Ketä pelaajaa sinä muistutat?

  • 10 779
  • 135

JanJ

Jäsen
Aki Heinon mailatekniikka, Toivosen tarkkuus, Helmisen ulosottovelat, Jeesuksen vertavuotavat kädet ja The Original Jagsin selitykset.


Ei helvetti olenko mä joku HIFKin Murphy tai White?
 
JanJ kirjoitti:
Ei helvetti olenko mä joku HIFKin Murphy tai White?

Et, olet ilmiselvästi Markku Paukkusen, Topi Lehtosen ja Pauli Levoakrin yhdistelmä, vahvistaisit Lukkoa, tähän kun vielä lisätään se, että huutelisit kakkossyöttöjä samaan tahtiin kuin Antti Bruun, niin olet täydellinen ykkösparin pakki, Eepin rinnalle vaan.

Ja Jagsin selityksistä tulee mieleen Tolvasen selitykset (me ei pelattu tänään niinkuin ostaan vaan pelattiin niinkuin ei osata ja tänään pelattiin kunnolla, mitä näissä edellississä 28:ssa pelissä ei olla tehty), joten pelaajavalmentajaksi vaan.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Itse taas olen 'puolustava puolustaja', joka antaa silloin tällöin vapauttavaa syöttöä hyökille. Eli en elä pisteistä (vaikka niitä mukava oiskin saada omiin nimiin), vaan enemmän siitä, että omiin ei kolise aivan älyttömästi.

Jos omat pysyy puhtaana (edes joten kuten - kaikkia ei voi pakkikaan estää ja joskus jonkunlainen veto-/syöttöpaikka) edes suhteellisen hyvin, niin oon tyytyväinen. Jokainen joukkuehan kaipaa puolustavaa pakkia. Eikös?!?!? :)

Eli kohtuu tarkkaa vetoa kaivataan täälläpäin..katotaan tuleeko ikinä.
 

Leone B.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens
Suhteellisen nopea, muttei koskaan joukkueen nopein.
Melkoisen ketterä luistimilla, vaan on niitä vikkelämpiäkin nähty.
Ihan OK pelisilmä, mutta monella on parempi.
175 cm, mutta tasapainon ja suhteellisen tilannekovuuden ansiosta tuli törmäiltyä menestyksekkäästi isompienkin korstojen kanssa.
Välillä löytyy joku veivi, mutta kiekon kanssa kikkailu on muiden juttu.
Melkoisen heikko laukaus.
Ei erityisen hyvä eikä huono puolustuspäässä.
Mutta röyhkeä kuin mikäkin näätä.

...silti, vaikka sen itse sanonkin, niin aika usein se kiekko löytyi vastustajan maalista. Itsellenikin on melkoinen mysteeri, miten sen teen, mutten oikeastaan koskaan ole pelaillut niin kovissa porukoissa, ettenkö aina jollain ilveellä sen maalin tai pari olisi pystynyt luruttamaan. Eihän se taso koskaan mikään ihmeellinen ollutkaan, mutta kyllä meidänkin joukkueesta joku SM-liigaan on tiensä löytänyt. Ja olisihan se ollut hauska kokeilla, mihin asti pärjää sillä ettei ole varsinaisesti kovin hyvä missään, kunhan nyt tekee maaleja. Lapsenlapsilleni kai toistan virtuaalitakkatulen lämmössä lukemattomia kertoja, kuinka paremmissa piireissä kiekkoillut ja meidän treeneissä vieraillut maalivahti kaiveltuaan yksissä harjoituksissa kiekkoja harvinaisen paljon selkänsä takaa usutti ankarasti hakemaan liigaseuran junnuihin. Hauskempihan se onkin elätellä hassuja haavekuvia...

Kiekkokaukaloiden Saku Puhakainen?
 

peikko#13

Jäsen
Ärsyttävä hiilostaja ja armoton puukäsi, joka tekee silloin tällöin todellisia räkämaaleja. Persaukisen Ryan Smyth?
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Tykkään vetää brenkkua, välillä käyn peleissä krapulassa ja usein en jaksa kaikkia velvollisuuksiani suorittaa.

Olen siis Jere Karalahti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulle sanottiin sillon joskus ammoisina lapsuus vuosina, että minä olen vähän kuin takiainen (tämä sanottiin futismatsin aikana).

Tyyliini ei ole ikinä kuulunut luovuttaa, ja normaalisti olen ollut niin hyvässä kunnossa, että jaksoin pörrätä pitkin kenttää. Ja melkein aina näissä koulun peleissä olin ensimmäisenä ottamassa kaverilta palloa pois, joten senpä takia kait tuon sain kuulla.

Jääkiekkoilija jota muistutan olisi siis kait Jere Lehtinen (ei tule mieleen näitä huonompia versioita samasta pelaajatyypistä). Teen kentällä paljon töitä, mutta en sikaile. Itselleni sääntöjen noudattaminen on kaikki kaikessa, ja pari kertaa kun on vahinko erinäisissä peleissä käynyt, niin ensimmäisenä sitä mennään kysymään sattuko mitään, ja sitten vasta jäähylle.

Aika komeet lennot muuten saa vastustaja, kun sattuu jäämään maila jalkojen väliin, ja vauhtia on kerennyt jonkun verran kertyä.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Kenpä oisin?

Kuka reaalimaailman hokipelaaja on

nopea, kiihtyvyys erinomainen, pienikokoinen (172 cm / 56 kg), kuolisi jos Zdeno Chara ajaa päälle, ihan ok lyöntilaukauksen omaava, mailatekniikka huono (kiekot tippuu joskus pois matkasta), tekee maaleja ripareista ellei joku Chara ole häntä jo nirhannut maalin edestä.

Kariyan veljeksillä on pehmeet kädet, ei sovellu muhun.
Apuja! Kertokaa te, kun ite en tiedä. Vai olenko vain vitosdivarin hätrikki sieltä oikeasta laidasta...
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Viikonloppuna katsoessani telkkaria, ja sieltä paukahti Elixir päälle. Niin tällöin huomasin muistuttavani yllättävän paljon TV-kokki Harri Syrjästä, joka on nyt Ilveksen veskarikoulutuksesta. Molemmat ollaan notkeita kuin rautakanget, lihaveitsi pysyy näpeissä ja treenauksella kehitytään. Toivottavasti kehityksen suunta on positiivinen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
hätrikki || kirjoitti:
Kuka reaalimaailman hokipelaaja on

nopea, kiihtyvyys erinomainen, pienikokoinen (172 cm / 56 kg), kuolisi jos Zdeno Chara ajaa päälle, ihan ok lyöntilaukauksen omaava, mailatekniikka huono (kiekot tippuu joskus pois matkasta), tekee maaleja ripareista ellei joku Chara ole häntä jo nirhannut maalin edestä.

Kariyan veljeksillä on pehmeet kädet, ei sovellu muhun.
Apuja! Kertokaa te, kun ite en tiedä. Vai olenko vain vitosdivarin hätrikki sieltä oikeasta laidasta...
Jokin aika sitten Saksan naisten jääkiekkomaajoukkueessa pelasi sellainen aika hellyttävä 154-senttinen pimatsu...En vain nyt löytänyt tähän hätään hänen nimeään...harmi. Mutta siis, hänhän voisi olla idolisi? (Koetan löytää naisen tiedot jossain vaiheessa, jos joku muu ei ole nopeampi..)
Ja mitä tulee allekirjoittaneeseen, niin mauri voisi egoltaan olla Helenius, vaan fyysisesti kumpi tahansa Kenigeistä.
 

Anton

Jäsen
Silmiinpistävintä lienee ikävä luonteeni, joka oireilee rajusti jo ennen pelejä ja puhkeaa kaukalossa kukkaansa. Jos Ulf Samuelssonia pidetään pitkään nälässä, vesisateessa, ulkoruokinnalla päästämättä vaihtamaan alusasujaan, niin hän alkaisi muistuttamaan minua. Ylitsepursuavaa asosiaalisuutta ja itsekeskeistä asennetta kuvaa parhaiten se, että joudun käyttämään pukusuojassa ja pelireissuilla bussissa kuonokoppaa ja olen valmis taklaamaan päähän myös oman joukkueen pelaajia.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
mauri kirjoitti:
Jokin aika sitten Saksan naisten jääkiekkomaajoukkueessa pelasi sellainen aika hellyttävä 154-senttinen pimatsu...En vain nyt löytänyt tähän hätään hänen nimeään...harmi. Mutta siis, hänhän voisi olla idolisi? (Koetan löytää naisen tiedot jossain vaiheessa, jos joku muu ei ole nopeampi..)

Kyllä ehdottomasti voisi olla! *hymiö poikineen*
Mainiota, älä vaan lopeta etsintää!

Lisäys:
Olisiko joku näistä:

Nina Gall
Bettina Evers
Manuela Hirschbeck
Christina Matz
Steffi Wartosch-Kurten
Nina Ziegenhals
Anja Merkel
Nina Linde
Sabrina Kruck
Natascha Schaffrik
Sonja Kuisle
Raffaela Wolf
Sandra Rumswinkel
Anja Scheytt
Nina Ritter
Michaela Lanzl
Stephanie Fruhwirt
Claudia Grundmann
Julia Wierscher
Maritta Becker
Maren Valenti
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jakkehan minä

En ole lätkää pelannut, mutta olin koulun jumppatunneilla joukkueurheilussa varsinainen kusipää ja vanhemmiten olen joutunut silmälasitkin hommaamaan eli olen selvästi

Jarkko Ruutu
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kevyt ja pieni terrieri joka taklaa, raastaa ja repii. Pelaa 110% asenteella ja puree vaikka jalkaan jos se pysäyttää vastustajan. Hanskaa välillä, mutta saa aina pataan. Haluaa olla kusipäisin ihminen kaukalossa ja luulee omistavansa koko kioskin. Olen siis Steve Ott.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Puiset käet ja anarkistishenkinen häröily

Niin, itse muistutan länkkäreistä tuttua tuulen mukana holtittomasti ympäriinsä pyörivää preeriapensasta. Mailatekniikkakin on samaa luokkaa.

Tärkeintä on ronkkia vain kiekko toiselta pois ja mielellään omalle miehelle. Itse en sillä saa kuitenkaan mitään aikaiseksi kuin vahingossa. Oikea kiekkokenttien Sandra Bullock siis.

Täältä tähän
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Jaa'a, ulkomuoto kuin Rauteen Mikolla ellei jopa paljon heikompi, eli massaa on mutta ei pituttaa. Voimaa ei nimeksikään. Helminenkin vaikuttaisi enemmänkin Burelta minun seurassani nopeutensa suhteen. Puolustajana olisin aina omassa päässä, laukaus vastustajan maalia kohti noin kerran kuukaudessa, sekin hyvin hidas vaikkakin suht tarkka, silti suoraan maalivahdin syliin koska keskittymiskykyä ei ole. Oman maalinedustan puhdistaisin suht hyvin, ja laukausten eteen uhrautuisin aina kun on tarvetta, järkyttävä määrä mailahäirintää mutta muuten mailatekniikallani Heleniuskin olisi Lemieuxin luokkaa.Aggressiivinen ja suutaansoittava pelaaja joka ei kuitenkaan saisi mitään tappelua aikaan ja ärsyttäisi enemmänkin omia pelaajiaan asenteellaan.
Pelisilmä ok, mutta ei pysty käsiensä ja hitautensa vuoksi sitä toteuttamaan.
Ns. 7. pakki. Kenties Rauteen, Lostedtin, Peltosen Pasin ja Eepin sekoitus, enimmäkseen huonoissa puolissa siis...
Maalivahtina(mitä useimmiten pelaan) Yläkulmien varmuus kuin Langkowlla, osittain V-tyyliin siten, että längit melkein varmasti auki, läpiajot ja rankkarit ottaa melkein 100% varmuudella, läheltä ei maaleja tehdä koon(lue leveyden) ansiosta...Aika ailahteleva ja aggressiivinen...poikittaisliikket tuottavat pieniä vaikeuksia...Olisiko taidot huonon päivän Langkown vastaavia?
Joku viisaampi saa auttaa...
Edit: yhdys sana...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuka tekee räkämaaleja, karvaa muille paikan, välillä väläyttää komealla suorituksella, tekee eniten pikkurikkeitä joista ei saa jäähyä muttei kuitenkaan pahaa sikaa Pelaa tai ainakin yrittää välillä pelata kovaa. Taistelija, joka juoksee myös omaan päähän, ei pelkää mustelmia, johtaa joukkueen piste-pörssiä 5+5, 4min tilastoilla. Huutelee, läppää ja paskaa. Siitä sitten joku, olisko tuo jokin viime kauden Jyrki Louhi? Maajoukkue pelaaja, röhöm! Ja syy tuohon 5+5 on se, että intouduin yhdessä pelissä 3+2 saldoon="kun kaikki onnistuu"-peli!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vesa Karjalainen.

Jaa, että kuka?


Haluaisin kuitenkin sanoa, että Tomas Kapusta. Vauhtia ei ole ollenkaan, lämätä en osaa pätkääkään, silti niitä maaleja tulee ja pelisilmääkin löytyy.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Taidot:
Olen pelaaja, joka yrittää panostaa hyvännäköiseen peliin. Satsaan laadukkaisiin laukauksiin joko jaloista tai sitten vaan voimalla. Takayläkulmaan mielellään. Omaan hyvän rannelaukauksen, mutta silti lämään mieluummin. Haluan myöskin jaella nappipasseja takakulmalle tai läpiajoihin ja vetää länget/putket riittävän usein sekä olla ratkaisijan roolissa.

Pää:
Oikeasti olen ylimielinen kiukuttelijahyökkääjä, joka pelin mennessä huonosti(=joka suoritus ei onnistu) heittäytyy lapselliseksi ja ärsyttää monin eri tavoin vastustajia sekä vittuilee kaikille, satunnaisesti myös omille. Jollainhan sitä egoa on kasvatettava. En kuitenkaan ryhdy sanoista tekoihin, koska saisin nekkuuni alta aikayksikön. Puolustan asenteeni vuoksi lähinnä näennäisesti ja haluan kärkkyä vastahyökkäyksiä.

Tämän kärjistyksen yhteenvetona voi todeta, että pelisilmää ja taitoa on, muttei aina päätä käyttää sitä.

Olenkohan minä entisen Marko Kivenmäen huono kopio?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yleensä päätöntä surffailua ja laiskaa puolustamista, mutta maalin teen aina kun paikka tulee. Ehkä tuommoinen Antti Virtasen kokoluokkaa, Arsi Piispasen oloinen (tosin puisempi) ja luulen olevani vähintään Heleniuksen kokoinen.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Yuri Kovtun fudispuolella pelaa liki-identtisellä pelitavalla kanssani.
Maalivahtina olen Pasi Nurmis-tyyppinen.

Lätkän kenttäpelaajana muistuttaisin todennäköisesti nuorta Matthew Barnabya.
Salibandysaldoiksikin uralla jäivät 4. 4+2.77min. (IV-div)
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Mä olisin varmaan Markus Ketterer.
En osaa sanoa miksi, mutta ehdottomasti maalissa olisi paikkani.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Olen neloskentän putkimies jonka ei tarvitse ylivoimakenttiin paikkaa kysellä. Pelaan aina täysillä enkä anna ikinä periksi. Kiekko ei oikein tahdo pysyä mukana, mutta kyllä näillä taidoilla saa kiekon nakattua päätyyn tai lämärin siniseltä sinnepäin. Mailaa käytän myös muuhun kuin kiekon pelaamiseen surutta kunhan se vain auttaa joukkuetta. Olen myös varreltani lyhyt mutta silti pidän fyysisestä pelistä kuin afrikkalainen ruuasta. Olen nyörä enkä väitä valmentajille vastaan vaan teen sen mitä käsketään.

Kukahan tämmönen ois paremmissa liigoissa kuin missä itse pelaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös