on siinä työpuvussakin ne nimet! Hymiö!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
bozik kirjoitti:
Jos tuo näyttää huoralta, niin onpahan helvetin mukavan näköinen huora. Kaiken lisäksi tällä neidolla on äärettömän miellyttävä ääni.

Ei sillä että se ääni mitenkään ratkaiseva asia polkaistessa olisi, pikemminkin lisätehoste.
Mäki panisin..Rakelin taustakuva löytyy kännykästä, paremman puutteessa..:D
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
M@rko77 kirjoitti:
Mäki panisin..Rakelin taustakuva löytyy kännykästä, paremman puutteessa..:D
Sen verran kakaroita on täälläkin ketjussa, ettei enää yhtään viestiä tule allekirjoittaneelta polkasisit-ketjuun. Tippui kelle tahansa, missä vaiheessa tahansa, niin siittä ole hittoikaa hyötyä kenellekään meistä. Kasvakaa joskus aikuiseksi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Rakel Liekki - hyi vittu
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Twite kirjoitti:
Sen verran kakaroita on täälläkin ketjussa, ettei enää yhtään viestiä tule allekirjoittaneelta polkasisit-ketjuun. Tippui kelle tahansa, missä vaiheessa tahansa, niin siittä ole hittoikaa hyötyä kenellekään meistä. Kasvakaa joskus aikuiseksi.
Meitsin funktio ei ainakaan edes ole sinällään mikään "polkaisu", koska mä nyt en kuitenkaan ketään noista tässä elämäntilanteessa "polkaisisi". Tyystin fanitusmeiningillä liikkeellä.

Daespoo kirjoitti:
Rakel Liekki - hyi vittu
Tuo kommentti nostaa mun silmissä vaan entistä enemmän Rakelin arvoa; naisessa pitää olla jotain särmää, ei mua kiinnosta fanittaa sellaisia massojen suosimia kivakiva-pimuja. Esim. Suicidegirlsin sivuilla on sellaisia oikeanlaisia särmä-mimmejä.
 

Rocco

Jäsen
Kuulin just radiosta Kelis - I hate you so much (tai onkohan se biisin nimi edes tämä) mutta videota muistellen... aika kissa todella ison afronsa kanssa. Attitude biatch! Polkaisisin.

Ja Rakel Liekkiä polkaisisin ilman muuta.
 

scholl

Jäsen
Lola Rennt leffasta Lolana tunnettu Franka Potente on parhaillaan MTV3:lla Meduusan Verkko leffassa. En polkaisis, mutta Fr. Potenten kanssa olisi kyllä ainakin hauska jutella.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jennifer Love Hewit olisi sellainen typy jonka kanssa voisin harrastaa vaakamamboa, jos en olisi onnellisesti varattu. Tai no ei se mulle kummiskaan antais. Paitsi ehkä säälistä, jos oikein kovin vonkais.

Edit : Kuvan kanssa kikkailua.
 

Liitteet

  • jennifer.jpg
    jennifer.jpg
    30,7 KB · kertaa luettu: 956

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
scholl kirjoitti:
Lola Rennt leffasta Lolana tunnettu Franka Potente on parhaillaan MTV3:lla Meduusan Verkko leffassa. En polkaisis, mutta Fr. Potenten kanssa olisi kyllä ainakin hauska jutella.

No helvetti! Minä mietinkin että mistä se oli tuttu. Ja kyllä, Lola-leffassa just eikä melkein polkaistava. Tänne vaan.

Toinen polkaistava on tuo kämppis. Erittäin sellainen. Perkele ettei voi mennä edes kalsareissa keittiöön...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
kettu666 kirjoitti:
Oot sä kyllä Masteri aika myyrä! Myönnä että myös Shellin "kassatätejä" käyt kuolaamassa? Itse en ole kyllä Laitilan kassahenkilöstöä suuremmin silmäillyt.

No lähinnä noissa liikkeissä tulee silloin tällöin asioitua. Sen Turun Tean kanssa olen ilmeisesti onanoi...krhm...asioinut puhelimessa kun en siellä liikkeessä muuta naishenkilökuntaa ole ikinä nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös